درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45340صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 21 آبان 1399 - 11:42
سخنگوی وزارت بهداشت: روابط عمومی‌ها مردم را برای مقابله با کرونا اقناع کنند
نظام های سلامت در بحران کووید۱۹ راهی جز برقراری ارتباط موثر با مردم ندارند، روابط عمومی ها با پدیده نویی مواجه شده اند که همه را غافلگیر کرده است بنابراین باید ما هم طرحی نو دراندازیم و با شیوه های جدید با مردم ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم اثربخش باشیم و مردم را اقناع کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: دنیای پس از کرونا با قبل از آن متفاوت است. در این شرایط جدید روابط عمومی‌ها باید با استفاده از شیوه‌های جدید و نوآورانه برای تغییر نگرش، باور و رفتار مردم در مقابله با کرونا طرحی نو دراندازند.

به گزارش شارا به نقل از ایرنا، سیما سادات لاری روز چهارشنبه در شانزدهمین سیمنار بین المللی روابط عمومی افزود: موضوع این سمینار تاثیر کرونا بر عملکرد روابط‌عمومی است، چند ماهی است که کرونا بسیاری از ساختارهای اجتماعی و اقتصادی را دگرکون کرده و بیش از همه ارتباطات مردم را تحت تاثیر قرار داده و ارتباطات جامعه پزشکی با مردم، ارتباطات حکومت با مردم، ارتباطات رسانه ها با مردم و ارتباطات مردم با مردم را دچار تغییر کرده است.

سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: نظام های سلامت در بحران کووید۱۹ راهی جز برقراری ارتباط موثر با مردم ندارند، روابط عمومی ها با پدیده نویی مواجه شده اند که همه را غافلگیر کرده است بنابراین باید ما هم طرحی نو دراندازیم و با شیوه های جدید با مردم ارتباط برقرار کنیم تا بتوانیم اثربخش باشیم و مردم را اقناع کنیم.

وی گفت: در شرایط نگران کننده کنونی که بیماری کووید۱۹ جان مردم را به خطر انداخته برقراری ارتباط موثر با مردم و ارائه اطلاعات درست و آگاهی بخش برای پیشگیری از این بیماری بسیار ضروری است، طولانی شدن این پدیده در این ایام روابط عمومی ها را هم تحت تاثیر قرار داده، در عین حال فرصتی فراهم کرده تا روابط عمومی ها هم فراتر از تبلیغات و ارائه عملکرد سازمان یا یک شخص برای ارتقای جایگاه روابط عمومی قدم های جدیدی بردارند.

لاری افزود: با گذشت ماهها از اپیدمی کرونا هنوز دانسته ها ما درباره این بیماری در مقابل نادانسته های ما در کل جهان بسیار ناچیر است و البته انتشار اطلاعات نادرست از طریق رسانه ها به مردم نیز مشکل بزرگی است که باید برای آن چاره ای اندیشیده شود. روابط عمومی ها باید با سرعت، دقت و صراحت برای اعتمادسازی در بین مردم با هوشمندی و هنرمندی از انتشار شایعات نادرست در بین مردم که در رگهای جامعه گسترش می یاید و رگها را مسدود می کند، نقش و رسالت خود را انجام دهند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: اصلاح این رویه و افزایش اثربخشی روابط عمومی ها در این مسیر کاری نیست که یک شبه انجام شود، بحران کرونا نیز آخرین بحرانی نیست که با آن مواجه هستیم. باید از تجارب گذشته درس بگیریم و برای آینده طرحی نو درافکنیم.

لاری افزود: وزارت بهداشت از ابتدای اپیدمی کرونا و حتی قبل از آن برای پیشگیری از بیماری ها و آموزش شیوه های صحیح مقابله با ویروس اقدام کرده است، اطلاع رسانی گسترده ای انجام داده است، برگزاری نشست های خبری متعدد، تقویت ارتباط را رسانه ها و اقدامات فرهنگی و هنری زیادی انجام شده است اما هنوز راه درازی در پیش داریم.

وی ادامه داد: جهان امروز با قبل از کرونا تفاوت پیدا کرده است، کرونا روی همه ابعاد زندگی بشر تاثیر گذاشته است. امیدوارم با تمرکز بر نحوه درست مقابله با این ویروس برای اقناع مردم و تغییر نگرش و باور مردم همکاری کنیم به طوری که این تغییر نگرش و باور به تغییر رفتار در جامعه در مسیر پیشگیری و سلامت حرکت کند.

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد