درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 01:11   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44507صفحه نخست » آموزش روابط عمومیشنبه، 22 شهریور 1399 - 22:55
برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک در واحدهای روابط‌عمومی
حسن جوری - اصولا برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک در هر واحد روابط‌عمومی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران آن مجموعه است و روابط‌عمومی‌های موفق همواره ارزش خاصی را برای برنامه‌ریزی استراتژیک قائل هستند.
  

 

 شبکه اطلاع رسانی روابط‌عمومی ایران (شارا)-|| اصولا برنامه‌ریزی و مدیریت استراتژیک در هر واحد روابط‌عمومی یکی از دغدغه‌های اصلی مدیران آن مجموعه است و روابط‌عمومی‌های موفق همواره ارزش خاصی را برای برنامه‌ریزی استراتژیک قائل هستند.
 
 ضرورت برنامه‌ریزی استراتژیک
 
 موضوع مدیریت استراتژیک بیشتر برای محیط‌های کسب‌وکار و نیز محیط رقابتی طراحی شده است و چند سالی است که سازمان‌های دولتی نیز از این ابزار بهره می‌گیرند.
 
 برای هر واحد روابط‌عمومی که هدف یا اهدافی دارد و برای خود مقصد خاصی را تعریف کرده باشد، برنامه‌ریزی استراتژیک بسیار ضروری است. چراکه روابط‌عمومی‌ها برای اثبات موجودیت و تعیین فعالیت‌های اصلی خود و همچنین پاسخ به این پرسش که فلسفه وجودی‌شان چیست؟ نیازمند تبیین ماموریت هستند.
 
 حقیقت این است که برنامه‌ریزی استراتژیک کار بسیار مشکلی است و اغلب با چالش‌ها و مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو است.
 
 استراتژی‌های سازمانی
 
 طبق چارچوب کلی، استراتژی‌های سازمانی روابط‌عمومی‌ها، باید مشخص کننده این باشند که:
 
 موسسه چه استراتژی‌های اصلی را اتخاذ خواهد کرد؟ رشد، ثبات یا کاهش.
 آیا موسسه در آینده دامنه فعالیت‌های خود را محدود می‌کند، ثابت نگه می‌دارند یا توسعه می‌بخشد؟
 تعیین اینکه حوزه فعالیت موسسه کجاست؟
 ذینفعان کلیدی موسسه چه کسانی هستند؟
 موسسه به چه افرادی قرار است خدمت‌رسانی کند؟
 منابع مالی آن کدام است؟
 
 موارد فوق در قالب استراتژی‌های سازمان معین می‌شود. در چارچوب این استراتژی‌ها، سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی روابط‌عمومی‌ها، طراحی می‌شوند.
 
 پس به وضوح می‌بینید که هیچ روابط‌عمومی‌ای مادامی که می‌خواهد در عرصه بماند و به فعالیت خود ادامه دهد، بی‌نیاز از استراتژی نیست.
 
 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد