درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
پنجشنبه، 24 خرداد 1403 - 23:08   

برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد

  برنامه‌های دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی اعلام شد


ادامه ادامه مطلب یک

چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است

  چت‌جی‌پی‌تی اکنون در جعل کردن احساسات و رفتار انسانی بهتر از همیشه است


ادامه ادامه مطلب دو

60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است

  60 درصد از پاسخ‌های مدل کپی لیکس حاوی سرقت ادبی است


ادامه ادامه مطلب سه

اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی

  اعترافات پاتریک براون در مورد دستکاری تحقیقات آب‌وهوایی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟
  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین
  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد
  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد
  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد
  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است
  قبل از شروع همکاری با کسی، در مورد سبک کار خود صحبت کنید
  هوش اپل: گام بزرگ اپل در هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4479صفحه نخست » اخبار بانک و بیمهچهارشنبه، 16 مرداد 1392 - 06:35
ارتقا خدمات موبایل بنکینگ در خدمت بانکداری آسان سریلانکا
  

شارا- بزرگ‌ترین شبکه شعبات بانک مردم سریلانکا قصد دارد با قدرتمندتر کردن پایه‌های مشتری خود در خدمات موبایل و آنلاین بنکینگ بین ۱۳ میلیون نفر، سهولت استفاده از خدماتش را افزایش دهد.
 
 به گزارش شارا به نقل از شاپرک خدمت جدید بانک به مشتریان اجازه می‌دهد بدون مراجعه به شعبه به تمام تجهیزات بانک دسترسی داشته باشند. خدمات ارتقا یافته بانکداری آنلاین و تلفن شامل پرداخت‌های مختلف، انتقال سرمایه، جزئیات تراکنش‌های چک و دفترچه چک است. اکنون مشتریان بانک مردم می‌توانند بدون ثبت‌نام یا پرداخت کارمزد سالانه از کارآمدی و ایمنی تراکنش‌ها بهره ببرند.
 واسانتا کومار ، مدیر ارشد اجرایی بانک مردم دراین‌باره می‌گوید: خدمات موبایل بنکینگ به مشتریان اجازه می‌دهد با استفاده از موبایل‌های خودشان به طیفی از تراکنش‌های روزانه بانکداری دسترسی داشته باشند؛ خواه تلفن‌های همراهشان هوشمند باشد یا خیر. تنها با گرفتن شماره #488# این خدمات قابل‌دسترسی هستند. دیگر خدماتی که از طریق موبایل قابل‌دسترسی هستند عبارت‌اند از کنترل ۵ تراکنش آخر، نرخ ارز و غیره.
 تجهیزات موجود در خدمات موبایل و آنلاین بنکینگ شامل تمام خدمات پرداخت و انتقال سرمایه در شبکه بانک مردم هستند و با کارمزدی به بانک‌های دیگر انتقال می‌یابند. تسهیلات دیگری که در خدمات موبایل و آنلاین بنکینگ انجام می‌شود نیازمند هیچ‌گونه کارمزد اضافی نیست همچنین خدمت هشدارهای پیامکی را فعال کرده‌ایم که برای تمام تراکنش‌های جدید انجام می‌شود.
 خدمت بانکداری آنلاین بانک مردم به سهولت استفاده از خدمات می‌انجامد زیرا دسترسی به وب سایت www.ebank.peoplesbank.lk بسیار سریع و آسان انجام می‌شود. مشتریان می‌توانند با استفاده از خدمات آنلاین تراکنش‌های خود را کنترل کنند. سیستم امنیتی ۲ عاملی به مشتریان کمک می‌کند تمام تراکنش‌هایشان را با آرامش انجام دهند.
 دیپال آبیسکارا مدیر بازاریابی و روابط عمومی بانک مردم می‌گوید: افتتاح هر دو خدمت سیستم‌های بانکداری آنلاین و موبایل بنکینگ در ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به ترتیب باهدف ارائه راه‌حل‌های سهل به مشتری انجام شده بود.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی در حال برگزاری است


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی با تکریم از شادروان دکتر سید وحید عقیلی و حضور خانواده ایشان برگزار شد


  دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و تجلیل از پیشکسوت این عرصه، دکتر برات‌الله صمدی‌راد


  کتاب "انقلاب هوش مصنوعی در روابط‌عمومی" رونمایی شد


  شماره 67 فصلنامه کارگزار روابط‌عمومی منتشر ‌شد


  5 چالشی که هر مشتاق بازاریابی باید برای آن آماده باشد


  هنر حل چالش‌های دشوار به عنوان یک کارآفرین


  نرخ تبدیل آزمایش رایگان چقدر است؟


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد