درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 14:21   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4491صفحه نخست » چهارشنبه، 16 مرداد 1392 - 20:10
چه چیز یک آژانس تبلیغاتی را بزرگ می کند؟
مرضیه فروتن- ام‌بی‌ای‌نیوز
  

یک آژانس تبلیغاتی بزرگ می‌تواند به شما کمک کند تا پیام درست را به مخاطب مناسب آن برسانید.
 برای تبلیغ نام یا محصول شرکت خود شما باید یک آژانس تبلیغاتی را پیدا کنید که بتواند به شما در دسترسی موفقیت آمیز به جامعه هدفتان کمک کند. در میان آژانس‌های تبلیغاتی مختلف، برخی شاید معتقد باشند که هیچ تفاوتی بین شرکت‌ها و مشتریان نیست. یک تحقیق کوچک، به هر حال، شما را در پیدا کردن یک آژانس تبلیغاتی بزرگ یاری می‌رساند:
 
 روابط
 • روابط قوی با مشتری مسیر تبدیل شدن به یک آژانس تبلیغاتی بزرگ را کوتاه می‌کند. آژانسی که بر پایه روابطی ضعیف ساخته شد محکوم به شکست است. روابط قوی وفاداری را در پی دارد. یک مشتری وقتی با شما راحت باشد بار دیگر به سراغتان می‌آید. این واقعیت همچنین نشان می‌دهد که یک آژانس با ارائه نتایج متقاعدکننده می‌تواند روابطی نزدیک را به وجود آورد. این یک جذابیت برای مشتریانی به شمار می‌رود که تجربه کار با آن آژانس را حس نکرده‌اند.
 
 ریشه های عمیق
 • یک آژانس تبلیغاتی بزرگ در گذر زمان مقاوم عمل می‌کند. هر چه یک آژانس عمر طولانی‌تری داشته باشد، به طور کلی قوی نیز هست. مانند بسیاری از دیگر کسب و کارها، یک شرکت دیرپا مشتریانی قدیمی داشته و هنوز هم مشتریان بسیار زیادی هستند که در لیست انتظار قرار دارند. یک آژانس تبلیغاتی بزرگ می‌تواند از تجارب خود برای مقابله با چالش‌های پیش رو استفاده کند. این آژانس همچنین اعتماد و اطمینان افراد را در صنعت تبلیغات به سوی خود جلب کرده و هنگام جذب مشتریان خود کشش فراوانی دارد.
 
 بازگشت سرمایه
 • آژانس‌های تبلیغاتی بزرگ برای حفظ سادگی و تلاش برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه مشتری از هر کوششی فروگذار نمی‌کنند. برای نمونه، این نوع آژانس ها به علت تمرکز بر روی کسب جایگاهی مردمی و انتقال پیام به سرتاسر جهان، در مقایسه با تلاش برای انجام تبلیغاتی فریبنده و به ظاهر زیبا، عمر طولانی تری دارند. یک آژانس بسیار خوب به آسانی با رویکرد حفظ سادگی برای جذب مشتری نهایت تلاش خود را می‌کند.
 
 کوچکی و سوددهی
 • هر صنعتی یک جای دنج و سود آور مخصوص به خود را دارد. ماموریت یک آژانس تبلیغاتی کشف این موضوع است که تبلیغات مشتری باید چه بازار کوچک اما سودآوری را هدف قرار دهد. مشتری باید در صدد باشد تا چه کسانی را به سوی خود جذب کند؟ آژانس باید به شناسایی این گروه پرداخته و از فرصت فوق استفاده ببرد. برای مثال، یک رستوران شاید بخواهد که یک گروه سنی خاص را هدف قرار دهد زیرا هیچ کسب و کار دیگر به طور خاص آن‌ها را خطاب نکرده است. یک آژانس تبلیغاتی بزرگ این موضوع را تشخیص داده و با مشتری بر سر دسترسی به این جامعه کار می‌کند.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد