درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:46   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45390صفحه نخست » اخبار روابط‌عمومییکشنبه، 25 آبان 1399 - 07:24
ترویج روح و اصول روابط عمومی در داخل سازمان
موضوع هدایت و قبولاندن اصول روابط عمومی نباید محدود به مدیران درجه یک باشد بلکه مامور روابط عمومی باید سعی کند که مدیران دیگر و رؤسای ادارات و دوایر و حتی کارکنان مؤسسه را هم با اصول روابط عمومی آشنا و علاقه مند سازد.
  

آن کس که راه درازی در پیش دارد از مرکب خود خوب نگاهداری می‌کند
«راسین»


شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اولین وظیفه مامور روابط‌عمومی این است که پشتیبانی و اشتیاق و علاقه کارکنان خود سازمان را نسبت به فعالیت های روابط عممومی سازمان جلب و نگاهداری کند. یکی از کارشناسان روابط عمومی درباره اهمیت پشتیبانی کارکنان خود مؤسسه چنین می نویسد: «من می توانم در صورت لزوم 75 درصد اوقات خود را صرف کنم تا به همکاران خود بفهمانم که در 25 درصد باقی مانده اوقات خود چه کارهائی می کنم.»


در جائی که روابط عمومی هنوز دائر نشده وظیفه مسئول رواط عمومی این است که دستگاه روابط عمومی را بر مبنای صحیح و استواری دایر کند و در جائی که دستگاه روابط عمومی دایر شده باشد وظیفه مسئول دستگاه این است که همکاری و پشتیبانی قسمت‌های دیگر سازمان را نسبت به دستگاه روابط عمومی جلب نماید.


 ماموران روابط عمومی برای انجام مقاصد زیر با بردباری تمام کوشش فراوان کنند:


1 – مسئول روابط عمومی باید مدیران و مسئولان سازمان را با روح فعالیت های روابط عمومی آشنا سازد.

2 – راجع به حدود اختیارات و مسئولیت های خود دستور کتبی دریافت دارد.
3 – اعتماد و معاضدت همکاران خود را جلب نماید.
4 – تمام مؤسسه را با اصول و برنامه‌های روابط عمومی آشنا سازد .
5 -برای قسمت‌های دیگر سازمان و کارکنان آن خدماتی انجام دهد.
6– علاقه و فرصتی ایجاد کند که کارکنان سازمان در برنامه‌های روابط عمومی شرکت کنند.
4 – اهتمام داشته که ارتباط سازمان با کارکنان خود صریح و بی‌پرده صورت گیرد.


دشوارترین کار مسئول روابط عمومی نفوذ کردن در ذهن مدیران و قبولاندن روح و اصول روابط عمومی به آنان است. برای این کار متصدی روابط عمومی باید دارای شخصیت بسیار جالب و نفوذ کلام و عزت و احترام خاص باشد و بتواند در موقع نیاز به آسانی به مدیران دسترسی پیدا کند.

 

 موضوع هدایت و قبولاندن اصول روابط عمومی نباید محدود به مدیران درجه یک باشد بلکه مامور روابط عمومی باید سعی کند که مدیران دیگر و رؤسای ادارات و دوایر و حتی کارکنان مؤسسه را هم با اصول روابط عمومی آشنا و علاقه مند سازد.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد