درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:07   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4482صفحه نخست » خبر یکچهارشنبه، 16 مرداد 1392 - 06:49
افزایش امید، حاصل اهمیت به روابط عمومی است
روابط عمومی قلب یک اداره است و اگر به درستی بتوان از این پتانسیل بهره گرفت از این دریچه می‌توان علاوه بر اشراف بر مجموعه‌ دستگاه و اداره و انعکاس مسائل و مشکلات مجموعه، خواسته‌های مردم را نیز به مسئولان انعکاس داد و شاهد رفع آن مسائل و ایجاد اعتماد بیشتر از سوی مردم بود.
  

شارا- ظرف چند سال گذشته فعالیت‌های خوبی در حوزه روابط عمومی‌های استان یزد صورت گرفته به ویژه اینکه نحوه برقراری ارتباط روابط عمومی‌ها و خبرنگاران بهتر شده و درهای بسته ادارات به روی اصحاب رسانه نیمه باز شده که این روند باید ادامه یابد.

به گزارش شارا، روابط عمومی قلب یک اداره است و اگر به درستی بتوان از این پتانسیل بهره گرفت از این دریچه می‌توان علاوه بر اشراف بر مجموعه‌ دستگاه و اداره و انعکاس مسائل و مشکلات مجموعه، خواسته‌های مردم را نیز به مسئولان انعکاس داد و شاهد رفع آن مسائل و ایجاد اعتماد بیشتر از سوی مردم بود.

 

در چند سال گذشته اهمیت روابط عمومی بیش از پیش برای مسئولان شناخته شده است.

شورای هماهنگی روابط عمومی استان یزد در این راستا گام‌های خوبی برداشته و اگر چه کافی نیست اما می‌تواند آغازگر راهی بزرگ باشد.

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان یزد با شرکت در چهارمین نشست آموزشی مسئولان و کارشناسان روابط عمومی شهرستان ابرکوه در مأمورسرای مخابرات و با میزبانی این اداره، بر اهمیت نقش روابط عمومی‌ها تأکید کرد.

 

روابط عمومی به مجموعه اعتبار می‌دهد

سید عبدالمجید قائم‌محمدی اظهار داشت: روابط عمومی ارزش و اعتبار ادارات را دو چندان می‌کند و اگر مسئول یک اداره این مسئله را درک کند، برای زیرمجموعه خود اعتبار کسب می‌کند.

وی افزود: اگر مجموعه‌ای پویا به حرکت خود ادامه و استمرار می‌دهد، بخش اعظم آن به روابط عمومی فعال آن برمی‌گردد که با درک صحیح، مدیر مجموعه را یاری داده است.

قائم محمدی گفت: اگر مدیری به واسطه ارزش قائل شدن به روابط عمومی به عنوان پل بین مجموعه خود و مردم، انتظارات مردم را بداند، در مسیر تحقق آن انتظارات می‌کوشد و اگر خواهان انعکاس فعالیت‌های خود به جامعه نیز باشد، تلاش می‌کند تا روابط عمومی پویایی را در مجموعه خود تدارک ببیند.


افزایش امید، حاصل اهمیت به روابط عمومی است

وی ادامه داد: با محقق شدن این امور، افزایش امید و نشاط را در مجموعه کاری و جامعه شاهد خواهیم بود.

قائم‌محمدی با بیان برخی از فعالیت‌های شورای هماهنگی روابط عمومی استان یزد بیان کرد: با توجه به اینکه پیشرفت در گرو آموزش است، تاکنون 40 نشست آموزشی در بین روابط عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های مختلف برگزار شده و شهرستان ابرکوه نیز فعالانه در این حرکت شرکت داشته است.

مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد افزود: قبل از دولت نهم و دهم، تنها دو جشنواره در سطح استان برگزار شده بود و بعد از آن نیز دو جشنواره برگزار شده و در تدارک یک جشنواره دیگر نیز هستیم.


20 هزار خبر در پرتال خبری یزد قرار گرفته است

قائم‌محمدی ادامه داد: راه‌اندازی پرتال خبری استان یزد نیز یکی از اقدامات ارزشمند بود.

وی افزود: تاکنون بالغ بر 20 هزار خبر در سایت خبر قرار داده شده است و همه ساله نیز برترین‌ها مورد تقدیر قرار گرفته‌اند.

قائم محمدی افزود: تاکنون 100 نشست خبری نیز برگزار شده که 20 برنامه در ایام انتخابات بوده است و سند روابط عمومی‌ها نیز مراحل نهایی خود را می گذراند و در آستانه ابلاغ است.

قائم محمدی با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها باید فرهنگ سازی را در جامعه نهادینه کنند، خاطرنشان کرد: رأس کار روابط عمومی‌ها فرهنگ‌سازی است.


هدیه دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی یزد به خبرنگار فارس رسید

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی استان یزد در این جلسه با تبریک روز خبرنگار، هدیه دریافتی خود از این جلسه را به خبرنگار فارس به عنوان تنها خبرنگار حاضر اهدا کرد./ز

منبع: خبرگزاری فارس

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد