درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45812صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 1 دی 1399 - 17:35
چگونه از دیتا برای بهبود اطلاع رسانی ها در سازمان استفاده کنیم؟
شهرزاد عارفی - تحقیقات نشان می دهد علت اینکه بسیاری از ایمیل ها توسط افراد خوانده نمی شود، دریافت تعداد زیاد ایمیل نیست بلکه به این دلیل است که آن‌ها تصور می‌کنند ایمیل ارسالی حاوی پیام مرتبط به آن ها نیست. بنابراین بهتر است جامعه مخاطبان خود را کمتر از ۱۰۰۰ نفر در نظر بگیرید و ایمیل‌ها را شخصی سازی کنید تا 2/3 درصد امکان مطالعه ایمیل افزایش یابد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||شهرزاد عارفی ||| تکنیک‌هایی برای اطمینان از اینکه ایمیل‌های ارسالی شما به همکارانتان خوانده می‌شود...

حتما تا به حال برایتان پیش آمده که قبل از ارسال ایمیل٬ بارها آن را بازخوانی کنید تا از درستی اطلاعات٬ اطمینان حاصل کنید اما همین روند موجب کند شدن جریان اطلاع رسانی‌ها از طریق ایمیل می‌شود به خصوص در زمان شیوع
کرونا که تیم ارتباطات در تلاش است پرسنل را از آخرین تغییرات ایجاد شده در سازمان مطلع کند اما این کار بسیار حساس است چراکه تغییرات٬ اغلب تاثیر مستقیم بر کار پرسنل می گذارد.


زمانی که تغییرات در سازمان رخ می‌دهد٬ پرسنل می‌بایست بدانند که:
دقیقا چه تغییری رخ داده؟
این تغییر چه تاثیری در روند امور مربوط به آن‌ها می‌گذارد؟
برای سازگاری با این تغییرات چه اقداماتی بهتر است انجام شود؟

اگر شما کسی هستید که تغییرات را اعلام می‌کند می بایست از اینکه همکارانتان پیام های حاوی اطلاع رسانی را مطالعه کردند اطمینان حاصل کنید به این منظور موارد زیر لازم است:

ارسال پیام صحیح و در زمان درست به مخاطبان.
انتقال پیام ساده و در عین حال قابل اجرا.
توجه به اطلاعات و دیتا در پیام‌ها.

ارسال پیام صحیح به مخاطبان مناسب

موضوع بسیار مهم که باید در نظر گرفته شود٬ مدیریت زمان برای تاثیرگذاری پیام‌های ارسالی است. شما می‌خواهید که ایمیل ارسالی توسط اکثر مخاطبان خوانده شود. به عنوان مثال اگر در نظر دارید که از عدم همکاری‌ها یک اطلاع رسانی وسیع در سازمان داشته باشید٬ زمان اطلاع رسانی هم بسیار مهم است؛ ارسال در طی روزهای کاری یا آخر هفته نیز معنی خاصی را به مخاطب منتقل می کند.


نه تنها محتوای پیام ارسالی مهم است بلکه انتخاب مخاطبانی که پیام به دستشان می رسد نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. چراکه در صورت ارسال پیام حاوی محتوای مناسب به مخاطب مناسب شاهد افزایش تاثبر گذاری بر مخاطب خواهیم بود.


- ایمیل ها را در ساعات اولیه صبح ارسال کنید چراکه تحقیقات نشان می دهد که اغلب پرسنل پیش از شروع روزکاری خود ایمیل‌ها را مطالعه می کنند.


- اگر پس از ارسال ایمیل٬ نیاز به پیگیری است تا ۴۸ ساعت بعد پیگیری را انجام دهید. هر ساعتی که از ارسال ایمیل شما طی شود شاهد کاهش تاثیر گذاری خواهیم بود در واقع ۸۰٪ از تعاملات موفق پس از ارسال ایمیل در سه و نیم ساعت اول پس از ارسال صورت می گیرد. در سطح سازمانی نیز٬ پس از اطلاع رسانی تغییرات ایجاد شده می بایست تعاملات و پیگیری‌ها انجام شود تا اعتراضات احتمالی همکاران کاهش یابد.

 انتقال پیام ساده و در عین حال قابل اجرا

- ایمیل هایی که حاوی عکس بیشتری نسبت به متن هستند مورد توجه بیشتری قرار می‌گیرند.


- ایمیل هایی که دارای یک لینک هستند بیشتر دیده خواهند شد چراکه هرچقدر تعداد بیشتری لینک در دسترس مخاطب خود قرار دهید همانظور که قانون پاردوکس انتخاب می گوید هیچ انتخابی صورت نمی گیرد. در حقیقت برای خواندن لینک‌های مهم٬ بهتر است فقط یک لینک در ایمیل قرار دهید.


- ایمیل ها را شخصی سازی کنید؛ تحقیقات نشان می دهد علت اینکه بسیاری از ایمیل ها توسط افراد خوانده نمی شود، دریافت تعداد زیاد ایمیل نیست بلکه به این دلیل است که آن‌ها تصور می‌کنند ایمیل ارسالی حاوی پیام مرتبط به آن ها نیست. بنابراین بهتر است جامعه مخاطبان خود را کمتر از ۱۰۰۰ نفر در نظر بگیرید و ایمیل‌ها را شخصی سازی کنید تا 2/3 درصد امکان مطالعه ایمیل افزایش یابد.

ارسال ایمیل را بر اساس تحلیل دیتا برنامه ریزی کنید

بهترین روش برای پیش بینی سطح تعامل ایمیل با مخاطبان این است که سطح تعاملات ایجاد شده در ایمیل‌های پیشین را بررسی کنید تا از تهیه پیام غیر مرتبط به مخاطبان پیشگیری شود. با بررسی اطلاعات حاصل شده از ایمیل‌های قبلی٬ بازده بالایی از مطالعه ایمیل دربافت خواهید کرد.

مطالب گفته شده شما را کسب بهترین نتیجه از تاثیرگذاری ایمیل های ارسالی کمک خواهد کرد؛ تهیه محتوای مناسب، انتخاب افراد مناسب و در نهایت آنالیز دیتاهای کسب شده از ایمیل های پیشین.

 

مرجع فارسی: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد