درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4579صفحه نخست » سه شنبه، 22 مرداد 1392 - 09:28
شرکت های معتبر مشاوره مدیریت چگونه آگهی استخدامی می دهند؟
  

شارا- به نظر شما اهمیت آگهی استخدامی برای شرکتهای معتبر مشاوره ای چقدر است؟ آیا این شرکتها هم برای جذب نیروهای مناسب نیاز به تبلیغات دارند؟
 تبلیغات صرفا روشی برای معرفی شرکتهای تازه تاسیس و یا محصولات جدید نیست. تبلیغات ابزار گفتگوی سازمانها با مخاطبانشان است. و روش و محتوای این گفتگو می تواند به شکل گیری هویت برند آنها کمک شایانی کند. از اینرو حتی شرکتهای مطرح و شناخته شده دنیا هم بی نیاز از تبلیغات نیستند. حتی اگر آن شرکت خود به ارائه خدمات مشاوره مدیریت به سازمانها و شرکتهای دیگر مشغول باشد.
 
 یکی از شرکتهای معتبر مشاوره ای دنیا شرکت مکنزی است. این شرکت که سالهاست به ارائه خدمات مشاوره مدیریت مشغول است ظرافت خاصی در آگهی های استخدامی خود بکار می گیرد. در ادامه دو نمونه از کارهای خلاقانه و جالب مکنزی رو شاهد خواهید بود.
 در اثر اول این کمپین که با هدف جذب دانشجویان سخت کوش و پیگیر انجام شده است از مدادهایی استفاده شده که بخش پاک کن آنها بسیار بزرگتر از مدادهای معمولی است. بی شک این مدادهای عجیب حس کنجکاوی را به شدت تحریک می کنند. پاسخ شکل عجیب این مدادها در جمله زیرکانه ای که روی مدادها حک شده گنجانده شده است: ما در جستجوی دانشجویانی هستیم که با هر راه حلی قانع نمی شوند.
 
 خود را جای فردی قرار دهید که یکی از این مدادها نصیبش شده است. ذهنیت شما در مورد صاحب این آگهی چگونه است؟ چه احساسی از کار کردن در چنین شرکتی خواهید داشت؟ حتی اگر شما هرگز در این شرکت مشغول به کار نشوید روزی که مدیر شرکتی دیگر شدید ذهنیت و احساسی خاص به شرکت مشاوره مدیریت مکنزی خواهید داشت. این همان چیزی است که مکنزی از این کمپین انتظار دارد.
 
  در حرکتی دیگر مکنزی برای دعوت به همکاری مهندسین کامپیوتر بازهم از شیوه ای خلاقانه استفاده کرده است. شما برای برقراری تماس با شرکتی که مهندسین کامپیوتر را دعوت به کار کرده ابتدا باید با حل یک معادله دو مجهولی شماره تماس را کشف کنید. هرچند حل کردن این معادله کار سختی نیست اما ماندگاری این روش تبلیغ در ذهن مخاطبان هدف دیگری است که با این روش به خوبی محقق خواهد شد.

منبع: چهارراه تبلیغات، نوشته امیر بختایی
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد