درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:06   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45090صفحه نخست » ارتباطات و روزنامه نگاریچهارشنبه، 14 آبان 1399 - 07:04
کرونا؛ خطرات و فرصت‌های ناشی از کمبود اطلاعات
کسب و کارها باید مشخص کنند که کدام پیام‌های ارسالی با کدام بخش از مشتریان هدف سازگار است. بعلاوه باید دست‌آوردهای حاصل از تکمیل یک عملیات را اندازه گیری کنند. همچنین باید مشخص کنند که الگوهای خرید مشتریان چگونه تغییر کرده است. شرکت‌ها نباید اجازه دهند کاهش موقتی تعاملات با مشتری‌ها یا نبود داده‌های قابل اعتماد به مدت سه ماه بر روی تصمیمات آگاهانه آن‌ها تاثیر بگذارد.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| کسب و کارها باید این را در نظر بگیرند که در این دوره که دولت‌ها از مردم می‌خواهند در خانه بمانند، الگوهای پیش‌بینی و پیش‌گوئی رفتار مصرف‌کننده و نرم‌افزارهای مورد استفاده پیشین آن‌ها غیرقابل اعتماد و یا حتی بلااستفاده است. همچنین آن‌ها باید ابزارهای تحلیلی خود را بازبینی کنند. هرچند هدف سیستم‌های پیش‌بینی تغییر نکرده است اما داده‌های ورودی و قابلیت اطمینان آن‌ها دست‌خوش تغییر شده است. بنابراین کسب و کارها باید در مورد چگونگی تفسیر اطلاعات گردآوری شده و میزان اتکا به آن‌ها با دقت تصمیم‌گیری کنند.

همچنین کسب و کارها باید از اتخاذ تصمیمات کوتاه مدت در مورد زیر ساخت داده‌ها و منابع انسانی پرهیز کنند. هرچند کاهش کارکنان می‌تواند از کاهش ارزش بنگاه جلوگیری کند اما حذف کارکنانی که با نحوه چگونگی سازماندهی، حذف، نگه‌داری و مدل سازی رفتار مصرف‌کنندگان آشنا هستند می‌تواند منجر به مشکلات فنی غیر قابل جبرانی شود. رهبران کسب و کارها در هنگام اتخاذ تصمیمات مربوط به منابع انسانی ابتداً باید کمبودهای ناشی از نبود یک نقش خاص در هر زیرسیستم را ارزیابی کنند و سپس مقدار هزینه‌ی این تصمیم در بلند مدت را در نظر بگیرند.

تغییراتی که اخیرا در رفتار مصرف‌کنندگان شاهد آن بوده‌ایم باعث سردرگمی در کسب و کارها شده است. پاسخ به پرسش کلیدی “مشتری ما چه کسی است؟” بیش از پیش دشوار شده است. آیا مشتریانی که اکنون از ما خرید آنلاین می‌کنند همان مشتریان قدیمی ما در فروشگاه های فیزیکی هستند یا مشتریان جدید؟ خرده‌فروشان همواره با این سوال روبه رو بوده‌اند، اما اکنون دلایل بیشتری برای در اولویت قرار دادن این مسئله دارند. احتمالا کسب و کارهایی که بیشترین تلاش برای روشن کردن این مسئله در شرایط قرنطینه را می‌کنند به یافت‌هایی دست خواهند یافت که برای آینده‌شان بسیار مفید است.

خبر خوب برای کسب و کارهایی که تاکنون از داده‌های قابل استناد برای تصمیم‌گیری های خود استفاد نکرده‌اند این است که شرایط موجود فرصت‌هایی جدیدی برای بهره برداری ایجاد کرده است. قبل از همه‌گیری، عملکرد این شرکت‌ها نسبت به شرکت‌هایی که اطلاعات کافی از مشتریان خود داشتند ضعیف‌تر بود. اما در زمان کنونی که شرکت‌های با اطلاعات کافی با کمبود اطلاعات قابل اعتماد روبه رو شده‌اند، شرکت‌هایی که قبلا در این زمینه کوتاهی کرده‌اند فرصتی استثنایی برای افزایش توانایی جمع‌آوری اطلاعات و اتخاذ تصمیمات مبتنی بر این اطلاعات دارند. حداقل در زمان کوتاهی، شانس بهبود عملکرد نسبت به دیگر شرکت‌ها در این زمینه را به دست آورده‌اند.

در این شرایط، کسب و کارها فارغ از میزان اطلاعاتی که از مشتریان در دسترس دارند باید به این نکته توجه کنند که اطلاعات مشتریان محدود به اطلاعات تعاملات نقطه فروش نمی‌شود. آن‌ها باید اطلاعات را هر چیزی که مربوط به رفتار مصرف کنندگان است و اخلاقا قابل جمع‌آوری، دسته بندی و مطالعه است در نظر بگیرند. همچنین باید بتوان به این اطلاعات در زمان تصمیم‌گیری‌ها اتکا کرد. در شرایطی که محدودیت‌های رفتار و آمد ادامه دارد، خرده‌فروشان باید به منظور تسهیل و ادامه فرایند خرید روش‌های خلاقانه‌ای را در مورد چگونگی و محل کسب این اطلاعات در نظر بگیرند.

برای مثال، خرده‌فروشان باید درک خود را از رفتار خریداران به هر چیزی که مشتریان را به شرکت و محصولات آن مرتبط می‌کند بسط بدهند. بعلاوه شرکت‌ها باید کارهای بیشتری انجام دهند: آن‌ها باید مشخص کنند که کدام پیام‌های ارسالی با کدام بخش از مشتریان هدف سازگار است. بعلاوه باید دست‌آوردهای حاصل از تکمیل یک عملیات را اندازه گیری کنند. همچنین باید مشخص کنند که الگوهای خرید مشتریان چگونه تغییر کرده است. شرکت‌ها نباید اجازه دهند کاهش موقتی تعاملات با مشتری‌ها یا نبود داده‌های قابل اعتماد به مدت سه ماه بر روی تصمیمات آگاهانه آن‌ها تاثیر بگذارد. شرکت‌ها می‌توانند از متدهای تحلیل داده برای بهبود شرایط کسب و کارها در دوران تلاطم استفاده‌کنند.

منبع: مجله کسب و کار هاروارد
مترجم: مهدی نورمحمدی
https://weblogibc-co.com

 


 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد