درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 03:47   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45092صفحه نخست » آموزش روابط عمومیسه شنبه، 6 آبان 1399 - 09:41
هفت گام اساسی برای حفاظت از عملکرد سازمان
شرکت‌هایی که یک سیستم برنامه‌ریزی مدون را توسعه داده ‎اند، جلوتر از دیگران هستند؛ زیرا پیشاپیش بسیاری از سناریوها، برآوردها، اساسی‌ترین بخش‌ها و اهرم‎ های سازمان را توسعه داده ‎اند و صرفاً باید آن‏ها را با شرایط کنونی تطبیق دهند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| چند گام اساسی برای حفاظت از عملکرد سازمان وجود دارند:


1. تصمیم ‏‎گیری متمرکز به‌منظور افزایش هماهنگی، سرعت و علی ‎الخصوص قاطعیت تصمیمات – علی ‎الخصوص اینکه ابهام می ‎تواند مانعی جدی برای عملکرد تصمیم ‎گیرنده‌ها باشد.


2. تهیه‎ ی فهرست منابع نقدی که کمپانی در اختیار دارد، ازجمله: خطوط اعتباری استفاده ‎نشده (سپرده‌گذاری‎ شده و نشده)، تسهیلات اعتباری غلتان و تصویب محدودیت‎ های مرتبط در زمینه ‎ی اخذ وام؛ منابع اعتبار جدید نظیر تسهیلات اعتباری ثابت به‌منظور سرمایه‎ گذاری مجدد روی وام‏ های غلتان؛ سرمایه‎ ی جاری بیشتر (فرضاً از طریق کاهش فهرست موجودی، تمدید شرایط پرداخت)؛ تزریق سهام؛ و ... .


3. تبیین سناریوهای اقتصادی در تمامی بازارهای هدف و دسته ‎‏بندی آن‎ها در گروه ‎های خفیف، متعادل و شدید.


4. مدل‌سازی برآوردهای مالی صورت‎ گرفته از تاثیر اقتصادی سناریوها بر میزان سودآوری و علی‌الخصوص نقدینگی سازمان. این فرایند شامل ارزیابی احتمال تخطی از شرایط و تعهدات، و تعیین زمان دسترسی به منابع نقدی می‌شود.


5. تعیین اساسی‌ترین‌ بخش ‎ها: کدامین محصولات، خدمات، بخش ‎های مشتری، خطوط کسب ‎وکار، واحدهای کاری و ... نقشی اساسی را در جریان نقدی کنونی و آتی سازمان دارند و باید حفظ شوند، اگرچه حتی اساسی‌ترین‎ ها هم در امان نیستند و می‌توانند تحت تاثیر شدیدترین سناریوها قرار بگیرند.


6. شناسایی اهرم ‎‏های رهبری موجود (در دل اساسی‌ترین بخش ‎های سازمان) برای تاثیرگذاری بر عملکرد مالی نظیر کاهش هزینه ‎های اختیاری، توقف در فرایند استخدام یا تعطیلی موقت کارخانه‎ ها.


7. تعیین اقدامات لازم برای شرایط حال حاضر و توافق پیشاپیش بر روی ترتیب به‎ کارگیری اهرم‎ هایی که در صورت وقوع سناریوهای گوناگون به کار گرفته می‌شوند.


شرکت‌هایی که یک سیستم برنامه‌ریزی مدون را توسعه داده ‎اند، جلوتر از دیگران هستند؛ زیرا پیشاپیش بسیاری از سناریوها، برآوردها، اساسی‌ترین بخش‌ها و اهرم‎ های سازمان را توسعه داده ‎اند و صرفاً باید آن‏ها را با شرایط کنونی تطبیق دهند.

منبع: مکینزی
 https://weblogibc-co.com

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد