درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45772صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 27 آذر 1399 - 11:01
احیای شورای روابط عمومی نمایشگاه های بین المللی سراسر کشور در راستای وحدت و همفکری
روابط عمومی به عنوان پشتیبان بخش عملیات و برنامه ریز نمایشگاهی با استفاده از امکانات و ارتباطات خود وظیفه دارد با برگزاری جلسات و نشست های مشترک با مشارکت کنندگان، مجریان و تشکل های بخش خصوصی و دستگاههای دولتی مرتبط با صنعت نمایشگاهی، حداکثر تعامل و هم افزایی را برای برگزار کردن هرچه بهتر و با شکوه تر نمایشگاه ها فراهم کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ایجاد هم افزایی و تعامل میان شرکت سهامی نمایشگاه ها با سایت های استانی و تمامی ذینفعان و دست اندرکاران ، از سرگیری شورای روابط عمومی نمایشگاه ها، یک صدا کردن فضای نمایشگاهی در کشور و استفاده از ظرفیت استان ها برای حضور در رویداد اکسپو 2020دوبی ، دارا بودن یک روابط‌عمومی تخصصی و قوی از اهم برنامه های روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه ها در دوره جدید است

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت نمایشگاه ها، حمیدرضا آملی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل نمایشگاه های بین المللی ج.ا.ایران با بیان اینکه رویکرد اصلی روابط عمومی نمایشگاه بین المللی در دوره مدیریت جدید، تخصصی کردن اداره روابط عمومی است گفت: روابط عمومی به عنوان پشتیبان بخش عملیات و برنامه ریز نمایشگاهی با استفاده از امکانات و ارتباطات خود وظیفه دارد با برگزاری جلسات و نشست های مشترک با مشارکت کنندگان، مجریان و تشکل های بخش خصوصی و دستگاههای دولتی مرتبط با صنعت نمایشگاهی، حداکثر تعامل و هم افزایی را برای برگزار کردن هرچه بهتر و با شکوه تر نمایشگاه ها فراهم کند.

آملی ، احیا و از سرگیری فعالیت شورای روابط عمومی نمایشگاه های کشور را از دیگر برنامه های مهم در دوره مدیریت جدید خود عنوان کرد و افزود: این شورا اتفاق مبارک برای صنعت نمایشگاهی، تاثیرگذار و حائز اهمیت می باشد.

وی درادامه با یادآوری تجربه خود در سمت مدیریت روابط عمومی و اموربین الملل در سالهای 90 و 91 افزود : شورای روابط عمومی نقش مهمی در ایجاد هماهنگی میان مرکز و استان ها ایفأ کرد و با توجه به جایگاه و رسالت روابط عمومی ها، برگزاری نشست های مشترک میان استان ها به ایجاد تعامل، هم افزایی، تبادل دانش و اطلاعات پیرامون صنعت نمایشگاهی کمک شایانی خواهد کرد و سایت های نمایشگاهی می توانند از تجارب یکدیگر در زمینه های مختلف استفاده کنند.

آملی در ادامه با تاکید بر ایجاد وحدت و همدلی درصنعت نمایشگاهی کشور گفت: در حال حاضر چند صدایی در فضای نمایشگاهی کشور شنیده می شود.

حمیدرضا آملی در خصوص نقش کمیته روابط عمومی اکسپو2020 دوبی گفت : بحث حضور در رویداد بین المللی اکسپو یک موضوع کلان و ملی است و به همین دلیل باید با هم فکری در شورای روابط عمومی نمایشگاه ها و شناسایی ظرفیت های استان ها در جهت حضور پر قدرت دراین رویداد جهانی به بهترین شکل استفاده کنیم.

سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل در مورد رعایت پروتکل های چهارگانه بهداشتی مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا در نمایشگاه ها اظهار کرد: شیوع ویروس
کرونا بسیاری از مشاغل در ایران و جهان را با مشکل و تعطیلی مواجه کرده است و نمایشگاه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند در نتیجه باید با بکار گیری مهارت های لازم با وجود بیماری کرونا، ضمن حفظ سلامتی که اولویت همگانی است، بتوانیم در کنار آن به فعالیت های اقتصادی ادامه بدهیم تا مشاغل و فضای کسب وکار مردم دچار آسیب های کمتری از این ناحیه بشوند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بازگشایی مجدد نمایشگاه ها در مناطق زرد و نارنجی و انتقال فعالیت های این صنعت به گروه دوم ، اقدامی مهم و در خور تقدیر بود که جناب دکتر زمانی و مدیران این صنعت انجام دادند لذا همه ما باید در برگزاری رویدادها نسبت به رعایت دقیق و کامل پروتکل های بهداشتی چهارگانه اهتمام و حساسیت کامل داشته باشیم و امکان استمرار کار مقدور باشد.

به امید روزهای بهتر برای صنعت نمایشگاهی و تلاشگران عرصه اقتصادی کشور

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد