درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 26 اردیبهشت 1403 - 15:17   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

۷ اصل حمایتی در روابط

  ۷ اصل حمایتی در روابط


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فناوری، پایان شکست فتوشاپ

  فناوری، پایان شکست فتوشاپ


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ضرورت گذر از ارتباطات سنتی و حرکت به سمت اطلاع‌رسانی نوین
  چشم‌انداز روابط‌عمومی در ایران: امید یا چالش؟
  پایگاه و جایگاه روابط‌عمومی در ایران
  ۲۷ اردیبهشت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  نقش روابط‌عمومی در جهش تولید با مشارکت مردم
  بیانیه انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی
  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن
  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم
  هفت اشتباه زبان بدن
  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45517صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومیچهارشنبه، 5 آذر 1399 - 03:45
کرونا و شرکت‌های مسئولیت‌پذیر
شرکت‎‌های مسئولیت‌پذیر می‌توانند با استراتژی‏‎‌ها و طرح‌های جامعه‌‎پسند و حمایت از کارکنان، مخاطبان، مشتریان و کل اجزای اقتصاد، این شرایط را تغییر دهند و موفقیت بلندمدت خود را تضمین نمایند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| همه‌گیری ویروس کرونا فرصت ارزشمندی را برای شرکت‌ها پدید آورده تا به سمت مسئولیت اجتماعی شرکتی واقعی‌تر و انسانی‌تر حرکت کنند و بدین وسیله به عنوان "شرکت‌های مسئولیت‌پذیر" ضمن رعایت دقیق و همه جانبه دستورالعمل‌های مرتبط، در راستای پاسخگویی به نیازهای اولیه ناشی از این بیماری و همچنین مقابله با چالش‌های آن گام‌های موثرتری بردارند.


در واقع "همه گیری کووید19 باعث شد تا میزان تعهد و وفادار ماندن شرکت‌ها به کدهای اخلاقی کسب‌وکار و اخلاقیات به محک آزمایش گذاشته شود و مشخص گردد که شرکت‌ها در دوران وقوع بحران تا چه حد به مسئولیت و پاسخگویی اجتماعی خود پای‌بند باقی خواهند ماند.

 

برخی بر این اعتقادند که محدودیت‌ها و فشارهای مالی در کوتاه مدت و بلندمدت باعث شده تا شرکت‌ها برای رسیدن به منافع و خواسته‌های کوتاه‌مدت خود به هر قیمت ممکن حتی کلاهبرداری و فریب‌کاری تلاش کنند و قید سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت خود در زمینه مسئولیت و پاسخگویی اجتماعی را بزنند و به خاطر بقا در دوران کمبود منابع دست به هر کاری بزنند.


با این همه و خوشبختانه ما مشاهده کرده‌ایم که بسیاری از شرکت‌ها در دوران وقوع بحران کووید19 نه تنها خود را به فعالیت‌های غیراخلاقی در عرصه کسب‌وکار آلوده نکردند بلکه در حوزه‌های مختلف مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی اجتماعی، فعال‌تر نیز شده‌اند و در راستای مقابله با این ویروس جهان‌سوز گام‌های موثری را برداشته‌اند." (هانگ وی هی و لوید هریس، 1399)


همچنین شواهد نشان می‌دهد بسیاری از شرکت‎‌های مسئولیت‌پذیر علاوه بر فراهم‎‌سازی کمک‌‎ها، در حال مواجهه با عواقب این همه‌گیری بر عملیات روزمره‎ خود نظیر لغو همایش‌‎ها، واکنش بازارهای مالی و اجرای سیاست‎‌های مرتبط هستند.


بنابراین چطور شرکت و سازمان شما می‌تواند علاوه بر حفظ خود، توازن لازم میان نیازهای کسب‌وکار را برآورده کرده و به تلاش‌های دنیا برای کاهش تاثیرات این همه‌گیری نیز یاری رساند؟


شرکت‎‌های مسئولیت‌پذیر می‌توانند با استراتژی‏‎‌ها و طرح‌های جامعه‌‎پسند و حمایت از کارکنان، مخاطبان، مشتریان و کل اجزای اقتصاد، این شرایط را تغییر دهند و موفقیت بلندمدت خود را تضمین نمایند.


هیچ‏‎‌کس انتظار ندارد یا نمی‌خواهد که شرکت‎‏‌های بزرگ، اقدامات خارق‌العاده‌‎ای را برای کمک به خیل ذی‌نفعان خود انجام دهند، اما اقدامات جسورانه و خلاقانه‎ امروز در زمینه‎ امدادرسانی فوری، میراث فردای آن‎ها را تعیین خواهند کرد.

 

مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ۷ اصل حمایتی در روابط


  درک جعل عمیق و راه‌های مقابله با آن


  4 نکته برای ایجاد برندسازی کارفرمایی استارتاپ شما


  گاهی به چیزی فراتر از نیازهای جسمانی توجه کن


  چالش‌های پوشش خبری و راهکارهای رفع آن


  هفت اشتباه زبان بدن


  قانون کارما: هر چه بکاریم همان را درو می‌کنیم


  برندسازی کارفرمایی برای استارتاپ ها


  چند نکته در مورد بهترین راه برای نوشتن بیانیه مطبوعاتی


  چرا «روز ملی ارتباطات و روابط عمومی» و «روز جهانی ارتباطات و جامعه اطلاعاتی» از تقویم رسمی کشور حذف شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد