درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 12:32   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45257صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیجمعه، 16 آبان 1399 - 12:50
روابط‌عمومی زیبا ؛ روابط‌عمومی پاسخگو
محمد امامی - کمیت و کیفیت فعالیتها و تلاش روابط‌عمومی هر سازمان در امر پاسخگویی (هم به نیازها و انتظارات مردم از آن دستگاه و هم به پرسشهای آنان) می تواند بیانگر میزان زیبایی و خوب بودن و موفقیت آن روابط عمومی و همچنین میزان زیبایی و خوب و موفق بودن مدیریت در آن سازمان محسوب شود.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| پاسخگویی؛ یک نشانه زیبایی و یکی از شاخص‌های مهمی است که در دیدگاهها و تئوریهای مدیریتی به عنوان برجسته ترین شاخص حکمرانی خوب از آن یاد می شود.

پاسخگویی؛ شاید یکی از مهم‌ترین شاخص‌هایی که بتوان سازمانها را با آن ارزیابی کرد ، شاخص پاسخگویی و میزان پاسخگویی آنان به نیازها و انتظارات و پرسشهای جامعه و مردم است.

به جرئت می توان گفت که برای سنجش میزان کارآمدی مدیران نیز ارزیابی نحوه برخورد آنان با موضوع پاسخگویی و میزان توجه آنان به پاسخگویی و ارزیابی تعاریفی که از پاسخگویی دارند و مکانیزم‌هایی که برای رشد این شاخص به‌کار می‌بندند می‌تواند مورد توجه و عمل قرار گیرد.

بی‌تردید در این میان یکی از مکانیزمهایی که باید به صورت جدی به آن توجه کرد ، تقویت زیبایی‌ها و بنیانهای نهاد روابط عمومی است.

کمیت و کیفیت فعالیتها و تلاش روابط‌عمومی هر سازمان در امر پاسخگویی (هم به نیازها و انتظارات مردم از آن دستگاه و هم به پرسشهای آنان) می تواند بیانگر میزان زیبایی و خوب بودن و موفقیت آن روابط عمومی و همچنین میزان زیبایی و خوب و موفق بودن مدیریت در آن سازمان محسوب شود.

با این توضیح شایسته است سازمان ها، سنجه هایی بدین منظور تدوین و عملیاتی کنند تا شاخص پاسخگویی به عنوان یکی از برجسته‌ترین شاخص‌ها در ارزیابی مدیران مجموعه‌های وابسته به وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها و همچنین روابط عمومی‌های آنان مورد تدقیق و سنجش قرار گیرد.

به عبارتی برای اینکه بدانیم هر سازمان و روابط عمومی چقدر خوب و زیباست، باید بدانیم چقدر پاسخگوست.

یادمان باشد که زیبایی؛ رمز ماندگاری است و حقیقت را در زیبایی باید جست چرا که حقیقت زیباست. متضاد زیبایی، زشتی نیست، بلکه بی‌تفاوتی است، و روابط‌عمومی بی‌تفاوت، پاسخگو نیست پس روابط‌عمومی غیرپاسخگو، زیبا نیست!

باید یاد بگیریم که روابط‌عمومی با هنر پاسخگویی زیبا می‌شود و زیبایی دنباله حقیقت‌جویی است و روابط‌عمومی‌های حقیقت‌جو، زیبایند. چرا که اگر حقیقت را دوست بداریم و در جستجوی آن باشیم، زیبایی را هم در آن می‌یابیم.

تصاویر، نشریات، خبرسازی‌ها، بنرها، سایت‌ها، فیلم‌ها، اینفوگرافی‌ها و تبلیغات مجازی و غیرمجازی و ... زمانی زیبایی می‌افریند که در جستجوی حقیقت باشیم.

سازمان‌های موفق، سازمان‌هایی هستند که این شایستگی و توانایی را دارند که از یک روابط‌عمومی حقیقت‌جو و زیبا و پاسخگو برخوردار باشند.

البته دستیابی به حقیقت‌جویی و زیبایی، کار آسانی نیست و این ویژگی هر چیز زیباست که به سادگی‌ به‌دست نمی‌آید چرا که دشواری، شرط هر چیز زیباست!

روابط‌عمومی‌هایی که به انواع مهارت‌ها دست می‌یابند، تا زمانی که در جستجوی حقیقت و راستی نباشند، نازیبایند و زیبایی را باید در امتداد حقیقت‌جویی و پاسخگویی بیابند. اینگونه روابط‌عمومی‌ها همچون یک تور ماهیگیری فرسوده و سوراخ سوراخ هستند که همه ماهی‌های صید شده و دستاوردهای آنان به هدر می‌رود.

آبان‌ماه ۱۳۹۹
منبع: یزد زیبا

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد