درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45240صفحه نخست » پنجشنبه، 15 آبان 1399 - 11:39
قوانین جدید توییتر برای توییت‌های گمراه‌کننده درباره نتایج انتخابات آمریکا
برنامه‌های توییتر نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد با ادعاهای نادرست اعلام پیروزی و دیگر اخبار جعلی که ممکن است قبل از نتایج رسمی منتشر شوند، مقابله کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| توئیتر می‌گوید توییت‌هایی را که ادعاهای گمراه‌کننده درباره نتیجه انتخابات داشته باشند، برچسب می‌زند.

به گزارش شارا به نقل از ایندیپندنت، برنامه‌های توییتر نشان می‌دهد که این شرکت قصد دارد با ادعاهای نادرست اعلام پیروزی و دیگر اخبار جعلی که ممکن است قبل از نتایج رسمی منتشر شوند، مقابله کند.

پرچمی که توییتر قصد دارد بر این توییت‌ها بزند، شبیه برچسبی است که پیش‌تر بر توییت‌های منتشرکننده اخبار جعلی درباره کووید-۱۹، رای پستی و دیگر موضوعات مهمی زده بود که موجب جذب گزارش‌های غلط شده بودند.

وقتی که توییتی با این برچسب نشان داده می‌شود، خود توییت زنده باقی می‌ماند اما پیام کوچکی در ذیل آن می‌آید که می‌گوید توییت موردنظر ممکن است کذب باشد. یکی از پیام‌ها می‌گوید: «منابع رسمی این انتخابات را طور دیگری تعریف کرده‌اند.» و یکی دیگر می‌گوید: «منابع رسمی ممکن است هنگام انتشار این توییت، نتیجه را اعلام نکرده باشند.»

حساب کاربری پشتیبانی توییتر در توییتی نوشت:

«ممکن است از شب شروع انتخابات، بر توییت‌هایی که درباره نتایج انتخابات قبل از اعلام رسمی نتایج ادعایی کنند، برچسب بزنیم.

ما انتخابات ریاست جمهوری و دیگر رقابت‌های تنگاتنگ را در اولویت قرار می‌دهیم که ممکن است از طریق اطلاعات گمراه‌کننده با مسائلی جدی مواجه شوند.»

اگر کسی بخواهد چنین توییتی را بازنشر کند، ترغیب می‌شود به این که به اطلاعات رسمی درباره نتایج نگاه بیندازد. اما افراد کماکان می‌توانند در صورت تمایل آن‌ها را بازنشر دهند و توییت آنان برای دنبال‌کنندگانشان قابل رویت خواهد بود.

توییتر گفت که کماکان می‌تواند برخی توییت‌ها را حذف کند اما چنین اقدامی نادر خواهد بود. توییتر در یک رشته توییت نوشت: «اگر شاهد محتوای مداخله در نتایج انتخابات باشیم طوری که اقدام خشن یا دیگر صدمات فیزیکی را ترغیب ‌کند، ممکن است تدابیر بیشتری اتخاذ کنیم، از جمله افزودن هشدار یا درخواست برای حذف توییت‌ها.»

این تدابیر شامل تمامی حساب‌های کاربری می‌شود که با عنوان کاندیداهای انتخابات ایالات متحده برچسب خورده‌اند، از جمله دونالد ترامپ و جو بایدن و حساب‌های کاربری کمپین‌های رسمی آنان.

دیگر حساب‌های بزرگ مستقر در آمریکا تحت این قانون بررسی می‌شوند، که شامل هرگونه توییت از هر حسابی است که بیش از صد هزار دنبال‌کننده دارد و یا بیش از ۲۵ هزار بار توییت کرده است.

این اظهارات توییتر حاکی است که انتخابات ریاست جمهوری «و دیگر رقابت‌های فشرده‌ای که ممکن است با اطلاعات گمراه‌کننده با مسائل جدی روبه‌رو شوند» از سوی توییتر و به جهت تلاش برای شناسایی توییت‌هایی که باید حذف شوند، «در اولویت قرار می‌گیرند».

توییتر همچنین درباره زمانی که نتایج را «رسمی» تلقی می‌کند، شفاف‌سازی کرد. برای این کار، نتیجه یا باید از سوی یک مقام دولتی انتخاباتی اعلام شود و یا از سوی شمار منتخبی از رسانه‌های خبری رسمی ملی.

توییتر گفت که قوانین جدید در یک «انتخابات غیرعادی» وضع شده است که «محدودیت‌های مربوط به کووید-۱۹ باعث افزایش آرای پستی شده است و امکان دارد باعث شود که نتایج برخی ایالات در شب انتخابات کاملا مشخص نشده باشد».

توییتر گفت در چنین شرایطی تصمیم گرفته است تا «زمینه» جدیدی را اضافه کند: «به اعتقاد ما این کار برای حفاظت از تمامیت مکالمه‌ها حول انتخابات در هنگام شمارش آرا و قبل از اعلام نتایج از سوی مسؤولان دولتی لازم است.»

قوانین جدید شب انتخابات آغاز می‌شود و تا سوگند ریاست جمهوری ادامه خواهد داشت.

 


 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد