درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 12:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4519صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 20 مرداد 1392 - 09:02
برخی ادعا‌ها درباره نرم‏ افزارهای کسب و کار چندان واقعیت ندارد
  

شارا- شرکت پژوهشی فورستر با انجام پژوهشی در میان بیش از دو هزار مدیر آی تی دریافته است که برخی ادعا‌ها درباره نرم‏ افزارهای کسب و کار چندان واقعیت ندارد. فورستر این ادعا‌ها را اسطوره خوانده است.
به گزارش وب‏ سایت infoworld، شرکت پژوهشی فورستر با انجام پژوهشی در میان ۴۴۴. ۲ نفر از متصدیان و مدیران آی تی کسب و کار‌ها در کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان و بریتانیا دریافته است که برخی ادعا‌ها درباره روندهای نوظهور دنیای نرم ‏افزارهای کسب و کار چندان واقعیت ندارد و بیش از هر چیز به اسطوره شبیه است. تسلط شبکه‌‏های اجتماعی عمومی، پایان دوره نرم‏ افزارهای سفارشی و استیلای راهکارهای پردازش ابری از جمله ادعاهایی است که پژوهشگران فورستر به نادرستی آن‌ها پی برده‏‌اند.
بر اساس این گزارش، یکی از مهم‌ترین ادعا‌ها در این زمینه این است که شبکه‌‏های اجتماعی عمومی جای پای محکمی برای خود در میان کسب و کار‌ها باز کرده‏‌اند. پژوهش فورستر نشان می‌‏دهد این ادعا بی‌‏پایه و اساس است. یافته‏‌های این مطالعه نشان می‌‏دهد شرکت‏‌ها و کسب و کار‌ها علاقه چندانی برای استفاده از شبکه‏‌های اجتماعی عمومی مثل فیس بوک و توئیتر ندارند. حدود نیمی از کسب و کارهایی که در این مطالعه شرکت کرده‌‏اند حتی گفته‌‏اند نگران استفاده از این شبکه‏‌ها هستند و می‌‏کوشند نرم‏‌افزارهای شرکتی خود را با این شبکه‏‌ها یکپارچه نکنند. فقط ۱۴ درصد از شرکت ‏کنندگان گفته‌‏اند قصد دارند نرم‌‏افزارهای شرکتی خود را با شبکه‏‌های اجتماعی یکپارچه کنند.
یکی دیگر از ادعاهایی که فورستر به نادرستی آن پی برده است، این است که دوره توسعه نرم‏ افزارهای سفارشی به پایان رسیده است. پژوهشگران این شرکت دریافته‌‏اند حدود ۸. ۲۵ درصد از بودجه نرم ‏افزاری خود را صرف خرید نرم ‏افزارهای از پیش آماده می‌‏کنند و ۶. ۲۵ درصد از این بودجه را صرف توسعه نرم ‏افزارهای سفارشی می‌‏کنند. این یافته نشان می‌‏دهد کسب و کار‌ها به توسعه نرم ‏افزارهای سفارشی همان‌ قدر بها می‌‏دهند که به خرید نرم‏ افزارهای از پیش آماده.
این پژوهشگران همچنین دریافته‌‏اند درباره میزان استفاد از راهکارهای پردازش ابری نیز تا حد زیادی اغراق شده است. آن‌ها به صراحت گفته‌‏اند: اشتباه است اگر تصور کنیم نرم‌‏افزارهای تحت پردازش ابری (SaaS) به طور کامل جای نرم‌‏افزارهای قدیمی را خواهد گرفت. این جایگزینی فقط مخصوص موج اول استفاده از راهکارهای تحت پردازش ابری بود، آینده از آن راهکارهای هیبریدی و ترکیبی است.

منبع: http://www.systemgroup.com

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد