![](/media/image/1399/08/27/7898119-thumbnail.jpg)
شبکه اطلاع رسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| کانون صنفی روابطعمومی و تبلیغات خانه تئاتر با انتشار ویدیوی یکسالگی این کانون را به جامعه ی تئاتری تبریک گفت.
هییت مدیره ی این کانون در این روزیاد با تاکید بر تلاش برای تثبیت جایگاه رسمی ارتباطات تئاتر، بازنویسی مجدد آیین نامه صنفی، برنامهریزی منسجم برای روند آموزشی و ارتقای سطح علمی اعضا، پیگیری روند بیمه ی هنرمندان برای فعالین ارتباطات تشکیل این کانون صنفی را ضرورتی در راستای نیل به اهداف دراز مدت خود دانست.
ایلیا شمس رییس هییت مدیرهی این کانون طی یادداشتی کوتاه چنین عنوان کرد: «تشکیل یه نهاد صنفی برای بخش اعظمی از فعالین حوزه ارتباطات، روابط عمومی و تبلیغات تئاتر امری ضروری برای اهالی این حرفهی نوپا اما موثر است. به همین منظور کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر فعالیت خود از ۲۳ آبان ۹۸ با هدف ایجاد رابطهای محکم و انسجامی قوی آغاز کرد و حالا که یکسال از عمر خود را پشت سر گذاشته است به روزهای روشن و افقی بیانتها چشم دوخته است. تولدت مبارک خانهی ما »
سارا حدادی نائب رییس کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر تیر در ادامه عنوان کرد: « ضرورت وجود صنفی متحد و منسجم امروز بیش از قبل احساس می شود، هرچند یکسال از تاسیس رسمی این صنف می گذرد اما سابقه ی فعالین در حوزه ی ارتباطات تئاتر به سال های دور باز می گردد. در تلاش هستیم با ایجاد بستر آموزشی به ارتقای علمی اعضایمان کمک کنیم و همچنین به زودی گزارش کامل از عملکرد روند یکساله ی کانون منتشر خواهیم کرد. »
هییت مدیره ی کانون روابط عمومی و تبلیغات خانه تئاتر ۲۳ آبان ۱۳۹۸ با ۴۵ رای به صورت حضوری و وکالتی انتخاب شدند و با آیین نامه ای جدید تا پایان آبان ۱۴۰۰ فعالیت خود را ادامه خواهند داد.
|