درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:19   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 45035صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 1 آبان 1399 - 15:33
دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان ایلام: روابط‌عمومی مهم ترین نماگر وضعیت مدیریت در یک سازمان است
آیت قیصربیگی با اشاره به ارزیابی عملکرد ماهیانه مدیران دستگاه های اجرایی استان، از رشد ۶۸ درصدی فرایند پاسخگوی و اطلاع‌رسانی این ادارات به نسبت فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: در حالیکه در ارزیابی فروردین ماه بالغ بر ۹۱ درصد روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی در وضعیت بسیار ضعیف و ضعیف قرار داشته بعد از گذشت ۵ ماه این عدد به ۲۳ درصد کاهش یافته است.
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| آیت قیصربیگی با اشاره به ارزیابی عملکرد ماهیانه مدیران دستگاه های اجرایی استان، از رشد ۶۸ درصدی فرایند پاسخگوی و اطلاع‌رسانی این ادارات به نسبت فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: در حالیکه در ارزیابی فروردین ماه بالغ بر ۹۱ درصد روابط‌عمومی دستگاه های اجرایی در وضعیت بسیار ضعیف و ضعیف قرار داشته بعد از گذشت ۵ ماه این عدد به ۲۳ درصد کاهش یافته است.
 
 به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، وی همچنین از رشد ۷۰ درصدی عملکرد روابط‌عمومی فرمانداری های استان نسبت به فروردین ماه سال جاری خبر داد و گفت: در حالیکه در ارزیابی فروردین ماه ۱۰۰ درصد روابط عمومی فرمانداری های استان در وضعیت بسیار ضعیف و ضعیف قرار داشته بعد از گذشت ۵ ماه این میزان به ۳۰ درصد کاهش یافته است.
 
 قیصربیگی با بیان اینکه تاکنون هیچ دستگاهی نتوانسته است نمره بسیار خوب را در این ارزیابی ها بدست آورد، اظهار داشت: البته طی ۵ ماه گذشته تا کنون شاهد رشد و ارتقای قابل توجه وضعیت روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان در سطوح مختلف بوده ایم.
 
 وی در ادامه به تشریح ارزیابی مردادماه پرداخت و گفت: این ارزیابی ها که بر اساس‌ شاخص های بیست گانه صورت پذیرفته، نشان می دهد در این ماه هیچ دستگاه اجرایی استان در وضعیت بسیار ضعیف قرار نداشته، ۲۳ درصد در وضعیت ضعیف، ۵۸ درصد متوسط و ۱۹ درصد در حالت خوب بوده است در جالیکه در تیرماه چهار درصد روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی در وضعیت بسیار ضعیف، ۳۷ درصد ضعیف، ۵۰ درصد متوسط و ۹ درصد نیز خوب بوده است.
 
 دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی های استان ایلام در ادامه گفت: در ارزیابی مرداد ماه در حوزه روابط عمومی فرمانداری ها نیز هیچ فرمانداری در وضعیت بسیار ضعیف قرار نداشته، ۳۰ درصد در وضعیت ضعیف، ۶۰ درصد در وضعیت متوسط، ۱۰ درصد در وضعیت خوب و هیچ فرمانداری در وضعیت بسیار خوب قرار نداشته است در حالیکه در ارزیابی تیرماه هیچ فرمانداری در وضعیت بسیار ضعیف قرار نداشته، ۸۰ درصد در وضعیت ضعیف، ۲۰ درصد در وضعیت متوسط و هیچ فرمانداری در وضعیت خوب و بسیار خوب قرار نگرفته بود.
 
 وی درباره نتایج ارزیابی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی و فرمانداری های استان در مرداد ماه گفت: در این ماه اداره کل بهزیستی استان با ۸۳ امتیاز رتبه اول، دانشگاه علوم پزشکی، صمت و هلال احمر با ۸۲ امتیاز مشترکا رتبه دوم و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز با ۸۱ امتیاز رتبه سوم و در حوزه فرمانداری نیز فرمانداری بدره با ۷۶ امتیاز، چرداول ۶۸ و دهلران با ۶۲ امتیاز به ترتیب رتبه اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.
 
 قیصربیگی ضمن تشکر از تلاش ارزشمند مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداری های استان در جهت تقویت و ارتقای جایگاه مردم در بین سازمان ها و مردم گفت: روابط‌عمومی مهم ترین نماگر وضعیت مدیریت در یک سازمان است.
 
 وی در ادامه بر بالا بودن روایی و اعتبار ارزیابی ها تاکید کرد و گفت: ارزیابی ها نه بر طبق خود ارزیابی مدیران بلکه بر اساس ملاک و معیارهای عینی و ارائه مستندات ثبت شده در فضای رسانه ای استان و کشور صورت می پذیرد.
 
 وی افزود: این ارزیابی ها بر اساس شاخص های بیست گانه با مجموع ۱۰۰ امتیاز کمی و در ۵ سطح کیفی بسیار ضعیف (۳۵-۰)، ضعیف (۵۰-۳۶)، متوسط (۷۵-۵۱)، خوب (۹۰-۷۶) و بسیار خوب (۱۰۰-۹۱) صورت می پذیرد و بصورت شفاف هر ماه نتیجه آن به اطلاع مردم، مدیران مربوطه و مسئولان دستگاه‌های بالا دستی اعلام می گرد.
 
 مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام درپایان باعنوان این مطلب که دراین ارزیابی ها علاوه بر تنوع بخشی در حوزه اطلاع رسانی بر تعامل و ارتباط بیشتر مدیران با مردم و رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی تاکید شده است، به تشریح شاخص های بیست گانه پرداخت و گفت: در حوزه اطلاع رسانی و انعکاس خبر در پورتال اداره، پورتال وزارت خانه، هفته نامه، روزنامه، سایت، خبرگزاری، فضای مجازی و رادیو و تلویزیون و ... مجموعا ۳۵ امتیاز، در ارائه گزارش به مردم از طریق حضور در رسانه ها، حضور در صدا و سیما، حضور در فضای مجازی، نشست خبری و تور رسانه ای مجموعا ۲۵ امتیاز، در حوزه ارتباطات با استفاده از شاخص های تعامل با مردم، تعامل با رسانه ها و پاسخ به سوالات و انتقادات مجموعا ۱۵ امتیاز، در حوزه ابتکارات، نوع آوری و خلاقیت با استفاده از شاخص هایی چون استفاده از نرم افزار های متنوع و جدید در قالب چند رسانه ای، ایجاد نشریه و بولتن خبری و ... مجموعا ۲۰ امتیاز و در نهایت داشتن مدیر روابط‌عمومی صاحب ابلاغ نیز برای هر ماه ۵ امتیاز محاسبه می شود.
 
 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد