درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:36   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45199صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومیدوشنبه، 12 آبان 1399 - 15:35
نقش روابط عمومی در پیشگیری از مبتلا شدن مردم به کرونا
نقش روابط عمومی در پیشگیری از اینکه مردم مبتلا شوند و ابتلاء آنها منجربه بستری در بیمارستان‌ها شود، بسیار اهمیت دارد و باید مسیری را ایجاد کنیم که افراد کمتری استرس‌ها و اضطراب‌ها را در این شرایط درک کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: اگر می‌خواهیم در جامعه این بیماری کاهش پیدا کند تنها راه‌حل یک مثلث است که مردم، رسانه و تیم بهداشتی را تشکیل می‌دهد و اگر این مثلث به درستی فعالیت خود را انجام دهد، قطعا می‌توانیم بر این بیماری پیروز شویم و بیماری را مهار کنیم.

دکتر حمیدرضا رحیمی در برنامه اینستاگرامی دومین رویداد تداکس سلامت ایران در خصوص نقش اطلاع‌رسانی در پاندمی
کرونا اظهار کرد: نقش روابط عمومی در پیشگیری از اینکه مردم مبتلا شوند و ابتلاء آنها منجربه بستری در بیمارستان‌ها شود، بسیار اهمیت دارد و باید مسیری را ایجاد کنیم که افراد کمتری استرس‌ها و اضطراب‌ها را در این شرایط درک کنند.

وی افزود: نقش افکار عمومی در این زمینه بسیار مهم است و در شرایطی که بیماری کرونا در پیک متوسط قرار داشت، تمام تلاش خود را کردیم تا به مردم اطلاع دهیم که در این شهر چه اتفاقاتی می‌افتد. همکاران در حوزه بهداشت و درمان سختی‌های زیادی را در زمینه کرونا تحمل می‌کنند. پزشکی که در طول ۲۴ ساعت باید ۱۲ ساعت لباس‌های سخت را به تن کند و برای اینکه به سرویس بهداشتی کمتر برود آب کمی می‌خورد چراکه باید این لباس‌های بسیار سخت و سنگین را از تن دربیاورد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد تصریح کرد: بالاترین و بهترین وسیله‌ای که ما انسان‌ها در اختیار داریم جانمان است و عده‌ای ایثار می‌کنند و جان خود را کف دست می‌گذارند و ساعت‌های زیادی را در کنار بیماران کرونایی قرار می‌گیرند. اگر می‌خواهیم در جامعه این بیماری کاهش پیدا کند تنها راه‌حل یک مثلث است که مردم، رسانه و تیم بهداشتی را تشکیل می‌دهد و اگر این مثلث به درستی فعالیت خود را انجام دهد، قطعا می‌توانیم بر این بیماری پیروز شویم و بیماری را مهار کنیم.

وی بیان کرد: فضای مجازی هم خوب است و هم بد. خوبی‌ها را باید پیدا کنیم و بدی‌ها را کنار بگذاریم. شایعات و اخبار نادرست را باور نکنید؛ چراکه در این فضا بسیاری از افراد با اهداف مشخص اخبار جعلی را منتشر و گسترش می‌دهند و مردم نباید ابزار دست آن‌ها قرار گیرند. بنابراین باید دانست منابع درست اطلاعاتی را از کجا به دست ‌آوریم و به آن‌ها رجوع کنیم و به اشتراک گذاریم.

رحیمی اضافه کرد: اگر این اتفاق رخ ندهد و اخبار جعلی گسترش پیدا کند، ما به عنوان افرادی که در تیم سلامت فعالیت می‌کنیم با مشکل بزرگی مواجه می‌شویم که تعداد زیادی از مردم دچار افکار نادرست هستند و زمانی که به تیم بهداشتی مراجعه می‌کنند، نمی‌دانند که چه کاری درست است. بنابراین فضای مجازی تیغ دولبه‌ای است که باید اخبار درست و نادرست را از هم تشخصیص داد و سپس به انتشار آن پرداخت.

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد