شارا - شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران : ارتقا خدمات موبايل بنكينگ در خدمت بانكداري آسان سريلانكا
چهارشنبه، 16 مرداد 1392 - 06:35 کد خبر:4479

شارا- بزرگ‌ترين شبكه شعبات بانك مردم سريلانكا قصد دارد با قدرتمندتر كردن پايه‌هاي مشتري خود در خدمات موبايل و آنلاين بنكينگ بين ۱۳ ميليون نفر، سهولت استفاده از خدماتش را افزايش دهد.
 
 به گزارش شارا به نقل از شاپرك خدمت جديد بانك به مشتريان اجازه مي‌دهد بدون مراجعه به شعبه به تمام تجهيزات بانك دسترسي داشته باشند. خدمات ارتقا يافته بانكداري آنلاين و تلفن شامل پرداخت‌هاي مختلف، انتقال سرمايه، جزئيات تراكنش‌هاي چك و دفترچه چك است. اكنون مشتريان بانك مردم مي‌توانند بدون ثبت‌نام يا پرداخت كارمزد سالانه از كارآمدي و ايمني تراكنش‌ها بهره ببرند.
 واسانتا كومار ، مدير ارشد اجرايي بانك مردم دراين‌باره مي‌گويد: خدمات موبايل بنكينگ به مشتريان اجازه مي‌دهد با استفاده از موبايل‌هاي خودشان به طيفي از تراكنش‌هاي روزانه بانكداري دسترسي داشته باشند؛ خواه تلفن‌هاي همراهشان هوشمند باشد يا خير. تنها با گرفتن شماره #488# اين خدمات قابل‌دسترسي هستند. ديگر خدماتي كه از طريق موبايل قابل‌دسترسي هستند عبارت‌اند از كنترل ۵ تراكنش آخر، نرخ ارز و غيره.
 تجهيزات موجود در خدمات موبايل و آنلاين بنكينگ شامل تمام خدمات پرداخت و انتقال سرمايه در شبكه بانك مردم هستند و با كارمزدي به بانك‌هاي ديگر انتقال مي‌يابند. تسهيلات ديگري كه در خدمات موبايل و آنلاين بنكينگ انجام مي‌شود نيازمند هيچ‌گونه كارمزد اضافي نيست همچنين خدمت هشدارهاي پيامكي را فعال كرده‌ايم كه براي تمام تراكنش‌هاي جديد انجام مي‌شود.
 خدمت بانكداري آنلاين بانك مردم به سهولت استفاده از خدمات مي‌انجامد زيرا دسترسي به وب سايت www.ebank.peoplesbank.lk بسيار سريع و آسان انجام مي‌شود. مشتريان مي‌توانند با استفاده از خدمات آنلاين تراكنش‌هاي خود را كنترل كنند. سيستم امنيتي ۲ عاملي به مشتريان كمك مي‌كند تمام تراكنش‌هايشان را با آرامش انجام دهند.
 ديپال آبيسكارا مدير بازاريابي و روابط عمومي بانك مردم مي‌گويد: افتتاح هر دو خدمت سيستم‌هاي بانكداري آنلاين و موبايل بنكينگ در ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ به ترتيب باهدف ارائه راه‌حل‌هاي سهل به مشتري انجام شده بود.