درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 05:02   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44671صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیجمعه، 4 مهر 1399 - 19:03
راهکارهایی برای اجرای بهینه استراتژی‌های روابط‌عمومی در لینکدین
با استفاده از ترکیبی از استراتژی‌های سنتی بازاریابی در لینکدین و جدیدترین ابزارهای تجاری، می توانید استراتژی روابط‌عمومی دیجیتال خود را به سطح بالایی برسانید. این فناوری به تنهایی موفقیت شما را در لینکدین تضمین نمی کند زیرا هنر ارتباطات و مهارت استفاده از شبکه های اجتماعی نیز نقش مهمی در عملکرد استراتژی روابط‌عمومی دارند.
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-||ترجمه| شهرزاد عارفی ||| در عصر حاضر شبکه های اجتماعی ازجمله لینکدین فرصت بسیار مناسبی را جهت اجرای استراتژی‌های روابط‌عمومی در اختیار متخصصان این حوزه قرار می‌دهد.


به علت فضای تخصصی و حرفه‌ای لینکدین٬ شرکت‌ها به راحتی با برنامه جامع روابط‌عمومی می‌توانند تصویر درستی از برند و سازمان بسازند و مشتریان بیشتری را جذب کنند. عدم تدوین برنامه های جامع تبلیغات و روابط‌عمومی٬ شانس جذب مشتریان جدید را کاهش می دهد اما نداشتن امکانات و ابزارهای مناسب منجر به عدم موفقیت در برنامه‌های بازاریابی نخواهد شد بلکه آنچه اهمیت دارد این است که بسیاری از سازمان ها از وجود امکانات و نحوه بهره گیری از آن اطلاعی ندارند. برخی از شرکت ها نیز روابط‌عمومی دیجیتال را الزامی برای موفقیت کمپین‌های دیجیتال خود تلقی نمی‌کنند.


شبکه‌های اجتماعی یک بستر بسیار مناسب جهت افزایش نرخ بازگشت سرمایه٬ افزایش مشتریان جدید و توسعه سازمان‌هاست. بخصوص از زمانی‌که لینکدین به عنوان یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های اجتماعی در حال استفاده است.


گرچه لینکدین٬ زرق و برق اینستاگرام و یا نرخ اینگیجمنت فیس بوک را ندارد اما به علت فضای تخصصی و حرفه‌ای بسیار مورد توجه می‌باشد.


خوشبختانه امروزه به برخی از پیشنهاداتی دست یافتیم که ما را در افزایش تعداد مشتریان و بهبود فضای کسب و کارها در لینکدین یاری می‌کند:

توجه به نحوه ارتباطات در لینکدین

به عنوان یک کسب و کار آنلاین٬ باید دانش دیجیتال مارکتینگ و مهارت‌های شبکه های احتماعی خود را بهبود دهید. اصول مارکتینگ در
لینکدین با توجه به اصول ارتباطی براساس اطلاعاتی است از آن شخص یا سازمان داریم هرچه این بررسی دقیق تر باشد٬ نحوه ارتباط و تعامل با افراد با بهره وری بیشتری همراه است. بنابراین از ارسال پیام‌های نامربوط پرهیز کنیم تا ارتباطات ما در لینکدین اثربخش‌تر باشد.

تعامل با اینفلونسرها

آنچه ما را در مسیر موفقیت در دنیای امروز یاری می‌کند شبکه ارتباطاتی قدرتمند است. به همین جهت در لینکدین نیز همانند سایر شبکه های مجازی افزایش ارتباطات بسیار موثر است چراکه پروفایل لینکدین را قدرتمند‌تر می کند. اما علی رغم حضور تعداد زیادی از تاثیرگذاران٬ نحوه تعامل و به اشتراک گذاشتن مطلب شما توسط این افراد و .... جهت دیده شدن مطالب شما بسیار مهم است.

بکارگیری ابزارهای لینکدین

جهت افزایش جذب مشتری٬ می‌توان از ابزارهای
لینکدین نظیر Expandi ،We-Connect بهره مند شد. کسب و کارهای آنلاین که تمام انرژی خود را جهت جذب مشتری و افزایش فروش به کار می‌گیرند٬ بهتر است زمان خود را جهت فعالیت های روتین و ساده شبکه های اجتماعی هدر ندهند در همین راستا اتوماسیون لینکدین به شما امکان ساده سازی فرآیندها را می‌دهد.


امروزه زمان ارسال ایمیل‌های انبوه به پایان رسیده و استفاده از روش‌های اتوماسیون بسیار رایج شده است.

توجه به نظرات کاربران در شبکه‌های اجتماعی

همیشه به بازخوردی که از شبکه های اجتماعی برای محتوای خود می گیرید توجه کنید. افرادی که در مورد پست های شما نظر می دهند می توانند دیدگاه بسیار خوبی در مورد فعالیت‌های شما داشته باشند. نظرات گاهی اوقات ممکن است بی فایده باشد، اما همیشه صحبت های مردم را دنبال کنید. در برخی موارد، ممکن است لازم باشد تفسیری غیر کابردی را حذف کنید. خوشبختانه، شما می توانید به لینکدین اعتماد کنید تا به جمع آوری این داده ها و مرتب سازی برای شما کمک کنند و شما را قادر می سازد استراتژی بهتری را برای کمپین بازاریابی خود ایجاد کنید.

کلام آخر


با استفاده از ترکیبی از استراتژی‌های سنتی بازاریابی در لینکدین و جدیدترین ابزارهای تجاری، می توانید استراتژی روابط‌عمومی دیجیتال خود را به سطح بالایی برسانید. این فناوری به تنهایی موفقیت شما را در لینکدین تضمین نمی کند زیرا هنر ارتباطات و مهارت استفاده از شبکه های اجتماعی نیز نقش مهمی در عملکرد استراتژی روابط‌عمومی دارند.

 

نویسنده:  Stefan Smulders

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)

www.publicrelationstoday.com

Aug 28, 2020

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد