درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:54   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4527صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 مرداد 1392 - 10:33
همگرایی؛ لازمه فعالیت‌های دینی رسانه‌ها
  

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما اظهار کرد: مشکل زیرساختی که در کل فعالیت‌های قرآن و معارفی در تمامی رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی وجود داد، نبود همگرایی در این رسانه‌ها است.  حسن گروسی، مدیر شبکه قرآن و معارف سیما، با اشاره به وظیفه خطیر رسانه‌ها در راستای ترویج آموزه‌های دینی، گفت: رسانه یکی از مهم‌ترین ابزارها برای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌آیند.

وی ادامه داد: در این میان شبکه قرآن و معارف سیما با توجه به رسالت خود مبنی بر مقابله با هجمه‌های روز افزون و آسیب‌هایی که امروزه جامعه دچار آن شده است، با تأکید بر آموزه‌های دینی و قرآنی به فعالیت می‌پردازد.

گروسی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های این شبکه را جذب حداکثری مخاطبان و آشنایی هرچه بیشتر آنان با راهکارهای دینی برای مقابله با مسائل دنیوی و اخروی دانست و گفت: شبکه قرآن و معارف سیما اصلی‌ترین هدف خود را بر پایه مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی با بهره‌مندی از منابع اسلامی می‌داند.

بازخورد مخاطبان؛ بهترین راه برای سنجش عملکرد

وی در خصوص عملکرد شبکه قرآن و معارف سیما، گفت: بهترین نحوه ارزیابی عملکرد رسانه‌های جمعی، بازخوردی است که از مخاطبان آن ملاحظه می‌شود.

وی ادامه داد: بر اساس آخرین نظر سنجی‌‌ها، بیش از 80 درصد بینندگان شبکه قرآن و معارف سیما عملکرد این شبکه را در حد خوب و عالی می‌دانند البته تلاش بر این است که به برکت قرآن این میزان رضایت را به حد ایده‌آل 100درصد برسانیم.

گروسی با اشاره به چهاردهمین سالگرد تاسیس شبکه قرآن و معارف سیما، اظهار کرد: بازخوردهای بینندگان باعث دلگرمی دست‌اندرکان این شبکه می‌شود و هدف این است که در شبکه بتوانیم اهداف قرآنی و معارفی نظام مقدس جمهوری اسلامی به خصوص اهداف عالیه مقام معظم رهبری را پیاده کنیم.

وی افزود: با توجه به اینکه این شبکه یک شبکه تخصصی است، ظرف چند سال گذشته در سطح عموم جامعه نیز مخاطبان خوبی را کسب کرده و این امر نشان از موفقیت‌های شبکه قرآن است که در سایه تعامل حوزه‌های علمیه، آیات اعظام و مراجع تقلید، جامعه قرآنی، موسسات و قاریان بین‌المللی به دست آمده است.

استفاده از تمامی تکنیک های رسانه ای برای جذب مخاطب

گروسی خاطر نشان کرد: مشکل زیر ساختی که در کل فعالیت‌های قرآن و معارفی در تمامی رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی وجود داد، نبود همگرایی در این رسانه‌ها است.

وی در ادامه در توصیه به فعالان رسانه در زمینه قرآن و معارف اسلامی، گفت: اگر در تعامل با یکدیگر بوده و هماهنگ باشند، به هم‌افزایی خوبی دست پیدا خواهند کرد که امروزه نیاز ما در فضای مجازی و عرصه اطلاع رسانی است.

گروسی تصریح کرد: شبکه قرآن و معارف سیما آمادگی دارد با فعالان این عرصه همکاری کرده و برنامه و کارکردهای آنان را برای مخاطبان تشریح و تبلیغ کند و زمینه‌های ترویج آموزه‌های دینی را بیش از پیش فراهم سازد.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما در پاسخ به این سوال که شبکه قرآن و معارف اسلامی در راستای جذب حداکثری مخاطبان خود به این شبکه چه برنامه و راهکاری را مدنظر قرار داده است، گفت: سعی بر این است که امروز با توجه به گسترده شدن شبکه‌های تخصصی در دنیا، از تمامی تکنیک‌های رسانه‌ای برای جذب مخاطب بهره ببریم.

وی ادامه داد: اتاق فکرهای متعددی در شبکه قرآن و معارف سیما در راستای خواست مخاطبان و نظر آنها عمل می‌کنند لذا با استفاده از پل‌های ارتباطی معین، نظر مخاطبان را جویا شده و بر اساس خواست آنان به برنامه‌ریزی و تدوین برنامه‌ها اقدام می‌کنند.

گروسی در خصوص اهم حوزه‌های فعالیتی شبکه قرآن و معارف اسلامی، بیان کرد: حوزه تلاوت، نغمات دینی، برنامه‌های اجتماعی، فیلم و سریال، کودک و نوجوان، راه اندازی گروه‌های فیلم، سریال و مستند، از جمله مهم‌ترین زمینه‌های فعالیتی این شبکه به شمار می‌آیند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد