درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 15:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4528صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 مرداد 1392 - 10:35
نهمین همایش معاونان فرهنگی وکارشناسان تبلیغات استان‌ها
  

تبلیغات زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر و به‌روز است و کانون‌های تبلیغاتی، بستری مناسب برای ارائه این خدمات به عموم به شمار می‌روند. بنابراین، تلاش برای آسان‌سازی امور این کانون‌ها و همچنین ایجاد زمینه‌های مناسب برای ارتباط آسان و مؤثر آن‌ها با نهادهای قانونی، می‌تواند گامی پویا در پیشرفت هر چه بیشتر صنعت تبلیغات در کشور باشد. برپایی همایش‌هایی با حضور دست‌اندرکاران و مسئولان فرهنگی و کارشناسان تبلیغات می‌تواند تأثیری مطلوب در ارتقای دانش و سطح تجربی تبلیغات و رفتارهای سازمانی در این حوزه داشته باشد.

"در اکثر موارد همه ما دارای اطلاعات و دانش مربوط به حوزه‌های فعالیت خود هستیم، اما برای استفاده از این آموخته‌ها مهارت کمتری داریم." این سخن احسان‌اله حجتی، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع رسانی در هفتمین دوره از همایش‌های کارشناسان تبلیغات است که با هدف ساماندهی فعالیت‌های کانون‌های آگهی و تبلیغاتی برگزار شده است.

همایش با ایجاد فضایی رقابتی زمینه پیشرفت فعالیت‌های تبلیغاتی را ایجاد می‌کند

با گذشت بیش از یک سال از هفتمین و هشتمین همایش، کارشناسان تبلیغات و معاونان فرهنگی استان‌ها از اثرات این همایش و توجه آن به افزایش مهارت‌ و دانش تبلیغاتی شرکت‌کنندگان آن می‌گویند.

یکی از کارشناسان تبلیغات استان‌ها، برگزاری همایش‌های گذشته را مطلوب می‌داند و در این‌باره می‌گوید: "در دو همایش گذشته، مطالب از کیفیت خوبی برخوردار بود و بحث و تبادل نظر در این همایش‌ها زمینه افزایش مهارت و تجربه کارشناسان را فراهم ‌آورد و موجب ارتقای دانش و دانسته‌های آن‌ها شد."

به گفته فاطمه ده‌حقی، کارشناس تبلیغات استان مرکزی، این همایش‌ها را زمینه‌ساز تعامل هدفمند کارشناسان تبلیغات در استان‌ها با ادارات کل و مرجع قلمداد می‌کند و می‌افزاید: "در فضایی رقابتی، کارشناسان فعال در حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های تبلیغاتی استان از جمله؛ انجام امور صدور مجوزها، انجام امور طرح‌های تبلیغات محیطی و انجام امور مربوط به منع به کارگیری اصطلاحات بیگانه را مورد تشویق قرار داد که حاصل آن افزایش بهره‌وری کارشناسان و ایجاد انگیزه‎های مثبت سازمانی است."

همایش، مسیری مناسب برای ارتقای دانش و مهارت‌های مطلوب است

مصیب چراغی، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه نیز تصریح می‌کند: "همایش معاونان فرهنگی و کارشناسان تبلیغات استان‌ها، گردهمایی مناسبی است که در آن با بررسی وضعیت و مسایل عرصه تبلیغات کشور، می‌توان به پیشرفت کارشناسان و ارتقای سطح دانش و مهارت ‌آن‌ها نائل شد."

وی با اشاره به اهتمام دست‌اندرکاران برگزار کننده برای ایجاد فضایی مطلوب برای بالا بردن کیفیت محتوای همایش‌ها اظهار می‌کند: "این‌دست همایش‌ها می‌توانند از طریق مهارت‌افزایی و افزایش شناخت کارشناسان و دست‌اندرکاران در پیشبرد اهداف فرهنگی و تبلیغاتی مؤثر واقع شوند. خوشبختانه همایش سال گذشته با عنایت به کاربردی بودن مباحثی که در آن مطرح شد، از اثرگذاری بالایی در استان‌ها برخوردار بود. "

سامانه صدور مجوز،حرکت به سمت ایجاد وحدت رویه در صدور مجوزهای کانون‌های تبلیغاتی

در هفتمین همایش کارشناسان تبلیغات استان‌ها از سامانه الکترونیکی صدور مجوز رونمایی شد و پس از طی مدت کوتاهی به منظور رفع اشکالات و ابهامات کارشناسان و مسئولان در رابطه با این سامانه در تیرماه سال 91،  هشتمین همایش نیز برگزار و به ارائه آموزش‌ها و تبادل نظر درخصوص این سامانه پرداخته شد.

به گفته حجتی، مدیرکل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی، در مدت زمانی که از بهره برداری از این سامانه می‌گذرد، صدور پروانه کانون‌های آگهی و تبلیغاتی، به سمتی رو به حرکت است که با ایجاد وحدت رویه در بررسی اسناد و صدور مجوزها، شناختی جامع و کامل از کانون‌های تبلیغاتی سراسر کشور حاصل شده است.

این سامانه زمینه دسترسی آسان و فوری به اطلاعات کانون‌های تبلیغاتی تمام کشور را فراهم کرده است و همچنین موجب تسهیل ارائه گزارش به مراجع بالاتر و استفاده از آمار و اطلاعات مذکور برای سیاست‌گذاری‌های آتی پیرامون کانون‌ها شده است؛ تسریع در فرآیند صدور مجوز برابر ماده 7 قانون اجرای سیاست‌های کلی قانون اساسی از دیگر دست آوردهای مهم راه اندازی "سامانه تبلیغ" بوده است.

راه‌اندازی سامانه الکترونیکی صدور مجوز گامی ارزنده و اندیشمندانه در عرصه تبلیغات کشور

بیش از یک سال از رونمایی سامانه الکترونیکی صدور مجوز کانون‌های تبلیغاتی در هفتمین همایش می‌گذرد و اینک کارشناسان و معاونان فرهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آن را گامی مؤثر و پویا در خصوص ارتقای وضعیت تبلیغات کشور معرفی‌ می‌کنند.

سعید فرجی رئیس اداره فرهنگی، مطبوعاتی و تبلیغات استان مرکزی درباره سامانه صدور مجوز در یک سال گذشته می‌گوید: "راه‌اندازی این سامانه حرکتی ارزنده به شمار می‌رود که صدور مجوزهای کانون‌های تبلیغاتی را تسریع کرده و بهبود بخشیده و مانع فعالیت اداری وقت‌گیر و انرژی‌بر در این حوزه شده است."

احمدرضا نداف معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس نیز درباره این سامانه اظهار می‎کند: "سامانه صدور مجوز امکان ارتباط سریع و همچنین یکسان سازی روند صدور مجوز را در سراسر کشور فراهم کرده است؛ متحدالشکل شدن مجوزها، اطلاع کامل دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی از مجوزهای صادر شده و وضعیت کانون‌ها و تهیه بانک اطلاعاتی جامع از کانون های سراسر کشور از مزایای این سامانه و بهره گیری از این نرم‌افزار است که اثر مطلوب آن به خوبی دیده می‌شود."

اکبریان معاون فرهنگی استان چهار محال و بختیاری نیز راه اندازی این سامانه الکترونیکی را گامی مثبت ارزیابی می‌کند و می‌گوید:" راه اندازی سامانه تبلیغ، کار بسیار اندیشمندانه ای است که باعث تسریع در انجام امور و یکسان سازی صدور مجوز در کشور شده است."

سامانه الکترونیکی تبلیغ، اعتبار مجوز کانون‌های تبلیغاتی را بالا برده است

هادی فیض منش، معاون امور فرهنگی و هنری استان همدان نیز درباره این سامانه می‌گوید: "سامانه تبلیغ اقدام به جایی بود که به یکپارچه سازی صدور مجوزها کمک چشمگیری کرد و جا دارد به‌روزرسانی آن در اولویت قرار گیرد تا به مرور، روند صدور مجوزها تسریع و ابهامات و مسائل پیرامون آن در تمام استان‌های کشور برطرف شود."

علی اسلامی کارشناس تبلیغات استان چهارمحال و بختیاری نیز اظهار می‌کند:" هرچند راه اندازی و به کارگیری این سامانه باعث افزایش حجم کار در روند صدور مجوز ها شد، اما قابلیت‌های بسیار این نرم افزار موجب تسریع امور شده و اعتبار پروانه‌های صادره را بالابرده است. همچنین با به کارگیری این سامانه شاهد دقت عمل بیشتری در روند صدور پروانه های فعالیت در شهرستان‌ها و حضور افراد متخصص در عرصه تبلیغات برای اخذ مجوز های لازم هستیم." 

این گزارش سعی دارد تا به نظرات اکثر کارشناسان تبلیغات و معاونان فرهنگی درباره برپایی نهمین همایش «کارشناسان تبلیغات و معاونان فرهنگی» بپردازد، از این رو، در گزارش‌های بعدی نیز به بررسی سخنان و نظرات کارشناسان و معاونان فرهنگی استان‌ها خواهیم پرداخت که می‌توانید به زودی این گزارش‌ها را از همین پایگاه اطلاع رسانی مشاهده و مطالعه کنید.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد