درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 26 خرداد 1403 - 23:51   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4445صفحه نخست » آموزش روابط عمومیدوشنبه، 14 مرداد 1392 - 19:35
4 ویژگی مهم مدیران مدرن
مدل های سنتی مدیریت زمانی بر اساس ترس، دستور و کنترل بنا نهاده شد. در روش سنتی کارمندان کار می کردند تا مدیران پیشرفت کنند. اما دیگر این دوران به سر آمده است...
  

شارا- دنیای کسب و کار هر روز در حال تغییر و تحول است و به تبع آن کیفیت ها، عناصر و استاندارهای این فضا نیز تغییر می کند.

 

به گزارش شارا، مدیران از جمله اقشار تاثیرگذار و بسیار مهم فضای کسب و کار هستند که اگر می خواهند از قافله تغییرات جا نمانند باید خود را با تغییرات روز منطق کنند.

دوره گذار مدیران از روش های سنتی و شیوه های مدرن فرا رسیده است و مدیری می تواند عنوان مدرن را برای خود به دست آورد که دارای 5 ویژگی زیر باشد:

 

1. هدایت کارمندان در مسیر پیشرفت

مدل های مدیریتی آینده همگی به دنبال از میان برداشتن موانع از سر راه کارمندان و کمک به پیشرفت آنان است. افراد در ذیل مدیریت به سمت و سوی قدرتمند ساختن و درگیر کردن کارمند در فضاهای گوناگون سوق داه می شوند.

مدل های سنتی مدیریت زمانی بر اساس ترس، دستور و کنترل بنا نهاده شد. در روش سنتی کارمندان کار می کردند تا مدیران پیشرفت کنند. اما دیگر این دوران به سر آمده و این روزها مدیران همه تلاش خود را می کنند تا مطمئن شوند، زمینه پیشرفت کارمندشان را فراهم کنند.

کارمندان بزرگترین سرمایه هر نهاد یا سازمانی هستند. در گذشته مدیر دستور پرش میداد و کارمند فقط می پرسید: چقدر؟! اما امروز مدیران به همراه کارمندان خود از روی موانع می پرند.

 

2. درک درست از فناوری

درک درست از فناوری به معنای حرفه ای بودن در ریزترین و جزئی ترین مهارت های تکنولوژی یا حتا خبر داشتن از همه اخبار با تمام جزئیات نیست، بلکه بدین معناست که مدیر ارشد نیاز به درک فضا و چشم انداز فناوری دارد و باید بداند فناوری و پیشرفت های آن چه اثراتی می تواند در مسیر کار شرکتش داشته باشد.

این بدان معناست که مدیر باید اطلاعات کافی راجع به آنچه در فضای وب برای مشتریان اتفاق می افتد را بدست آورد و نسبت به اینکه چه فضاهای اجتماعی و مشارکتی در بهبود شرایط کاری خود و نهاد متبوعش تاثیرگذار است، درک درستی پیدا کند .

 

3. همپای کارمندان بودن

یک زمانی بود که مدیران همینکه به کارمند میگفتند ما تو راحمایت مالی می کنیم، تو این پروژه را به سرانجام برسان، کارمند باید کلاهش را از خوشحالی به هوا می انداخت. اما حالا مدیران باید فراتر از تامین مالی و بودجه رسانی فکر کنند و خود نیز درگیر کار شوند.

آنها نیاز دارند که خود شخصا وارد گود شوند و از همان ابزاری استفاده کنند که وسیله دست کارمندان است.

تغییر و تکامل در مسیر یک کار بوجود نمی آید مگر زمانیکه مدیران همپای کارمندان خود حرکت کنند.

 

4. اعتقاد به مشورت

مدیریت سنتی میگوید: مدیر باید در بالاترین جایگاه یک نهاد بنشیند، تمام اطلاعات را از همه جا بگیرد، خودش تصمیم را اتخاد کرده و به کارمندانش برای اجرا ابلاغ کند.

امروز اما اوضاع فرق دارد. مدیران دیگر حق خودمحوری ندارند و تصمیمات را جمعی می گیرند. مدیران امروز باید اطمینان حاصل کنند که کارمندانشان می توانند با هم در ارتباط باشند و به اطلاعات لازم دست یابند تا کار خود را هر چه که باشد، در هر شرایطی باشد و با هر وسیله ای که باشد، درست انجام دهند.

مدیران امروزه به جای جدا کردن کارمندان از پروژه ها با تکیه بر نظرات آنها، تصمیم های نهایی را می گیرند.

اخبار منتخب بانکی دات آی آر

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد