درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 31 فروردین 1403 - 22:46   

متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد

  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد


ادامه ادامه مطلب یک

متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!

  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!


ادامه ادامه مطلب دو

برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!

  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!


ادامه ادامه مطلب سه

مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند

  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  کثرت‌گرایی رسانه‌ای و حق آگاهی مردم
  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید
  متا لامای ۳ و به‌روزرسانی هوش مصنوعی را منتشر کرد
  ابزار هوش مصنوعی جدید مایکروسافت یک ماشین کابوس عمیق است
  متا تولید تصاویر هوش مصنوعی در زمان واقعی را به واتس‌اپ می‌آورد!
  کارولین هاید، مجری بلومبرگ، می‌گوید سابقه روابط‌عمومی به او کمک کرده است
  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان
  برندگان جوایز جهانی عکاسی سونی 2024 معرفی شدند!
  اپل به دستور دولت چین، واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد
  مسابقه عکس جهانی مطبوعات 2024: برندگان مشخص شدند
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45370صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 22 آبان 1399 - 20:29
سایه عمیق کرونایی و لزوم تغییرات در شیوه مدیریت روابط‌عمومی ها
از جمله وظایف مهم و اساسی روابط عمومی‌ها بویژه در شرایط ویروس کرونا که قابلیت انتشار گسترده نیز دارند، اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و صحیح است که این وظیفه را می‌توان در کنار انجام کارهای پژوهشی، تولید و تحلیل محتوای موثر، افکارسنجی، مردم‌داری و مردم مداری، تبلیغات و برقراری پل‌های ارتباطی موثر با جامعه هدف، جزء مهمترین و اصلی‌ترین وظایف روابط‌عمومی برشمرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی، اتاق‌ شیشه‌ای سازمان‌ها و ادارات هستند که با دیدی وسیع نظاره‌گر همه اتفاقات و رویدادهای درون و برون سازمانی بوده و علیرغم تمام کاستی‌ها و مشکلاتی که دارند در راستای انعکاس خدمات ارائه شده به زیباترین شیوه ممکن عمل می‌کنند.

عملکرد این حوزه با ظهور ویروس
کرونا دستخوش تغییرات زیادی شده است.


کووید ۱۹ معیارها و مشخصات یک بحران را دارد که ناگهان حوزه سلامت را دستخوش تغییرات اساسی کرده و یقینا حتی سبک زندگی، ترددها و کارکردهای روزمره مردم را نیز دچار دگرگونی نموده است.

اکنون روابط‌عمومی با یک چرخش مناسب در عملکرد حوزه ای خود می‌بایست بازدهی مدیریت را مانند سابق برعهده داشته باشند چرا که وضعیت کرونایی، رفتارها و عملکردهای مخاطبین را نیز تغییر داده است.

آمد و شدها، مراجعات پی درپی ارباب رجوع و برگزاری جلسات مختلف که در روزگار بدون کرونا در حوزه روابط‌عمومی معمول بوده است، دیگر کارکرد گذشته را ندارد. اینک مدیران و کارکنان روابط‌عمومی باید با تاکتیک های جدید و استفاده از ابزار و تکنولوژی نوین و بکارگیری از بستر الکترونیک و فضای مجازی بتوانند نقش خود را همچون گذشته به خوبی و درستی انجام دهند.

روابط عمومی‌ها برای گذر از دوران کرونایی می‌توانند با برگزاری دوره‌های آموزشی، مهیا کردن چک لیست‌های لازم، نقش‌آفرینی موثری در این بحران داشته و همچنین با نگرش دقیق به تغییر و تحولات محیطی، زمینه‌های مقابله با بحران، کاهش خطر پذیری و ارائه خدمات مطلوب به مخاطبین در شرایط حاکم را فراهم آورند

شاید اولین کار موثری که روابط عمومی‌ها در هنگام شرایط بحرانی انجام می دهند، حفظ نظم سازمانی و هدایت فضای اداری به سمت تمرکز بر مدیریت بحران، فضاسازی روحیه‌بخش و ارتقاء انسجام درون سازمانی و در صورت امکان در مقیاس وسیع‌تر، انسجام اجتماعی است.

یک روابط‌عمومی بالنده می‌تواند با گردآوری اطلاعات محیطی، تجزیه و تحلیل درست آن، نقش موثری در تصمیم سازی و تصمیم گیری مدیران در مسیر مدیریت بحران ایفاء کند.

از جمله وظایف مهم و اساسی روابط عمومی‌ها بویژه در شرایط ویروس کرونا که قابلیت انتشار گسترده نیز دارند، اطلاع‌رسانی سریع، دقیق و صحیح است که این وظیفه را می‌توان در کنار انجام کارهای پژوهشی، تولید و تحلیل محتوای موثر، افکارسنجی، مردم‌داری و مردم مداری، تبلیغات و برقراری پل‌های ارتباطی موثر با جامعه هدف، جزء مهمترین و اصلی‌ترین وظایف روابط‌عمومی برشمرد.

تولید محتوا و انتشار اخبار توسط روابط‌عمومی، بر اساس اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مدیریت بحران برنامه‌ریزی می شود تا اثرگذاری لازم بر مخاطبین صورت گیرد و این گونه روابط‌عمومی، نقش اساسی خود را در مدیریت بحران ایفا می کند.

از جمله اقدامات خاصی که روابط عمومی‌ها در گستره بحران کرونا می‌توانند انجام دهند، حفظ ارتباط میان مدیران و پرسنل سازمان‌ها از یک سو و میان مسئولان و مردم از سوی دیگر در عین حفاظت از سلامت آنها و با بهره‌گیری از توان فراگیری شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی است.

یکی از اساسی ترین وظایف روابط‌عمومی ها گردآوری، تجزیه و تحلیل، مستندسازی، ثبت وقایع، ثبت تجربیات برای آیندگان و در حقیقت شکل دهی آنها در دسته بندی‌های قابل دسترس و ماندگار، برای همه کسانی است که روزگاری در آینده قصد بررسی تحولات و ماجراهای مرتبط با این بیماری در این دوره خاص تاریخی را دارند.

شرکت عمران شهر جدید هشتگرد که وظیفه تولید انبوه مسکن ارزان قیمت و کنترل بازار را دارد، در این ایام توانست با توسعه بستر الکترونیک و راه اندازی میز خدمت به نشانی emehr.ntdc.ir بسیاری از خدمات مرتبط با طرح مسکن مهر را ارائه دهد که موجبات رضایت مخاطبین با حذف سفرهای غیرضرور، کاهش آلودگی هوا، صرفه جویی در زمان و هزینه و در نهایت کاهش خطر ابتلا به بیماری و آرامش خاطر آنان را بدنبال داشت

هرچند کاهش تعداد ارباب رجوع و ضدعفونی کردن مستمر ساختمان‌های اداری می‌تو‌انست در رضایتمندی پرسنل تاثیرگذار باشد لیکن انجام آزمایش‌های ادواری سلامت کارکنان در راستای حفظ سلامت آنان امری ضروری بود که از چشم تیزبین مدیران دلسوز غافل نماند

انجام آموزش‌های شهروندی بویژه در خصوص بیماری کرونا در قالب اکران بنرهای آموزشی، تولید و انتشار کلیپ در فضای مجازی، برگزاری تئاتر خیابانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از جمله اقدامات حوزه روابط‌عمومی بود که در کنار فعالیتهای اجتماع محور شرکت از جمله مشارکت در رزمایش همدلی و مواسات انجام شد

تبلیغات محیطی در مناسبت‌های ملی و مذهبی، تولید محتوای مناسب و بهنگام اخبار و رویدادهای شرکت و انتشار در فضای مجازی و رسانه های مکتوب، برنامه ریزی جهت برپایی مراسمات ضروری در فضاهای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچنین رصد بازخورد اقدامات جهت اصلاح روش‌ها از فعالیت‌های دیگر روابط‌عمومی شرکت بوده است.

شایان ذکر است در همین ایام خاص مدیران مجموعه توانستند کارنامه درخشانی را در دیباچه افتخارات شرکت ثبت کنند که توسعه شریان‌های ارتباطی، انعقاد قرارداد پروژه های مشارکتی به منظور احداث مراکز تجاری، سرای محلات، اماکن چند منظوره ورزشی، توسعه پارک‌ها و سرانه های فضای سبز از جمله آنهاست و بی شک افتتاح بیش از ۳۰۰۰ واحد مسکن مهر و آعاز عملیات اجرایی ۱۲۰۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن بصورت ویدیوکنفرانس با حضور ریاست محترم جمهور را می‌توان به‌عنوان نقطه عطفی در پروژه های مردم پسند نام برد.

لازم می‌دانم اشاره کنم که توفیقات حاصله حوزه روابط‌عمومی ناشی از حمایت‌های بی‌دریغ مدیرعامل فهیم و اعضای محترم هیئت مدیره و در سایه همدلی و همراهی مدیران شرکت عمران شهر جدید هشتگرد به ثمر نشسته است که امیدواریم با رهنمودهای اساتید بزرگوار بتوانیم در جهت خدمات رسانی بهتر گام برداریم

علیرضا پیغمبردوست سرپرست حوزه روابط‌عمومی شرکت عمران شهرجدید هشتگرد

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اهمیت توسعه ارتباطات نوآورانه


  باج دادن به باجگیران رسانه‌ای: اشتباهی که نباید مرتکب شوید


  استقبال از شکست: چرا ما خجالت می‌کشیم اما نباید


  انواع مختلف شهرت


  مدیریت رشد سریع کسب‌وکار


  ارتباط موثر، کلید محافظت از مردم و جامعه در برابر بحران‌های محیطی


  رازهای روابط‌عمومی


  چگونه آگاهی زیست‌محیطی را ارتقا دهیم


  روابط‌عمومی و عجز در تهیه خبر


  هوش مصنوعی و فرسایش شناخت انسان


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد