![](http://www.shara.ir/media/image/1399/08/25/6321853-photo_۲۰۲۰-۱۱-۱۴_۲۳-۳۱-۱۵.jpg)
شبکه اطلاع رسانی روابطعمومی ایران (شارا)-|| مدیران و مسئولان روابطعمومی حق دارند که از یکدیگر انتظاراتی داشته باشند. مدیران غالباً انتظارات زیر را از متصدی روابط عمومی خود دارند:
1 – وفاداری متصدی روابط عمومی نسبت به سازمان و یا مؤسسهای که در آن کار می کند.
2 – کمک به مدیران برای کشف جنبههای روابط عمومی تصمیمات آنها.
3 – مهارت در تفسیر و توجیه و تفهیم اصول و اعمال و اقدامات مؤسسه.
4 – تشویق همه کارکنان مؤسسه تا آن که با جان و دل خدمت کنند و با تبسم و خوشروئی همه وظایف خود را انجام دهند.
5 – داشتن شخصیت نافذ تا به کمک شخصیت خود مانع شوند که کارکنان مؤسسه کاری کنند یا حرفی بزنند که عمل و حرف آنها منافی مصلحت و مانع پیشرفت مؤسسه باشد.
کارکنان روابط عمومی نیز از مدیران مؤسسه این انتظارات را دارند:
1 – نسبت به فعالیتهای روابط عمومی علاقه نشان دهند و در این مورد رهبری مثبت داشته باشند.
2 – سیاست روشن و مشخص و قطعی درباره روابط عمومی داشته باشند و فعالیت ها و برنامههای روابط عمومی را تشویق و پشتیبانی کنند.
3 – بودجه کافی برای انجام فعالیتهای روابط عمومی اختصاص دهند.
4 – برای تحقیقات روابط عمومی اعتبار بدهند.
|