درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 00:05   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4546صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 21 مرداد 1392 - 13:31
حسن رحیم‌پور ازغدی/ رسانه‌های ایران در المپیک رسانه‌ای مدال نمی‌آورند
در رسانه‌های غربی ارتباطات بر خلاف اسمش، واقعیت‌محور و دموکراتیک نیست و نرم‌افزار خبری آنها در جهت شیب‌دار و عمودی طراحی شده و افقی نیست بنابراین آنها به صورت گزینشی نسبت به انتشار اخبار اقدام می‌کنند. متاسفانه رسانه‌های ما در استفاده از اینگونه روش‌ها بسیار ضعیف هستند.
  

شارا- در رسانه‌های غربی ارتباطات بر خلاف اسمش، واقعیت‌محور و دموکراتیک نیست و نرم‌افزار خبری آنها در جهت شیب‌دار و عمودی طراحی شده و افقی نیست بنابراین آنها به صورت گزینشی نسبت به انتشار اخبار اقدام می‌کنند. متاسفانه رسانه‌های ما در استفاده از اینگونه روش‌ها بسیار ضعیف هستند.

 حسن رحیم‌پور ازغدی ظهر امروز در مراسم تجلیل از حماسه‌سازان عرصه خبر، رسانه و مطبوعات که از سوی سازمان بسیج رسانه‌ای سپاه صاحب‌الزمان و روابط عمومی و صدا و سیمای مرکز اصفهان در سالن همایش‌های صدا و سیمای مرکز اصفهان برگزار شد، با اشاره به امپراطوری کمپانی‌های سرمایه‌داری غرب در جهان اظهار کرد: کمپانی‌های سرمایه‌داری غرب به صورت اختاپوس در بخش رسانه نیز فعالیت می‌کنند اما این به آن معنا نیست که در همه جای جهان کنترل داشته باشند و در منطقه خاورمیانه و کشورهایی نظیر سوریه، لبنان، عراق و سایر کشورها شکست خورده‌اند.

وی افزود:‌ این امپراطوری‌ها به صورت بسیار منسجم و با نقشه‌های کلیدی و به صورت حرفه‌ای کار می‌کنند و روش‌ها و تاکتیک‌ها را مورد استفاده قرار می‌دهند اما در شرایطی که رسانه‌های ایران از این روش‌ها استفاده نمی‌کنند، آنها به صورت حرفه‌ی از آن بهره می‌برند؛ هرچند که رسانه‌های ایران از نظر محتوا که گفتمان انقلاب اسلامی بوده، بسیار قوی هستند اما از نظر روش اینگونه نیستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با اشاره به نحوه گزینش اخبار این رسانه‌های غربی تصریح کرد: این رسانه‌ها خبرها را گزینش کرده و اخبار خاصی را پوشش می‌دهند و در بسیاری از شرایط برعکس عمل می‌کنند بنابراین آنها را باید امپراطوری رسانه‌ای انحصارطلب تلقی کرد.

وی ادامه داد: رسانه‌های غربی سال‌هاست که به فلسطین و جنایت‌هایی که در این کشور می‌شود، توجهی نمی‌کنند اما در عوض یهودی‌ها را افراد مظلومی نشان می‌دهند.

رحیم‌پور ازغدی با بیان اینکه این رسانه‌ها در اتاق‌های فکر خود کودتاها را برنامه‌ریزی می‌کنند، گفت: غربی‌ها انتخابات کشورهای دموکراتیک مثل ایران را غیر آزاد می‌دانند اما در عوض کشوری مثل قطر و عربستان که انتخابات آنها معنا ندارد را دموکراتیک می‌دانند اما با این وجود در بین دروغ‌های خود تعدادی حرف راست نیز به خورد مخاطبان خود می‌دهند تا آنها دروغ‌های این رسانه‌ها را باور کنند.

وی بیان کرد: این رسانه‌ها در عمر ۱۵۰ ساله خود جنگ‌افروزی‌های بسیاری داشته‌اند و از ابزارهای مختلفی بهره می‌گیرند. هالیوود و فیلم‌سازی غرب تجارت رویا است که در قالب فکر به سوداندوزی و مال‌اندوزی سرمایه‌داران جهانی کمک می‌کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با اشاره به لزوم نگاه علمی به رسانه‌های غربی افزود: اگر با نگاه غیر علمی به این رسانه‌ها نگاه کنیم، تصور می‌کنیم که آنها حقیقت را می‌گویند اما اگر به صورت علمی به آنها نگاه کنیم، می‌بینیم که اوج دیکتاتوری در رسانه‌های غربی موج می‌زند.

وی اظهار کرد: روزنامه‌نگاران غربی با هزینه‌های هنگفت در جهت تحریف افکار عمومی مردم ایران حرکت می‌کنند اما با این حال مردم ایران و وجدان‌های بیدار این تحریف افکار عمومی را تشخیص داده‌اند و به خاطر اینکه در غرب رسانه‌ای ندارند، نمی‌توانند آن را اعلام کنند.

 

رسانه‌های ایران در المپیک رسانه‌ای مدال نمی‌آورند

رحیم‌پور ازغدی گفت: در رسانه‌های غربی ارتباطات بر خلاف اسمش، واقعیت‌محور و دموکراتیک نیست و نرم‌افزار خبری آنها در جهت شیب‌دار و عمودی طراحی شده و افقی نیست بنابراین آنها به صورت گزینشی نسبت به انتشار اخبار اقدام می‌کنند. متاسفانه رسانه‌های ما در استفاده از اینگونه روش‌ها بسیار ضعیف هستند زیرا به خلاقیت توجهی نمی‌کنند و اگر المپیک رسانه‌ای برگزار شود، مجموعه رسانه‌ای ایران بدون شک مدالی نمی‌آورد زیرا به قدرت کلمات که یک حرفه است، ‌توجهی نمی‌کند.

وی گفت: رسانه توپی است که قدرت کلمات سلاح آن محسوب می‌شود و تنها ۵، ۶ کشور هستند که به صورت هیولای آدم‌خوار در جهت منافع مالی خودشان گام بر می‌دارند اما انقلاب اسلامی توانست در منطقه خاور میانه پاهای آنها را قطع کند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور با بیان اینکه کشورهای بیدار باید تهدید غرب را به فرصت تبدیل کنند، بیان کرد: در عین حال که آنها تهدید رسانه‌ای محسوب می‌شوند، ما باید این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم زیرا رسانه‌های ما از نظر روش مهارت ندارند اما از نظر محتوایی که گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان اهل بیت بوده، بسیار قوی هستند که این محتوا اسلام سکولار و تکفیری نیست.

 

غربیان می‌گویند داشتن تسلیحات هسته‌ای برای ما عادی است

وی افزود: رسانه‌های غربی اخبار خودشان را عادی کرده‌اند به نوعی که اگر کسی از آنها بپرسد که آیا شما تسلیحات هسته‌ای دارید، آنها به صورت عادی می‌گویند که این یک امر عادیست چون ما قدرت جهانی برتر هستیم و باید تسلیحات داشته باشیم.

رحیم‌پور ازغدی با اشاره به اهمیت استفاده از تاکتیک‌های رسانه‌ای در رسانه‌های ایران بیان کردک ما باید به تاکتیک‌های رسانه‌ای به شدت توجه کنیم. اگر دیدید در سال‌های آینده در عربستان قدرت عوض شد، زیاد توجه نکنید زیرا غربیان تعدادی از این دست آدم‌ها را در آب نمک خوابانده‌اند تا در صورت نیاز از آنها استفاده کنند.

وی افزود: به نظر من در جهت شکستن انحصار رسانه استکبار باید گام برداشت و اگرچه در این راستا اقداماتی صورت گرفته اما این اقدامات کافی نیست و ما باید باید با خلاقیت‌ها و روش‌ها، برای شکستن این انحصار تلاش کنیم.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد