درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 23:08   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 444صفحه نخست » فناوری نو و هوش مصنوعیچهارشنبه، 6 اردیبهشت 1391 - 23:32
شبکه تلویزیونی اینترنتی در فضای مجازی
سید مهدی کامرانی مدیر روابط عمومی مهدیه تهران - در کنار تمامی سازمان ها و نهادهایی که در سطح جامعه فعالیت خاصی را دنبال می کنند، نهادهای دینی وجود دارند که به نشر و گسترش مفاهیم الهی می پردازند
  

 

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- در کنار تمامی سازمان ها و نهادهایی که در سطح جامعه فعالیت خاصی را دنبال می کنند، نهادهای دینی وجود دارند که به نشر، تعمیق و گسترش مفاهیم الهی و آسمانی می پردازند. این گونه سازمان ها و نهادها که از دیرباز در جامعه ما متولی بخشی از امور دینی مردم جامعه هستند از ابزارهای سنتی خود بهره می جستند. عمده ترین و محوری ترین این ابزارها، رسانه منبر و وعظ بود که در ارتباطی چهره به چهره پیام ها و محتوای مورد نظر به مخاطبان منتقل می شد. این شیوه همچنان به قوت خود باقی است و همیشه نقش و تاثیر بسزای خود را به خوبی ایفا می کند.

از سویی رشد و گسترش روزافزون رسانه های جدید و ابزارهای نوینی که در اختیار روابط عمومی ها قرار گرفته است، این فرصت و امکان را به دست می دهد که فراتر از اجتماع نه چندان گسترده مخاطبان، گستره وسیع تری را تحت پوشش پیام های خود قرار داد. به عنوان مثال در مهدیه تهران به عنوان کانون ریشه دار و با قدمت که در حوزه گسترش و نشر فرهنگ مهدویت سالیان سال فعالیت می کند، با رویکردهای جدیدی که توسط روابط عمومی این نهاد دینی به مدیران و مسئولان مهدیه منتقل شد، باعث بهره گیری از شیوه های جدید اطلاع رسانی و فناوری های جدید ارتباطی و اطلاعاتی شد. با راه اندازی پایگاه الکترونیکی هم اکنون برنامه های مهدیه از پای منبر تا اقصی نقاط جهان به صورت زنده و در قالب شبکه تلویزیونی اینترنتی در فضای مجازی نشر و گسترش می یابد و جامعه مخاطبان را از مهدیه تا دوردست ترین نقاطی که انسان های تشنه دریافت معارف الهی منتظر آن هستند، گسترش داده است.

برگزاری جلسات و نشست های متعدد با اهالی رسانه ها و از همه مهم تر با خبرگزاری های حوزه فعال در عرصه های دینی و مذهبی منجر به ایجاد روابط رسانه ای شده است که پیام های آسمانی را در معرض دید مردمان این مرز و بوم قرار می دهند. علاوه بر این انتشار نشریات تخصصی و ایجاد شبکه رابطان خبری مهدیه های سراسر کشور به ابتکار مهدیه تهران گامی ارزنده در راستای اطلاع یابی و اطلاع رسانی از حجم انبوه فعالیت های انجام گرفته شده در این حوزه و یکپارچگی و انسجام در اجرای برنامه ها است.

بنابراین روابط عمومی بالنده و پویا در هر سازمان و نهادی که باشد با اتکای به توانمندی های داخلی خود و رسانه ها و ابزارهایی که در اختیار دارد، زمانی موفق تر خواهد بود که بر رسانه های جمعی و تاکتیک های آن وقوف و اشراف داشته باشد.

 

منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد