درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 15:54   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45876صفحه نخست » ادامه مطلب یکشنبه، 13 دی 1399 - 10:58
معرفی/ کتاب تربیت یک مدیر
تبریک می گوییم، شما اکنون یک مدیر هستید! پس از دعوت خود به یک نوشیدنی، پذیرش عنوان درخشان جدیدتان و ورود به فصل هیجان­ انگیز دیگری از حرفه خود، حقیقت همچون مه بر شما نزول می­ کند: شما واقعاً نمی­ دانید که دارید چه کار می ­کنید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| عنوان کتاب: “تربیت یک مدیر: وقتی همه به شما نگاه می‌کنند چه کار باید بکنید”
نویسنده: جولی ژو[۱]
سال: ۲۰۱۹

یک اثر پرفروش­­ آنی در وال استریت ژورنال!

تبریک می گوییم، شما اکنون یک مدیر هستید! پس از دعوت خود به یک نوشیدنی، پذیرش عنوان درخشان جدیدتان و ورود به فصل هیجان­ انگیز دیگری از حرفه خود، حقیقت همچون مه بر شما نزول می­ کند: شما واقعاً نمی­ دانید که دارید چه کار می ­کنید.

این دقیقاً همان حسی است که جولی ژو تجربه کرد، زمانی که در سن ۲۵ سالگی به یک مدیر تازه­کار تبدیل شد. او یک فهرست طولانی از تدارکات تهیه کرد-از موضوع استخدام و اخراج گرفته، تا ملاقات­ها و پیام­رسانی، برنامه­ ریزی و ارائه ایده-و در عین حال با هزار نوع پرسش و تردید مواجه بود. او چگونه می­بایست کار گروهی را تبدیل به ارزش کند؟ او چگونه می­توانست مباشر خوبی برای آینده شغلی پرسنل خود باشد؟ راز رهبری با اطمینان موقعیت­ های جدید و غیرمنتظره چه بود؟

­اکنون، در حالی که جولی گروه­ های فراوانی از ده ­ها تا صدها نفر از افراد را مدیریت کرده است، مهم­ترین درس را می­ داند: مدیران بزرگ، بزرگ به دنیا نمی­آیند بلکه ساخته می­شوند. اگر آنقدر به این موضوع اهمیت می­دهید که این مطلب را بخوانید، پس آنقدر به این موضوع اهمیت می­دهید که یک مدیر خوب شوید.

تربیت یک مدیر یک کتاب راهنمای مدرن و مملو از مثال­های روزمره و بینش­های تحول­ ساز است، از جمله:

چگونه یک مدیر بزرگ را از یک مدیر متوسط تشخیص دهیم ​​(شامل مثال­ها)
چه زمان باید از یک مصاحبه ناخوشایند چشم­ پوشی کرده و با این وجود شخص را استخدام کنید
چگونه از طریق عدم­ ریاست، میان خود و پرسنل­تان اعتماد سازی کنید
هنگامی که باور خود را از دست داده و پاسخی نمی­ یابید، به کجا رو کنید

اینکه شما یک تازه­ کار باشید یا رهبری کارکشته و یا به دنبال ارتقاء شغلی، شما به این کتاب راهنما نیاز دارید تا به مدیری تبدیل شوید که آرزویش را داشتید.
 

توضیحات کتاب
نقد


“من افراد بسیاری را دیده ­ام که با راهنمایی بسیار کم، عهده ­دار مدیریت شرکت ­های با رشد بالا می ­شوند. من از این پس، این کتاب را به آنها ارائه می ­دهم. خرد عملی آن برای مدیران جدید-و نیز ما قدیمی ­ترها–یکسره مفید است.”
– ایو ویلیامز[۲]، مدیرعامل شرکت مدیوم (Medium) و از بنیانگذاران توییتر

“جولی ژو باید مدیریت را به سرعت یاد می­گرفت چرا که نقش او در محیطِ رشد بالای یک استارت ­آپ موفق در سیلیکون ­ولی (Silicon Valley)، مدام در حال گسترش بود. او در کتاب تربیت یک مدیر، آنچه را که-اغلب به سختی-آموخته است را به اشتراک می­گذارد. او تحلیل پیشرفته چگونگی عملکرد سازمان ­ها را با مثال­های جذاب و در دسترس از چگونگی پیشامد نظریه ­ها در زندگی واقعی و به همراه داستان­هایی از آنچه که به درستی و به اشتباه انجام داده است، ادغام می ­کند.”
– گرچن روبین[۳]، نویسنده اثر پروژه شادی

“ای کاش این کتاب را زمانی می ­داشتم که شروع به مدیریت یک تیم در اینستاگرام کردم. جولی تمامی گستره­ های مرتبط با تبدیل فرد به یک مدیر را در کتاب پوشش می ­دهد، از اولین جلسه­ با تیم­تان تا دستیابی به اهداف بزرگ به همراه یکدیگر.”
– مایک کریگر[۴]، از بنیانگذاران اینستاگرام

“هر کتابی در زمینه کسب­ و کار که به عنوان یک مشاور و بعدها به عنوان یک مدیرعامل خوانده­ ام، توسط یک مرد نوشته شده­ است. جولی، به عنوان یک هکر عالی، یک آمریکایی نسل اولی و یک مادر جوان، چشم­ اندازی کاملاً تازه در رابطه با رهبری ارائه می ­کند. این کتاب دارای تمام چیزهای است که سیلیکون ­ولی قدردان آنها از سوی جولی است: بی ­آلایش، الهام بخش، و بسیار هوشمندانه.”
– لیلا جناح[۵]، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت­های سماسورس (Samasource) و ال­.اکس.ام.­آی (LXMI) و نویسنده اثر اهدای کار

“در استارت آپ ­ها، افرادی که از آنها خواسته می ­شود مدیریتی را بر عهده بگیرند، به ندرت به موفقیت نایل می ­شوند. جولی ژو به مدیران جدید ابزارهای لازم برای کمک به پیروزی اعضا و شرکت­ خود را ارائه می ­دهد.”
– سام آلتمن[۶]، ریاست شتاب­ دهنده استارت ­آپ وای کامبینیتر (Y Combinator) و از رؤسای شرکت هوش­ مصنوعی اوپن­ اِی آی (OpenAI)

“آیا شما یک مدیر جدید هستید؟ آیا شما کمی ترسیده ­اید؟ لازم نیست بترسید. جولی ژو برای کمک آمده است. او قبل از اینکه کاملاً احساس آمادگی کند، در یکی از بزرگترین استارت آپ ­های نسل ما مسئولیت مدیریت را بر عهده گرفت، اما در این شغل بود که پرورش یافت. اکنون او آمده است تا شما را درحالی هدایت کند که در این کار پرورش می ­یابید. این کتاب شما را در مسیر درست قرار داده و شما را در آن مسیر نگاه می­ دارد.”
– دانیل اچ. پینک[۷]، نویسنده اثر کی و اثر انگیزه

” من به عنوان یک کارآفرین و مدیرعامل، تمامی کتاب ­های حوزه کسب ­و کار را مطالعه کرده ­ام، اما این کتابی است که بارها و بارها در جهت کمک به رشد تیمم به عنوان منبع به آن رجوع خواهم کرد. این کتاب یک مانیفست در باب رهبری برای یک استارتاپ، شرکت عظیم جهانی و یا هر چیزی در این بین است.”
– برت مورین[۸]، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت رسانه­ای بریت+کو (Brit + Co)

“جولی مانند دوستی است که به شما توصیه­ هایی بسیار ضروری در رابطه با قهوه ارائه می ­کند-سبک او از اصطلاحات تخصصی گذار کرده و به قلب این موضوع ورود پیدا می­ کند که چگونه تیم خود را با اطمینان هدایت کنید و نیز چگونه به تیم ­تان کمک کنید تا بهترین عملکرد خود را داشته باشند.”
– نیر ایال[۹]، نویسنده اثر قلاب (Hooked)

“کتاب تربیت یک مدیر راهنمایی عالی، قابل درک و جامع برای افرادی است که در حال گذار به حوزه مدیریت هستند. این کتاب از جمله چیزهایی است که ما در میان مدیران جدید در شرکت اسلَک توزیع می ­کنیم که احتمالاً می­تواند استاندارد جدیدی برای مدیران جدید ایجاد کند.”
– استوارت باترفیلد[۱۰]، مدیرعامل و بنیانگذار نرم ­افزار اسلَک (Slack)

“جولی با ساده ­سازی نقش یک مدیر کاری خارق ­العاده انجام می­ دهد. او با استفاده از تمامی لحظات ناخوشایند، خنده ­دار و سخت مدیریت برای اولین بار، توجه شما را جلب کرده و سپس شما را به یک سفر جذاب می­برد. او یک کتاب استراتژی شفاف در مقابل شما قرار می­دهد در رابطه با اینکه چگونه کارسازی را برانگیزید و نهایت استفاده را از تیم خود ببرید. اگر برای اولین بار مدیر شده­ اید، یاد خواهید گرفت که چگونه کار خود را آغاز و با سرعت پیش ببرید، مدیران باتجربه نیز به دنبال آن کار خود را بهبود می­ بخشند!”
– لوگان گرین[۱۱]، مدیرعامل و بنیانگذار شرکت لیفت (Lyft)
 

درباره نویسنده

جولی ژو یکی از مدیران ارشد طراحی محصولات در سیلیکون­ ولی است. او رهبری تیم­ های گرداننده برخی از محبوب ­ترین سرویس­های تلفن همراه و اینترنتی را بر عهده دارد که روزانه میلیاردها نفر از آنها استفاده می ­کنند. او در زمینه فناوری، طراحی و رهبری در وبلاگ محبوب خود به نام سال آیینه (The year of the looking glass) و در نشریاتی مانند نیویورک تایمز و فست کامپنی (Fast Company) مطلب می ­نویسد. او از دانشگاه استنفورد با مدرک کامپیوتر فارغ ­التحصیل شده و با همسر و دو فرزندش در کالیفرنیا زندگی می­ کند.
 



[۱] Julie Zhuo
[۲] Ev Williams
[۳] Gretchen Rubin
[۴] Mike Krieger
[۵] Leila Janah
[۶] Sam Altman
[۷] Daniel H. Pink
[۸] Brit Morin
[۹] Nir Eyal
[۱۰] Stewart Butterfield
[۱۱] Logan Green
 


https://weblogibc-co.com

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد