درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:26   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4586صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1392 - 11:28
پایگاه جامع اطلاع رسانی روابط عمومی رسانه ملی رونمایی شد
  

شارا- قائم مقام رئیس صداوسیما در بازدید از اداره کل روابط عمومی رسانه ملی از پایگاه جامع اطلاع رسانی صداوسیما به طور رسمی رونمایی کرد.

 

 به گزارش شارا، حجت الاسلام موسوی مقدم در این بازدید ضمن قدردانی از خبرنگاران و گزارشگران اداره کل روابط عمومی بر لزوم حرفه ای بودن عملکرد روابط عمومی رسانه ملی تأکید کرد. قائم مقام رئیس سازمان صدا وسیما با اشاره به ماهیت رسانه ملی و حوزه تخصصی آن تأکید کرد: نشریه درون سازمانی صداوسیما باید کاملا حرفه‌ای و به منزله‌ الگویی برای سایر دستگاه ها و نهادها باشد. وی افزود: در این نشریه از ساختار و قالب تا محتوا، باید تمام جوانب حرفه ای کار حفظ شود و دست‌اندرکاران آن باید از حرفه ای ترین های این رشته باشند.

 

حجت الاسلام موسوی مقدم جامعیت در اطلاع رسانی را از نکات دیگری برشمرد که خبرنگاران روابط عمومی باید به آن توجه کنند. وی گفت: وسعت جمعیت، فعالیت‌های سازمان صداوسیما و وجود برخی مشاغل و موقعیت‌های منحصربفرد درآن ظرفیت عظیمی است که باید آنها را برای مخاطبان تبیین کرد. وی نوآوری و خلاقیت در کار را از ملزومات دیگر کار در عرصه خبر عنوان کرد و آن را عامل مهمی برای جذب مخاطب خواند. قائم مقام رئیس رسانه ملی از خبرنگاراران و گزارشگران روابط عمومی خواست با بسترسازی مناسب مسئولان و مدیران سازمان را برای رسیدن به هدف مطلوب یاری دهند وی تأکید کرد: باید در سطح درون سازمان با بالابردن انگیزه کارکنان زمینه را برای تصمیم‌گیری در سطح کلان مدیران فراهم کرد.

 

 به گزارش روابط عمومی رسانه ملی؛حجت‌الاسلام موسوی مقدم مجموعه روابط عمومی را مجموعه‌ای جوان و پرنشاط خواند که در همه زمینه ها صاحب خلاقیت و نوآوری است.

 

پایگاه جامع اطلاع رسانی روابط عمومی رسانه ملی روزانه اخبارهمه فعالیت‌های صداوسیما را در حوزه‌های تولید و پخش برنامه در سطح کشور پوشش می‌دهد. این پایگاه با امکانات متعدد از یک سال پیش فعالیتش را به صورت آزمایشی آغاز کرد.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد