درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 28 خرداد 1403 - 20:09   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 443صفحه نخست » مدیریت روابط عمومیچهارشنبه، 6 اردیبهشت 1391 - 23:21
افزایش عملکرد با کاهش هزینه مساوی است با استعفا
محمد آقازاده، روزنامه نگار - روابط عمومی ها در تعاریف سازمانی نقش زیادی دارند، ولی در حیطه عمل و اجرا می توان گفت تقریباً هیچ جایگاهی در ایران ندارند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-روابط عمومی¬ها در تعاریف سازمانی نقش زیادی دارند، ولی در حیطه عمل می¬توان گفت تقریباً هیچ جایگاهی در ایران ندارند. سال¬ها کار در روزنامه و برخورد نزدیک با این واحد نشان می¬دهد بسیار دور از ذهن است که بتوانیم به زودی شاهد تحولی در این مورد باشیم.
 سال¬ها قبل، به مدت چهار ماه مسئولیت روابط عمومی سازمانی را بر عهده گرفتم. در آن زمان می¬پنداشتم یک مدیر موفق کسی است که با کم¬ترین هزینه بیشترین عملکرد را ارایه دهد. در واحدی که مسئولیتش به من سپرده شد، بیش از 24 نفر کار می¬کردند که آن را به چهار نفر تقلیل دادم.
 بودجه را از نزدیک به 48 میلیون تومان در سال به کمتر از 4 میلیون تومان کاهش دادم. این در حالی بود که عملکردمان به حدی بالا رفت که کارکنان سازمان همه با تعجب برخورد می¬کردند. آگهی¬ها را حذف کرده و فعالیت¬های غیر علمی در امر تبلیغات را کاملاً متوقف کردم.
 ناگهان تمام روزنامه¬ها به سوی سازمان یاد شده جلب شدند و اخبار آن را هر روز با جدیت منتشر می¬کردند. پنداشت ما این بود که با تشویق روبه¬رو خواهیم شد. اما با کمال تعجب تمام مدیران بر ما شوریدند و خرده گرفتند که با این فعالیت¬ها عملکرد آن¬ها را به زیر سئوال برده¬ایم. آن¬ها حتی به ما ایراد گرفتند که با سرعت زیاد کار می¬کنیم. در آخرین جلسه¬ای که با مدیران داشتم بحث¬های تندی درگرفت و سرانجام دریافتم که ما متعلق به دو دنیای متفاوتیم بنابراین استعفا دادم و بعد از آن به خود قول دادم که هرگز به عنوان مدیر روابط عمومی به هیچ دستگاهی پا نگذارم.
 
 منبع مرجع: شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس


  چگونه در همه چیز موفق باشیم


  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024


  استراتژی بازاریابی FML چیست؟


  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟


  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد