درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 13:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4562صفحه نخست » دوشنبه، 21 مرداد 1392 - 19:27
مروری بر کارنامه همایش های کارشناسان تبلیغات
  

شارا- برپایی گردهمایی و برگزاری همایش ها فرصت مغتنمی است برای حضور همه کارشناسان و صاحبان فن در کنار هم.

و این فرصت زمینه را برای بحث و تبادل نظر پیرامون مسائل مختلف فراهم می آورد و از این رهگذر می توان به  نظرات جدید دست یافت.

برگزاری 8 دوره از همایش های کارشناسان تبلیغات این بستر را ایجاد کرده است که تمامی کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی از سراسر کشور دور هم جمع شوند و در کنار مسئولان از مرور قوانین سخن برانند و خلاءهای قانونی را به بحث و بررسی بنشینند.

بسیاری از تصمیم گیری ها و سیاستگذاری ها در حوزه تبلیغات ، حاصل مباحثات و طرح موضوع های کارشناسان تبلیغات در همین همایش ها است.همایش هایی که هشت دوره آن سپری شده و نهمین دوره آن در آستانه برگزاری است.

 

در ادامه مروری داریم بر برگزاری این همایش ها:

این همایش ها از سال 1382 آغاز شد و اولین ودومین دوره آن در دی ماه سال های82 و 83 و و با هدف یکسان سازی شیوه نظارت و بازآموزی مطالب، قوانین و اصول مربوط به حوزه کاری کارشناسان و ارتقای سطح فنی و علمی آنان، در زمان مسؤولیت مجتبی آقایی برگزار شد. میهمانان این دو دوره کارشناسان تبلیغات سراسر کشور بودند. 

 

دوره سوم این همایش ها، ششم و هفتم  دی ماه سال 1385  در تهران  برگزار شد.

دوره چهارم این همایش ها در 30 بهمن و اول اسفند سال 1386 در شیراز و با  هدف آشناسازی کارشناسان تبلیغات ادارات کل با عناوینی همچون اصول و مبانی تبلیغات بازرگانی، قوانین و مقررات تبلیغات، یکسان سازی شیوه رسیدگی به درخواست متقاضیان تأسیس کانون آگهی و تبلیغاتی، چگونگی صدور پروانه فعالیت و نظارت بر فعالیت کانون های تبلیغاتی و رفع ابهامات موجود برای این کارشناسان برگزار شد.

پنجمین دوره این همایش ها که خراسان رضوی میزبان آن بود هفدهم تا نوزدهم مهر سال 1387 برگزار شد. میهمانان این دوره از همایش مدیران کل، معاونان و کارشناسان تبلیغات ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر کشور بودند و هدف از برگزاری این دوره همایش، دسترسی به شیوه های جدید در امر نظارت بر تبلیغات و مسائل پیرامون آن و تصمیم گیری پیرامون مسائل تبلیغاتی عنوان شده بود.

ششمین همایش 26 و 27 اردیبهشت سال 1388 در تهران با حضور ، رئیس مرکز اصناف و بازرگانان و دبیر عالی هیئت نظارت، رئیس پلیس نظارت بر اماکن ناجا و کارشناس ارشد فرهنگستان زبان و ادب فارسی برگزار شد.  بحث و بررسی پیرامون مسائل تبلیغات، بررسی موضوع تشکیل اتحادیه کانون های تبلیغاتی و همکاری ادارات کل با دستگاه های ذیربط مثل پلیس اماکن ناجا، وزارت بازرگانی و... از جمله اهداف برگزاری این دوره همایش بود.

 

در این چهار دوره علیرضا کریمی مسؤولیت دفتر تبلغات و اطلاع رسانی را به عهده داشت.

دوره ششم ، هفتم و هشتم نیز در تهران و در زمان مسؤلیت احسان اله حجتی برگزار شد. میهمانان ششمین دوره از این همایش ها کارشناسان تبلیغات، نمایندگان کانون های تبلیغات و روسای انجمن های هر استان بودند.

در همایش هفتم  رونمایی از سامانه سراسری تبلیغ صورت گرفت . این همایش با هدف بازآموزی قوانین و مقررات تبلیغاتی و یکسان سازی صدور پروانه های فعالیت کانون های آگهی و تبلیغاتی، ساماندهی فعالیت‌های کانون‌های آگهی و تبلیغاتی در سراسر کشور، بازشناسی نقاط ضعف در اعمال قوانین و ایجاد وحدت رویه برگزار شد.

هدف هشتمین دوره از این همایش ها، رفع اشکالات استفاده از سامانه سراسری تبلیغ، تدوین نظام‌نامه یکسان‌سازی رسیدگی به فعالیت‌های کانون‌های آگهی و تبلیغات، یکسان سازی فعالیت ها و بازآموزی سامانه تبلیغ بود.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد