درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 11:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4569صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیسه شنبه، 22 مرداد 1392 - 07:39
برخی روابط عمومی ها فضای تنگی را برای فعالیت خبرنگاران ایجاد می کنند
  

شارا- مدیر خانه مطبوعات استان اردبیل از تدوین اولین منشور اخلاقی و آیین نامه انضباطی خبرنگاران این استان خبر داد.

به گزارش شارا به نقل از مهر، حبیب احمدی شامگاه دوشنبه در آیین نکوداشت روز خبرنگار در اردبیل تصریح کرد: این آیین نامه در نظر دارد تمامی ضوابط اخلاق حرفه ای را مورد نظر قرار داده و زمینه های برخورد با بی اخلاقی را مشخص کند.

وی با بیان اینکه خانه مطبوعات استان در چهار ماه گذشته پیگیر مطالبات خبرنگاران بوده است، اضافه کرد: از جمله این اقدامات پیگیری زمین مجتمع رسانه های استان است که همچنان معلق مانده و زمین اختصاصی در پیله سحران و شام اسبی مورد تائید اهالی مطبوعات نیست.

مدیر خانه مطبوعات استان اضافه کرد: علاوه بر این توزیع آگهی از طریق اداره ارشاد در حال پیگیری است که برخی ادارات نسبت به اجرای آن پایبندند و برخی توجهی به اجرای آن ندارند.

وی تاکید کرد: یارانه مطبوعات، بیمه خبرنگاران و اصلاح قانون مطبوعات از دیگر مطالبات خبرنگاران است که پیگیری می شود.

 

کارگاه ارزیابی کیفی مطبوعات برگزار می شود

به گفته احمدی به منظور تدوین برنامه یک ساله اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال از استانداری درخواست شده که تاکنون پاسخی دریافت نکرده است. این در حالی است که این اعتبار می تواند بخش قابل توجهی از برنامه های خانه مطبوعات استان را پیش برد.

وی همچنین از برگزاری کارگاه ارزیابی کیفی مطبوعات استان خبر داد و افزود: این کارگاه با حضور اساتید بنام مطبوعات کشور برگزار می شود. علاوه بر این دوره آموزشی طراحی و صفحه آرایی با شرکت 40 نفر از خبرنگاران پیش بینی شده است.

 

انعکاس عملکرد دستگاهها وظیفه مطبوعات است

در این مراسم همچنین استاندار اردبیل با تاکید به رسالت خطیر مطبوعات تصریح کرد: ضروری است اهالی رسانه با شناخت به جایگاه رفیع رسانه زمینه فعالیت آن را نهادینه کنند.

اکبر نیکزاد تصریح کرد: انعکاس عملکرد دستگاهها وظیفه مطبوعات است و به غیر از رسانه کسی نمی تواند در این زمینه موفق عمل کند.

وی افزود: رسانه ها باید با تیز بینی نقاط ضعف دستگاههای اجرایی را شناسایی کرده و با انعکاس حقایق در پیشبرد برنامه های ادارات نقش داشته باشند.

 

ضرورت حذف فرهنگ صدقه دادن به مطبوعات

در این مراسم همچنین سرپرست دفتر خبرگزاری مهر در اردبیل به نمایندگی از خبرگزاری های فعال در استان عدم امنیت شغلی، مشکلات معیشتی، عدم برخورداری از احترام و... را مهمترین مشکل خبرنگاران و اصحاب رسانه عنوان کرد و افزود: ضروری است فرهنگ صدقه دادن و نگاه ابزاری از مطبوعات حذف شود.

محمد میرزایی ناطق با بیان اینکه شرایط کنونی آینده اقتصادی نامناسبی را برای این قشر رقم زده است، تصریح کرد: البته تمام مشکلات خبرنگاران تنها مادیات نیست، بلکه خبرنگاران نیازمند احترام و عدالت می بوده و مخالف تضعیف رسانه هستند.

وی با اشاره به عدم تحقق وعده دولت در خصوص پرداخت وام 30 میلیون تومانی برای مسکن خبرنگاران کشور و این استان، خواستار حل مشکل بیمه، تعیین تکلیف ساماندهی سایت سمان و درجه بندی و رتبه بندی خبرنگاران شد.

سرپرست خبرگزاری مهر در اردبیل به سایر مشکلات خبرنگاران در تعامل با دستگاه های اداری اشاره کرد و عنوان کرد: در حال حاضر تعامل مدیران و روابط عمومی های ادارات استان اردبیل در برخی مواقع با اهالی رسانه مطلوب نیست و این موضوع مانع از تحقق رسالت خبرنگار می شود.

وی با بیان اینکه برخی روابط عمومی ها اطلاعات دستگاههای اجرایی خود را بدون دلیل منطقی اعلام نمی کنند، اضافه کرد: برخی روابط عمومی ها فضای تنگی را برای فعالیت رسانه و خبرنگاران ایجاد می کنند و حتی در بیان آمار عادی هراس دارند و در بسیاری از موارد نیز جز نقد جوابیه و شکایت راهکاری ندارند.

 

میرزایی ناطق همچنین اتحاد و انسجام بین خبرنگاران و تغییر برخی رویه ها را مهمترین گام در حل مشکلات قشر خبرنگار عنوان کرد و متذکر شد: نبود همدلی و یکرنگی در مطبوعات اردبیل مانع  تحقق خواسته های این قشر شده است.

 

کاتب خواندن خبرنگار توهین به جایگاه قلم و اندیشه در جامعه است

وی با بیان اینکه هم اکنون هستند برخی مسئولان این استان که با وجود پاسداشت قلم و رسانه، اصحاب خبر را کاتب خطاب می کنند، تصریح کرد: کاتب خواندن خبرنگار توهین به جایگاه قلم و اندیشه در جامعه است و این تفکر امروز منسوخ شده است، این افراد باید بدانند تا زمانی که خبرنگار احترام و جایگاه واقعی خود را نیابد نمی تواند در تحقق رسالت خود موفق عمل کند.

این فعال رسانه ای استان همچنین با انتقاد از عدم ساماندهی خبرنگاران این استان به عنوان اولین گام برای دستیابی به حق و حقوق قانونی تاکید کرد: فعالیت تشکل صنفی خانه مطبوعات اردبیل امتیازی برای اهالی رسانه های این استان است اما خروجی مطلوبی از آن دیده نمی شود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد