درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:24   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44822صفحه نخست » آموزش روابط عمومیچهارشنبه، 16 مهر 1399 - 07:33
مدیریت بحران/ استراتژی‌های روابط عمومی برای مدیریت بحران
در صورت بروز بحران، باید به سرعت و با اعتماد به نفس به آن پاسخ دهید تا ضرر و ضربه احتمالی آن را محدود نماید. برنامه و طرح مدیریت بحران به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید، اما هر بحران متفاوت بوده و باید بهترین راه را برای پاسخ به آن ارزیابی نمایید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| در صورت بروز بحران، باید به سرعت و با اعتماد به نفس به آن پاسخ دهید تا ضرر و ضربه احتمالی آن را محدود نماید. برنامه و طرح مدیریت بحران به شما کمک می کند تا این کار را انجام دهید، اما هر بحران متفاوت بوده و باید بهترین راه را برای پاسخ به آن ارزیابی نمایید.

 

 استراتژی لازمه برای انجام موارد مذکور به شکل زیر است:


ـ نظارت ـ سعی کنید تا تمامی اطلاعات در دسترس را جمع آوری نموده و ارزیابی سریع اما جامعی از واقعیت ها انجام دهید. با ادامه و رشد بحران، این کار را انجام دهید: موقیعت و نحوه تغییر آن را ارزیابی کنید. به ذینفعان و مخاطبان خود گوش دهید.


ـ مدیریت  ـ   درباره پیام های کلیدی که باید به ذینفعان و مخاطبین تان بدهید و بهترین روش برای دسترسی به هرگروه تصمیم بگیرید. سخنگویان را از نظر اطلاعاتی آماده نمایید و آنها را برای صحبت با رسانه ها آماده کنید.


ـ پاسخ  ـ پاسخ سریع حائز اهمیت است. فقدان و خلاء اطلاعات به اجتماع و رسانه ها فرصت حدس و گمان را می دهد. شایعات و گمانه زنی ممکن است که بیش از خود بحران برای شما مضر باشد. پاسخ سریع شاید این امکان را به شما بدهد تا جلوی پیشرفت بحران را گرفته و ضربه آن را محدود نمایید. از طریق کانال های صحیح، هم رسانه‌های سنتی و هم رسانه‌های اجتماعی نو با مخاطبین و ذینفعان خود ارتباط برقرار کنید. از درستی و مناسب بودن سبک بیان و نوع گفتار خود اطمینان حاصل نماید و این که درست مثل این که پیام های مهم خود را می فرستید، گوش هم می دهید. صادق باشید- به خاطر داشته باشید درصورت صداقت یک شرکت و پیگیری و تلاش برای حل مشکلات توسط آن مردم آن را خواهند بخشید.


ـ ارزیابی مجدد ـ برخلاف ارتباطات و پیام های خوب شما، بازهم برخی از مخاطبین تان ناراضی خواهند بود. در این موقعیت باید تصمیم بگیرید که چگونه پاسخ بدهید. شاید بهتر باشد که گاهی پاسخ ندهید و ساکت بمانید، اما اگر هنوز هم فکر می کنید که می توانید نظر مخاطبین ناراضی خود را تغییر دهید، ارتباط و پیامی مناسب را آماده نمایید.

نویسندگان: استیو دان - شیلا گان ام بی ای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد