درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
جمعه، 28 اردیبهشت 1403 - 20:10   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد

  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد


ادامه ادامه مطلب دو

سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود

  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود


ادامه ادامه مطلب سه

تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند

  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  سام آلتمن می‌گوید نمی‌تواند برای غذا خوردن بیرون برود
  تبلیغات سامسونگ اپل را به خاطر فاجعه بازاریابی له می‌کند
  پوستر دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی چه چیزی را نشان می‌دهد؟
  ملازاده سکاندار روابط عمومی بیمه دی شد
  ضرورت ارتقای جایگاه روابط عمومی در صنعت بیمه
  رئیس اوپن‌ای‌آی اولین تصویر تولید شده توسط GPT-4o را به اشتراک می‌گذارد
  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی
  روز ملی ارتباطات و روابط‌عمومی، فرصتی برای بهره‌مندی از هوش مصنوعی در روابط‌عمومی
  پنج عنوان شغلی جدید در حوزه روابط‌عمومی تعریف شد
  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45081صفحه نخست » مقالات روابط عمومیسه شنبه، 2 آذر 1400 - 10:45
نوآوری
نوآوری به معنای شکستن گرایش به فکر کردن مقوله ای است. بسیاری از کسب‌وکارها قصد دارند تا کارایی فعالیت‌های خود را به‌وسیله افزایش دهند. آن‌ها وظایفی را به افراد می‌سپارند، افراد نیز این وظایف را به دپارتمان‌ها می‌سپارند و این روند همین‌طور ادامه پیدا می‌کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| نوآوری به معنای شکستن گرایش به فکر کردن مقوله ای است. بسیاری از کسب‌وکارها قصد دارند تا کارایی فعالیت‌های خود را به‌وسیله افزایش دهند. آن‌ها وظایفی را به افراد می‌سپارند، افراد نیز این وظایف را به دپارتمان‌ها می‌سپارند و این روند همین‌طور ادامه پیدا می‌کند.

 

 این‌گونه مرزهایی با دیسیپلین برای یک هدف خدمت می‌کنند اما این مورد هزینه‌هایی هم در پی دارد. مشکلات تجاری آینده به‌سادگی در بین مرزهایی که برای کمک به حل مشکلات گذشته ایجادشده قرار نمی‌گیرند و تفکر محدود به دسته‌بندی‌های موجود امکان دارد سرعت تولید (خلق) دانش را کاهش دهد زیرا این امر در توانایی افراد به ترکیب عناصر به‌واسطه روش‌های جدید اختلال ایجاد می‌کند.

پژوهشگرانی از دانشگاه تورنتو در سال ۲۰۱۶ از ۲۰۰ شرکت‌کننده درخواست کردند تا با لگوهای در اختیار خود یک بیگانه (فرازمینی) بسازند. از برخی شرکت‌کنندگان درخواست شد از آجرهایی که در گروه‌هایی مرتب‌شده بود استفاده کنند و از دیگران نیز خواسته شد تا از آجرهایی که به شکل نامرتب بودند برای ساختن بیگانه استفاده کنند. از گروه سوم هم خواسته شد تا به خلاقیت افراد امتیاز دهند و در پایان اعلام شد که بیگانه‌هایی که با استفاده از آجرهای بدون ترتیب ساخته شدند خلاقیت بیشتری داشتند.

هنگامی‌که دسته‌بندی کهنه می‌شود، امکان دارد سبب دشوار شدن تفکر در مورداستفاده از اشیا (یا ایده‌ها) به روش‌های غیرمعمولی شود و همین امر مانع نوآوری به روش‌های دیگر شود. همین موضوع دلیل تثبیت کارکردی[۳۳] است. اگر یک پیچ و آچار به شما داده شود و درخواست شود تا پیچی را در دیوار فرو کنید، چه‌کاری انجام می‌دهید؟ احتمالاً سعی می‌کنید تا سرپیچ را به‌وسیله آچار نگه‌دارید و پیچ به سمت داخل دیوار بپیچانید – و قابل پیش‌بینی است که درنهایت نیز نتایج ناشیانه و ناکارآمد خواهد بود. مؤثرترین رویکرد استفاده از آچار مانند چکش و واردکردن پیچ به داخل دیوار مانند میخ است (که امکان دارد شما نتوانید این کار را هم انجام دهید).

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هفت گام برای توسعه روابط‌عمومی


  8 راه برای تقویت رابطه ایمنی عمومی - جامعه با روابط‌عمومی


  مدیریت بحران و شش مولفه اساسی آن


  مرجعیت رسانه‌ای


  در نکوهش چاپلوسی و رفتارهای منافقانه


  فرسودگی روابط‌عمومی


  کاربردهای بازخورد ساندویچی در روابط‌عمومی


  قدرت گوش دادن فعال


  ارتباطات پایدار و نقش روابط‌عمومی‌


  روابط‌عمومی در ایران؛ مصائب و چشم‌انداز


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد