درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:22   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45600صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 12 آذر 1399 - 10:22
رسانه های استان خراسان جنوبی خواستار تعیین تکلیف جایگاه روابط عمومی های این استان شدند
در نشست هم اندیشی رسانهها با استاندار خراسان جنوبی از برخی مدیران مقاوم نسبت به انتقادهای سازنده، سطح پایین سواد رسانه‌ای آنان و وجود روابط‌عمومیهای منفعل گلایه شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در نشست هم اندیشی رسانهها با استاندار خراسان جنوبی از برخی مدیران مقاوم نسبت به انتقادهای سازنده، سطح پایین سواد رسانه‌ای آنان و وجود روابط‌عمومیهای منفعل گلایه شد.

به گزارش شارا به نقل از خبرگزاری شبستان، «اولین» نشست هم اندیشی «هشتمین» استاندار خراسان جنوبی با رسانه های استان امروز (۱۱ آذر) درست در سی‌امین روز از انتصاب وی به عنوان سکاندار سومین استان پهناور کشور در سالن شهید رجایی استانداری خراسان جنوبی با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.

«زینب رمضانی» مدیر خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی در این نشست هم اندیشی اظهار کرد: در استان با چند دسته از مدیران پیمانکار و مقاوم مواجه هستیم؛ متاسفانه مدیران پیمانکار به اندازه بودجه ای که در اختیار آنان قرار داده می شود هزینه می کنند و حاضر نیستند با پوشیدن کفش پولادین پیگیر جذب اعتبارات ملی برای توسعه استان و رفع محرومیت‌ها باشند.

وی ادامه داد: اما مدیران مقاوم نیز چندین سال است که بر مسند ادارات هستند و گردش نخبگانی صورت نگرفته است ضمن اینکه برخی از مدیران نیز نسبت به نقدهای سازنده مقاوم هستند و این امر موجب شده است که کار رسانه ها با مشکل مواجه شود.

رمضانی به استیصال رسانه ها با وجود مدیران مقاوم نسبت به نقدهای سازنده اشاره کرد و افزود: متاسفانه رسانه ها با کمترین نقد سازنده دچار تحریم از سوی این مدیران می شوند.

وی عنوان کرد: شرایط سخت کاری رسانه ها برای دریافت داده های خبری با اعمال محدودیت های کرونایی و فعالیت یک سوم کارکنان ادارات به دلیل ضعف روابط عمومی ها دو چندان شده است.

لزوم تدوین سند توسعه رسانه های خراسان جنوبی

رمضانی از استاندار خراسان جنوبی درخواست کرد اسناد توسعه کوتاه مدت و بلند مدت استان و سند سازگاری با کم ‌آبی استان در اختیار رسانه ها قرار گیرد تا بتوانند مطالبه گری داشته باشند.

مدیر خبرگزاری شبستان در خراسان جنوبی با بیان اینکه در بحث توسعه رسانه های استان هیچ سند توسعه ای وجود ندارد، گفت: امیدواریم سریع تر این سند توسعه ای برای رسانه های خراسان جنوبی تدوین شود.

وی در ادامه سخنانش به راه اندازی مرکز نیکوکاری رسانه یاران خراسان جنوبی از سال گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون اقداماتی برای محرومیت زدایی در سطح استان به ویژه با استفاده از توان قلم خبرنگاران انجام شده است.

کت سیاسی‌ را از تن بیرون کنید

«علی جعفرپور» مدیرمسئول روزنامه آوای خراسان جنوبی هم با بیان قدمت فعالیت رسانه ها در استان، گفت: فضای عمومی و اجتماعی خراسان جنوبی توسط رسانه ها مدیریت می شود و کنشگران سیاسی در این استان جایگاهی در مناسبات استانی ندارند و مردم از این موضوعات فراری هستند.

وی صحنه سیاسی استان در دو سال اخیر را آرام و با کمتر تنش ارزیابی کرد و افزود: این امر به خاطر ارجحیت نگاه اجتماعی مدیران این استان بر نگاه های سیاسی بوده است.

جعفرپور از استاندار خراسان جنوبی درخواست کرد رویکرد سیاسی خود را به رویکرد اجتماعی در این استان کویری تغییر دهد و ادامه داد: تغییر نگاه مجموعه مدیران استان به رسانه ها نیز یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سرپرست روزنامه آوای خراسان جنوبی بر ضرورت تقویت نهادها و جایگاه های مرجع در جامعه از طریق رسانه ها تأکید کرد و گفت: انتظار است نهادهای مرجع رسانه ای استان با ایجاد یک سازکار بیشتر تقویت شوند.

وی بیان کرد: پس از این همه سابقه فعالیت رسانه ای در خراسان جنوبی اما هنوز یک شیوه نامه در خصوص نقش، اولویت ها و باید و نبایدهای رسانه ای در استان نداریم و این اتفاق تلخی را رقم زده که رسانه‌ها یکدیگر را خنثی می کنند چون وقتی همگرایی وجود ندارد، رسانه ها در بسیاری از اولویت های استان به دلیل عدم شناخت نسبت به یکدیگر فضای را متشنج می کنند.

جعفرپور خطاب به استاندار خراسان جنوبی عنوان کرد: امیدواریم در مدت حضور شما تقویت نگاه استراتژیک و راهبردی مدیران را داشته باشیم و جزئی‌نگری و پرداختن به حاشیه ها آسیب جدی بوده که همیشه استان را از مسیر توسعه دور کرده است.

گلایه از سطح پایین سواد رسانه ای برخی از مدیران

مدیر مسئول روزنامه آوای خراسان جنوبی به وضعیت اقتصادی نامناسب رسانه ها به خصوص روزنامه ها اشاره کرد و گفت: یک مدت بحث گرانی کاغذ مطرح بود اما اکنون با مشکل نبود کاغذ مواجه هستند بنابراین رسانه ها انتظار حمایت ویژه و اعطای تسهیلات کم بهره دارند.

وی با گلایه از سطح پایین سواد رسانه ای برخی از مدیران و هزینه‌کرد بودجه های اطلاع رسانی در حوزه های متفرقه، افزود: همچنین خیلی از حق و حقوق رسانه های استان به دلیل ضعف پیگیری ها مدیران استانی در سطح ملی ضایع و پایمال می شود.

ضرورت اجرای عدالت رسانه ای در استان

«مهدی کاظمی» مدیر اجرایی روزنامه مهر مشرق خراسان جنوبی هم بر تدوین سند توسعه رسانه های استان تأکید کرد و گفت: به عنوان یک خبرنگار درخواست دارم عدالت رسانه ای در استان اجرا شود چون اکنون با کمبود این عدالت در بحث آگهی ها، مزایده ها و رپرتاژ مواجه هستیم.

وی با تأکید بر اینکه رسانه ای که انتقاد سازنده نکند مُرده است، بیان کرد: دست رسانه های استان برای انتقاد سازنده بسته است.

کاظمی به پروژه ساخت خانه مطبوعات استان اشاره و تصریح کرد: یکی از استانداران سابق خراسان جنوبی (خدمتگزار) اعتباری برای تکمیل این پروژه تخصیص داد اما متاسفانه در پروژه دیگری از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هزینه شد!

لزوم تامین مسکن خبرنگاران

«ابوالفضل حسن پور» مدیر مسئول پایگاه خبری خبر و هنر هم در این نشست خواستار تقویت اقتصاد رسانه‌های استان شد و گفت: متاسفانه برای تامین مسکن خبرنگاران تاکنون هیچ اقدامی انجام نشده است درحالیکه که بسیاری از اقشار و صنوف مختلف از مسکن بهره مند شده اند.

«فاطمه زیراچی» مدیر خبرگزاری مهر در خراسان جنوبی هم بر تقویت اقتصاد رسانه‌های برخط تاکید کرد و افزود: متاسفانه در هفته‌های اخیر که محدودیت‌های کرونایی تشدید یافته است، پاسخگویی بسیاری از مدیران به بهانه عدم حضور کارشناسان در محل کار، کمتر شده است و این موضوع باید هرچه سریعتر حل شود.

«محسن نوفرستی» مدیر مسئول پایگاه خبری بیرجندرسا هم خواستار تعیین تکلیف جایگاه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی شد و خاطرنشان کرد: استان خراسان جنوبی به یک سکوی پرش تبدیل شده است، اگر مدیری موفق عمل کند به استان‌های بزرگتر منتقل می‌شود در غیراینصورت در همین استان ماندگار می‌شود.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد