درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:21   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45598صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 11 آذر 1399 - 21:54
استاندار خراسان جنوبی گفت: روابط عمومی ها قلب دستگاه های اجرایی اند
استانداربا تأکید بر این که به رسانه، اطلاع رسانی و روابط عمومی اعتقاد دارم، اظهار داشت: برای پیگیری هر چه بیشتر مطالبات رسانه ها، از بین جامعه رسانه ای استان، مشاور رسانه ای منصوب خواهم کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| ملانوری با بیان این مطلب در نشست هم اندیشی اصحاب رسانه استان خاطرنشان کرد: دانشگاه ها، حوزه های علمیه، علما، اندیشمندان ، رسانه ها و ... همه تریبون هایی برای اطلاع رسانی درست و شفاف هستند که در این بین رسانه ها جایگاه مهمتری دارند.


به گزارش روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی؛  وی تأکید نمود: رسانه باید با صداقت و شفافیت به نقد و تحلیل بپردازد و کسی که بخواهد این قدرت نقد و تحلیل را از رسانه بگیرد، مجرم تلقی می شود.


به گفته وی؛ رسانه باید ضمن نقد سازنده و تجزیه و تحلیل مسایل،راهکارها و پیشنهاداتی را در راستای رفع مشکلات ارائه نماید.


استاندار رعایت حقوق شهروندی از طریق تبادل اطلاعات را از رسالت های رسانه برشمرد و گفت: این حق مدیر است که اقدامات و برنامه های خود را از طریق رسانه به گوش مردم برساند و مردم هم حق دارند که در جریان کارها قرار بگیرند و از آن چه انجام می شود، مطلع گردند.


ملانوری تأکید نمود: اگر این تبادل اطلاعات با شفافیت صورت نگیرد، حق دو طرف ضایع شده است.


وی اظهار داشت: من اعتقاد دارم رسانه در جامعه، امنیت روانی ایجاد می کند به همین دلیل مشاوران خوبی هستند که باید از این قابلیت آنها به درستی استفاده شود.


استاندار با تأکید بر این که رسانه، دانش و آگاهی به جامعه تزریق می کند، گفت: مردم از طریق رسانه ها نسبت به مسایل پیرامون خود آگاهی پیدا می کنند و از جهل و بی اطلاعی فاصله می گیرند.


ملانوری با بیان این که تعریف جهل در زمان های مختلف، متفاوت است، گفت: در شرایط فعلی اگر کسی امکانات و ظرفیت های موجود را نشناسد و نتواند با استفاده از آن ها زندگی مناسبی برای خود فراهم کند، در جهل به سر می برد.


وی متذکر شد: رسانه ها با رشد عقلانیت این فرصت را فراهم می آورند که همه افراد جامعه بدانند چطور و چگونه از ظرفیت های موجود استفاده نمایند.


استاندار با تبیین شرایط استان خاطرنشان کرد: از یک طرف می گوییم خراسان جنوبی با وجود ذخایر غنی معدنی، محصولات استراتژیک، ظرفیت های گردشگری، شخصیت های صاحب نام و ... استانی غنی است و از طرفی بر این باوریم که با این همه پتانسیل، محروم و کم برخوردار می باشد.


ملانوری افزود: مهمترین علت این است که همه ما در بخش دولتی و غیردولتی به این فهم و درک مشترک نرسیده ایم که چطور می توانیم از این ظرفیت ها در راستای رفع کاستی ها و نیازهای استان استفاده کنیم.


وی، استان یزد را مثال زد و گفت: یزد، استانی کویری می باشد که با شرایط مشابه خراسان جنوبی رتبه اول کنکور، رتبه برتر تولیدات گلخانه ای، رتبه اول پرورش شیلات، رتبه برتر صنایع و اشتغال را از آن خود کرده است.


به گفته وی؛ این توفیق یزد به خاطر درک درست از موقعیت موجود و پیش بینی راهکارهایی برای از بین بردن محدودیت هاست.


استاندار در بخشی از سخنانش از روابط عمومی ها به عنوان قلب دستگاه های اجرایی یاد کرد و گفت: روابط عمومی ها چون حوزه ارتباط گیری با رسانه ها هستند، باید قوی باشند.


ملانوری تأکید نمود: مدیران دستگاه های اجرایی مکلفند ضمن تقویت حوزه روابط عمومی، به پاسخگویی به مطالبات رسانه ها توجه داشته باشند.


وی در پاسخ به درخواست های مطرح شده از سوی نمایندگان رسانه ها توضیحات جامعی ارائه نمود و ضمن اشاره به راهکارهایی برای رفع نیازهای رسانه های استان گفت:رسانه های استان باید پایگاهی قوی داشته باشند و این از رسالت های خانه مطبوعات است که به دنبال راهکاری برای ایجاد درآمد پایدار برای رسانه ها باشد.


استانداربا تأکید بر این که به رسانه، اطلاع رسانی و روابط عمومی اعتقاد دارم، اظهار داشت: برای پیگیری هر چه بیشتر مطالبات رسانه ها، از بین جامعه رسانه ای استان، مشاور رسانه ای منصوب خواهم کرد.


ملانوری اظهار امیدواری کرد: با کمک رسانه ها بتوانیم ظرفیت های استان را بیشتر از قبل معرفی کرده و از آنها در راستای رفع محرومیت ها استفاده نماییم.


شایان ذکر است: در ابتدای جلسه، مدیرعامل خانه مطبوعات با اشاره به این که خراسان جنوبی ۶ روزنامه، ۲۶ پایگاه خبری و ۲۳۰ خبرنگار فعال دارد به تشریح موقعیت رسانه های استان پرداخت و بعد از آن تعدادی از نمایندگان جامعه رسانه ای استان از مشکلات حوزه فعالیتی خود گفتند که با پاسخ استاندار مبنی بر پیگیری مطالبات و خواسته ها مواجه شد.
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد