درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 00:34   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45964صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 16 دی 1399 - 19:13
روابط عمومی‌های برتر جشنواره تولیدات کرونایی در اردبیل تجلیل شدند
طی مراسمی به صورت ویدیو کنفرانسی، از منتخبان جشنواره تولیدات کرونایی روابط‌عمومیهای استان اردبیل تجلیل شدند.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| طی مراسمی به صورت ویدیو کنفرانسی، از منتخبان جشنواره تولیدات کرونایی روابط‌عمومی‌های استان اردبیل تجلیل شدند.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، مشاور استاندار و مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل به نقش موثر روابط عمومی در اطلاع رسانی فعالیت دستگاه های اجرایی استان اشاره کرد و گفت:
 
 تبیین فعالیت سازمان‌ها، همت مضاعف روابط عمومی ها را می‌طلبد.
 
 غلامحسین غاربی ضمن تقدیر از مشارکت روابط عمومی های استان در برگزاری برنامه‌های توانمندسازی این حوزه، افزود: ارتقای جایگاه روابط عمومی نیاز به حضور افراد خلاق و توانمند دارد که هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان این امر را در اولویت برنامه های خود قرار داده است.
 
 مسئول روابط عمومی استانداری اردبیل به برگزاری جشنواره تولیدات کرونایی روابط عمومی های استان اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی‌ها با تولید محتوا و ارتباطات درون و برون سازمانی برای پیشگیری از ویروس کرونا می‌توانند نقش تاثیرگذاری در ارتقاء سلامتی و تحقق این امر ایفا کنند.
 
 غاربی توجه بیشتر مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برای ارتقای مهارتی مدیران و کارشناسان روابط عمومی‌های استان و تجهیزات این حوزه را خواستار شد.
 
 وی از حسن همکاری دستگاه های اجرایی استان در برگزاری برنامه های فرهنگی و مهارتی برای روابط عمومی های استان بویژه جهاددانشگاهی، دانشگاه محقق اردبیلی، ادارات کل بهزیستی و ثبت احوال و فرمانداری پارس آباد و بیله سوار قدردانی کرد.
 
 وی با اشاره به برنامه های هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان ، اجرای سلسله کارگاه‌های آموزشی خبرنویسی، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تصویربرداری خبری و مسابقات فرهنگی و ورزشی از برنامه های شورای روابط عمومی های استان اردبیل در سال‌جاری عنوان کرد.
 
 در این جلسه ، مسوول کمیته آموزش، تحقیقات و ارزیابی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان اردبیل نیز با ارائه گزارشی از روند برگزاری جشنواره تولیدات کرونایی روابط‌ عمومی‌های استان اردبیل، اظهار کرد: هدف از برگزاری این جشنواره به اشتراک گذاشتن تجربه‌های مفید در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در قالب پوستر، کلیپ، بنر، موشن‌گرافی، اینفوگرافی، عکس و پیام در فضای مجازی روابط عمومی‌های استان اردبیل بود.
 
 سیده صغری جوادی، مشارکت روابط عمومی های استان در این جشنواره را نشان توجه روابط عمومی‌های استان به وظایف اجتماعی و اداری دانست و ادامه داد: بعد از جمع بندی آثار دریافتی، طی جلسات تخصصی با حضور پنج نفر، ارزیابی آثار بیست دستگاه‌ اجرایی استان مورد ارزیابی قرار گرفت و منتخبان بر اساس بیشترین امتیاز مشخص شدند.
 
 وی از برگزاری کارگاه آموزشی مجازی «خبرنویسی» و «تصویربرداری خبری» به همت کمیته آموزش، تحقیقات و ارزیابی شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و با همکاری جهاددانشگاهی خبر داد.
 
 وی افزود: این کارگاه‌ها برای ارتقای علمی و مهارتی فعالان روابط عمومی‌ها بسیار موثر بوده و می‌تواند در بسیاری از مسائل یاریگر آن‌ها باشد.
 
 در پایان این مراسم از مسوولان روابط عمومی جمعیت هلال احمر، دانشگاه محقق اردبیلی، شهرداری اردبیل، شهرداری منطقه 3 اردبیل، فرمانداری‌های اردبیل و خلخال، شرکت توزیع نیروی برق استان، پارک علم و فناوری، حوزه هنری، شرکت پخش فرآورده های نفتی اردبیل و مدیریت بانک کشاورزی استان به عنوان منتخبان جشنواره «تولیدات کرونایی روابط عمومی های استان» و مسئولان روابط عمومی ادارات کل آموزش و پرورش ، فرهنگ و ارشاد اسلامی و بیمارستان امام خمینی به عنوان منتخبان مسابقه کتابخوانی«روابط عمومی حرفه ای بالنده» تجلیل شد.

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد