درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 05:22   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45388صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 24 آبان 1399 - 23:52
انتظارات متقابل مدیران و کارکنان روابط عمومی از یکدیگر
مدیران و مسئولان روابط‌عمومی حق دارند که از یکدیگر انتظاراتی داشته باشند. مدیران غالباً انتظارات زیر را از متصدی روابط عمومی خود دارند:
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیران و مسئولان روابط‌عمومی حق دارند که از یکدیگر انتظاراتی داشته باشند. مدیران غالباً انتظارات زیر را از متصدی روابط عمومی خود دارند:


1 – وفاداری متصدی روابط عمومی نسبت به سازمان و یا مؤسسه‌ای که در آن کار می کند.


2 – کمک به مدیران برای کشف جنبه‌های روابط عمومی تصمیمات آنها.


3 – مهارت در تفسیر و توجیه و تفهیم اصول و اعمال و اقدامات مؤسسه.


4 – تشویق همه کارکنان مؤسسه تا آن که با جان و دل خدمت کنند و با تبسم و خوشروئی همه وظایف خود را انجام دهند.


5 – داشتن شخصیت نافذ تا به کمک شخصیت خود مانع شوند که کارکنان مؤسسه کاری کنند یا حرفی بزنند که عمل و حرف آنها منافی مصلحت و مانع پیشرفت مؤسسه باشد.


کارکنان روابط عمومی نیز از مدیران مؤسسه این انتظارات را دارند:


1 – نسبت به فعالیت‌های روابط عمومی علاقه نشان دهند و در این مورد رهبری مثبت داشته باشند.


2 – سیاست روشن و مشخص و قطعی درباره روابط عمومی داشته باشند و فعالیت ها و برنامه‌‌های روابط عمومی را تشویق و پشتیبانی کنند.


3 – بودجه کافی برای انجام فعالیت‌های روابط عمومی اختصاص دهند.


4 – برای تحقیقات روابط عمومی اعتبار بدهند.


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد