درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 17:27   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4593صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1392 - 13:38
نسیم اعتدال به رسانه دولت رسید
  

شارا-  روزنامه ایران،ارگان دولت و شبکه ایران، پایگاه اینترنتی موسسه مطبوعاتی ایران، مقطع جدیدی از فعالیت خود را آغاز کرد.

 

روزنامه ایران ،که در پی پیروزی احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری تریبون حامیان سرسخت وی شده بود، با ورود سرپرست جدید (روغنی ها،که از سوی روحانی منصوب شد) رنگ و بوی تازه ای گرفت.

این در حالی است که طی فعالیت دولت نهم و دهم این روزنامه به پایگاه افراطی ترین گروه های حامی احمدی نژاد تبدیل شد و طی دو سال اخیر با انشقاق حامیان وی در اختیار تیم منسوب به مشایی قرار گرفت.

عملکرد مدیران این مجموعه در دوران احمدی نژاد ،مشی بیطرفانه و حرفه ای روزنامه ایران را خدشه دار کرد و سبب افت شدید تیراژ و فروش این رسانه شد.
بنا به شنیده ها، آمار برگشتی روزنامه ایران در دوره احمدی نژاد به 40 درصد  رسیده بود.
خروج اکثریت قریب به اتفاق روزنامه نگاران حرفه ای از این روزنامه ، (که با شعار "ایرانی!ایران بخوان " در بهمن 73 متولد شد) ،جایگاه رسانه ای روزنامه دولت را طی سالهای اخیر در جامعه تنزل داد.
 
به هر روی ،طی هفته جاری،با اعمال نخستین تغییرات مدیریتی،رویکرد روزنامه ایران و سایت شبکه ایران رو به تغییر نهاده است،تغییری که با نگاهی گذرا، خبر از وزش نسیم اعتدال در رسانه دولت می دهد.

منبع: نکونیوز

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد