درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 21:45   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45892صفحه نخست » ادامه مطلب یکسه شنبه، 9 دی 1399 - 20:14
در راستای شایسته گزینی و توجه به بانوان توانمند صورت گرفت؛
انتصاب معاون روابط عمومی سازمان فنی و حرفه ای کشور
ربابه بهرامی هیدجی به عنوان معاون روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان فنی و حرفه ای کشور منصوب شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ربابه بهرامی هیدجی به عنوان معاون روابط‌عمومی و امور بین الملل سازمان فنی و حرفه ای کشور منصوب شد.


به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور در حکم انتصاب خانم بهرامی هیدجی که توسط رضا نصری مدیرکل دفتر ریاست، حقوقی، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان صادر گردیده، آمده است؛ نظر به تعهد، تخصص و حسن تجارب سرکارعالی در حوزه روابط عمومی، بدین وسیله به عنوان «معاون روابط عمومی و امور بین الملل» سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منصوب می شوید.


در ادامه این حکم آمده است؛ انتظار می رود، با بهره گیری از فرصت¬های موجود، در راستای «ترویج و گسترش فرهنگ مهارت آموزی و مهارت افزایی» به عنوان استراتژی کلان روابط عمومی سازمان و معرفی صحیح رسالت، ظرفیت و خدمات سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، در فضای هم اندیشی و با بهره گیری از توان کارشناسی در دو سطح ملی و استانی، گام های موثری را در مسیر تعالی جایگاه سازمانی و «ارتقای وزن اجتماعی مهارت» با اولویت محورهای زیر محقق سازید.


- برنامه ریزی برای توسعه ارتباطات سازمانی با جلب مشارکت و استفاده حداکثری از ظرفیت درون سازمانی و برون سازمانی در دو بخش دولتی و خصوصی
- برنامه ریزی، نظارت و پیگیری اجرای برنامه های رسانه ای، تبلیغاتی و اطلاع رسانی سازمان با مشارکت استان¬ها
- برقراری ارتباط مستمر و سازنده با رسانه های ارتباط جمعی به ویژه رسانه ملی
- برنامه ریزی و پیگیری برای اجرای برنامه های توانمندسازی حوزه روابط عمومی و امور بین الملل با مشارکت استانها
- توجه بیشتر به «فن آوریهای نوین» در تولید محتوای الکترونیکی فرهنگ سازی و اطلاع رسانی
- برنامه ریزی برای ارتباطات موثر بین المللی و ارتقای سطح برگزاری نشست ها و همایشهای بین المللی
- برنامه ریزی برای انجام مطالعات مستمر در زمینه نظام آموزش مهارت در کشورهای توسعه یافته
- برنامه ریزی برای انجام مطالعات مستمر رویه¬های جهانی در حوزه آموزش های مهارتی

براین اساس، رونوشت این حکم علاوه بر معاونان و مدیران کل ستادی، مدیران کل آموزش فنی و حرفه¬ای استان ها به رسانه ها نیز ارسال گردیه است.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  هفت اشتباه زبان بدن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد