درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:40   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4530صفحه نخست » ادامه مطلب یکیکشنبه، 20 مرداد 1392 - 10:46
تهران میزبان نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه
  

شارا– تهران میزبان نخستین همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه در تاریخ 12 آبان1392 خواهد بود.

دکتر هادی کمرئی، دبیرکل همایش بررسی نقش روابط عمومی و تبلیغات در صنعت بانکداری و بیمه،‌ گفت: این همایش به تفکّر راهبردی، برنامه‌ریزی، همکاری و توسعۀ خطّ مشی بهره برداری از فرصت های اطلاع رسانی، افزایش اعتماد، توسعه محیط کسب و کار و خدمات بهتر به مردم می‌پردازد.

وی افزود: همچنین این همایش به بررسی تکنیک‌‎ها و تاکتیک‌های ثابت شده و کارآمد روابط عمومی وتبلیغات بانکی و بیمه ای می‌پردازد و به مطالعات موردی در زمینه ثبات و کیفیت ارتباطات نیز مبادرت خواهد کرد.

دبیر همایش در ادامه گفت: به منظور عملیاتی کردن نتایج و مطالب ارائه شده در همایش، نشست های تخصصی با حضور کارشناسان و صاحبنظران تشکیل می گردد و نهایتا" نشست ها، گزارش نتایج کار خود را به مراجع ذیصلاح ارائه می دهند.

کمرئی گفت: برگزاری دوره های آموزشی مهارت های اجرایی، تخصصی و حرفه ای، برگزاری پانل های تخصصی برای ارتقای سطح تخصصی کارشناسان و متخصصان این حوزه و جشنواره روابط عمومی های برتر ازجمله برنامه های این همایش است.

همزمان با برگزاری همایش، دو دوره آموزشی با عناوین "کمپین تبلیغاتی/ تدوین استراتژی های تبلیغات" و "خبرنویسی اقتصادی" برگزار خواهد شد.

کمرئی با اشاره به بر گزاری نخستین جشنواره روابط عمومی های برتر در صنعت بانکداری و بیمه ای کشور، گفت: بدین منظور از کلیه مدیران روابط عمومی نظام بانکی و بیمه ای کشور و سایر سازمان ها و شرکت های وابسته، درخواست می گردد دو نسخه از آثار خود را برای شرکت در جشنواره تا تاریخ اعلام شده به دبیرخانه ارسال نمایند.

وی انتخاب کمپین تبلیغاتی برتر (برنامه محوری)، انتخاب برنامه ریزی موضوعی برای بخش های مختلف روابط عمومی و فرصت های ویژه (ابتکار/ نوآوری/ خلاقیت) را از بخش های رقابتی در نظر گرفته شده برای این دوره اعلام کرد.

دبیر همایش در رابطه با مخاطبان همایش گفت: بانک ها، بیمه ها، موسسات مالی و اعتباری، تعاونی های اعتبار، صندوق های قرض الحسنه، شرکت های کارگزاری، بورس اوراق بهادار، شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات بانک و بیمه، شرکت های تخصصی ارایه دهنده خدمات روابط عمومی و تبلیغات بانک و بیمه و رسانه های اقتصادی( بانک، بیمه و بورس) از مخطبان این همایش می باشند.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد