درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:30   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 447صفحه نخست » خبر یکپنجشنبه، 7 اردیبهشت 1391 - 15:56
فراخوان مقاله دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی منتشر شد
کمیته علمی کنگره از تمامی اساتید و کارشناسان دعوت می کند تا مقالات خود را در زمینه های موضوعی کنگره به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند. خلاصه مقالات باید تا 30 تیر 1391 ارسال شوند. این کنگره در نظر دارد مجموعه ای از مقالات برگزیده را در کتاب مجموعه مقالات کنگره دوم منتشر نماید. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه کنگره با شماره‌های 88617576 و 88617577 تماس داشته باشند.
  

فراخوان مقاله دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی منتشر شد

به گزارش شارا، کمیته علمی کنگره از تمامی اساتید و کارشناسان دعوت می کند تا مقالات خود را در زمینه های موضوعی کنگره به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند. خلاصه مقالات باید تا 30 تیر 1391 ارسال شوند. این کنگره در نظر دارد مجموعه ای از مقالات برگزیده را در کتاب مجموعه مقالات کنگره دوم منتشر نماید.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه کنگره با شماره‌های 88617576 و 88617577 تماس داشته باشند.
دومین کنگره جهانی کارگزاران مسلمان روابط‌عمومی

فراخوان مقاله/ طرح های نو/ پروژه ها/ پایان نامه ها
کمیته علمی کنگره از تمامی اساتید، پژوهشگران، محققان و کارشناسان دعوت می کند تا مقالات خود را در زمینه های موضوعی کنگره به نشانی دبیرخانه ارسال نمایند.
شایان ذکر است که برای مقالات فارسی، تهیه و ارسال مقاله به همراه نسخه انگلیسی ضروری است.

محورهای تخصصی کنگره
- روابط عمومی اسلامی و نقش کارگزاران روابط عمومی
- روابط عمومی اسلامی، جامعه و اخلاق حرفه ای
- روابط عمومی اسلامی و توانمند سازی جامعه
- روابط عمومی اسلامی، ارتباطات یکپارچه و مسئولیت اجتماعی
- روابط عمومی اسلامی، ارتباطات بحران، بحران اعتبار و مدیریت هوشمندانه امور
- روابط عمومی اسلامی و توسعه پایدار
- روابط عمومی اسلامی، پژوهش های کاربردی و مشارکت ملی و جهانی
- روابط عمومی اسلامی، انجمن های روابط عمومی، سازمان های مردم نهاد و تدوین راهبردها
- روابط عمومی اسلامی و روابط بین‌المللی
- روابط عمومی اسلامی و روابط فرهنگی
- روابط عمومی اسلامی و جهانی شدن
- روابط عمومی اسلامی، جنگ و تروریسم
- روابط عمومی اسلامی و انسانی کردن ارتباطات
- روابط عمومی اسلامی و مبارزه با بیگانگی و تحریف مبانی دینی و اسلامی
- روابط عمومی اسلامی و تعاملات گفتگویی
- روابط عمومی اسلامی، عقاید و دیدگاه‌های متضاد
- روابط عمومی اسلامی و دیپلماسی عمومی
- روابط عمومی اسلامی و چالش های جهان معاصر از منظر گفتگوی ادیان
- روابط عمومی اسلامی، ترویج و اطلاع رسانی شفاف
- روابط عمومی اسلامی، رسانه و بازاریابی اجتماعی
- روابط عمومی اسلامی و جنگنرم و اطلاعاتی
- روابط عمومی اسلامی و خدمات رسانه‌های جدید
- روابط عمومی اسلامی و ارتباطات الکترونیک
- روابط عمومی اسلامی و بیداری اسلامی

جهت کسب اطلاعات  بیشتر با آدرس اینترنتی زیر رجوع فرمایید: http://www.irancpr.ir/fa/?current=page&content=1047

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد