یک آژانس تبلیغاتی بزرگ میتواند به شما کمک کند تا پیام درست را به مخاطب مناسب آن برسانید.
برای تبلیغ نام یا محصول شرکت خود شما باید یک آژانس تبلیغاتی را پیدا کنید که بتواند به شما در دسترسی موفقیت آمیز به جامعه هدفتان کمک کند. در میان آژانسهای تبلیغاتی مختلف، برخی شاید معتقد باشند که هیچ تفاوتی بین شرکتها و مشتریان نیست. یک تحقیق کوچک، به هر حال، شما را در پیدا کردن یک آژانس تبلیغاتی بزرگ یاری میرساند:
روابط
• روابط قوی با مشتری مسیر تبدیل شدن به یک آژانس تبلیغاتی بزرگ را کوتاه میکند. آژانسی که بر پایه روابطی ضعیف ساخته شد محکوم به شکست است. روابط قوی وفاداری را در پی دارد. یک مشتری وقتی با شما راحت باشد بار دیگر به سراغتان میآید. این واقعیت همچنین نشان میدهد که یک آژانس با ارائه نتایج متقاعدکننده میتواند روابطی نزدیک را به وجود آورد. این یک جذابیت برای مشتریانی به شمار میرود که تجربه کار با آن آژانس را حس نکردهاند.
ریشه های عمیق
• یک آژانس تبلیغاتی بزرگ در گذر زمان مقاوم عمل میکند. هر چه یک آژانس عمر طولانیتری داشته باشد، به طور کلی قوی نیز هست. مانند بسیاری از دیگر کسب و کارها، یک شرکت دیرپا مشتریانی قدیمی داشته و هنوز هم مشتریان بسیار زیادی هستند که در لیست انتظار قرار دارند. یک آژانس تبلیغاتی بزرگ میتواند از تجارب خود برای مقابله با چالشهای پیش رو استفاده کند. این آژانس همچنین اعتماد و اطمینان افراد را در صنعت تبلیغات به سوی خود جلب کرده و هنگام جذب مشتریان خود کشش فراوانی دارد.
بازگشت سرمایه
• آژانسهای تبلیغاتی بزرگ برای حفظ سادگی و تلاش برای به حداکثر رساندن بازگشت سرمایه مشتری از هر کوششی فروگذار نمیکنند. برای نمونه، این نوع آژانس ها به علت تمرکز بر روی کسب جایگاهی مردمی و انتقال پیام به سرتاسر جهان، در مقایسه با تلاش برای انجام تبلیغاتی فریبنده و به ظاهر زیبا، عمر طولانی تری دارند. یک آژانس بسیار خوب به آسانی با رویکرد حفظ سادگی برای جذب مشتری نهایت تلاش خود را میکند.
کوچکی و سوددهی
• هر صنعتی یک جای دنج و سود آور مخصوص به خود را دارد. ماموریت یک آژانس تبلیغاتی کشف این موضوع است که تبلیغات مشتری باید چه بازار کوچک اما سودآوری را هدف قرار دهد. مشتری باید در صدد باشد تا چه کسانی را به سوی خود جذب کند؟ آژانس باید به شناسایی این گروه پرداخته و از فرصت فوق استفاده ببرد. برای مثال، یک رستوران شاید بخواهد که یک گروه سنی خاص را هدف قرار دهد زیرا هیچ کسب و کار دیگر به طور خاص آنها را خطاب نکرده است. یک آژانس تبلیغاتی بزرگ این موضوع را تشخیص داده و با مشتری بر سر دسترسی به این جامعه کار میکند.
|