درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 17:28   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد

  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چرا سم آلتمن از اوپن‌ای‌آی اخراج شد؟
  مهمترین چالش های ارتباط داخلی طبق گزارش آکسیوس
  بازاریابی به رهبری بنیانگذار: استراتژی بازاریابی B2B برای سال 2024
  نظریه جدیدی نحوه انتقال اطلاعات توسط امواج را شرح می‌دهد
  استراتژی بازاریابی FML چیست؟
  چگونه در همه چیز موفق باشیم
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44282صفحه نخست » روابط عمومی ایرانیپنجشنبه، 30 مرداد 1399 - 21:43
ما روابط‌عمومی‌ها قلب سازمانیم؛ نکند بشکنیم
نعمت اله آرمان نیا، کارشناس روابط‌عمومی - ما متصدیان فعلی روابط‌عمومی، مقید باشیم که انگیزه بگیریم و انگیزه بدهیم، درس بخوانیم و مشوق مطالعه باشیم، دانش خود را به روز کنیم و دیگران را نیز به این کار ترغیب؛ اخمهای‌مان را باز کنیم و بخواهیم که کسی اخم نکند و... لبخند بزنیم، لبخند، داروی فراموش شده عصر کنون ...
  

 شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| روابط‌عمومی بیشتر با احساس سر و کار دارد؛ مرکز احساسات و قلب سازمانهاست؛ ممکن است خش بردارد، ریش شود، متولیان امر به ویژه مدیران مواظب باشند.
 
 در سالهای اخیر این همه رسانه، این همه خبر از ناحیه روابط‌عمومیها-روزی هزاران مورد- نشان دهنده رشد و توسعه روابط‌عمومی و پاسخگویی در سازمانها و در بین مدیران است.
 
 ما روابط‌عمومی ها اکثرا یک نفریم، اما ارتش یک نفره؛ شبانه روز تلاش می کنیم، دغدغه داریم؛ با مردم همراهیم، حرفشان را گوشیم، و در اصل "مدعی العموم" داخل سازمانیم؛ رسانه ها و افکار عمومی را تا پاسی از شب رصد می کنیم، تعطیلی نداریم، بماند اینترنت شخصی و تلفن شخصی و خودروی شخصی و مشکلات خانوادگی از بابت کارهای شبانه روزی روابط‌عمومی؛ منتی نداریم فلسفه وجودی ما این است؛ این کارها را می کنیم، از زندگی خود می زنیم فقط برای پیشبرد امور، تا کار مردم و سازمان زمین نماند.
 
 ما علاوه بر روابط‌عمومی شبانه روزی، امور فرهنگی، و تعدادی امور دیگر اداری را نیز سامان می دهیم؛ پیش می آید از یک طرف اخم مدیران را متحمل شویم و از طرف دیگر تندی های مراجعان را به جان می خریم؛ کارهایی انجام می دهیم به زعم بعضی ها متضمن کسر شأن؛ پلاکارد می چسبانیم، عکس می گیریم، آخرها و در حاشیه جلسات می نشینیم، همیشه پشت صحنه ایم، زخم زبان می شنویم، کنایه می خریم، گاهی به مجیزگویی مدیران متهم می شویم و گاهی بازخواست می شویم که چرا بدون اجازه و هماهنگی اقدامی کرده ایم؛ مقصودمان از هر کدام از اقدامات، "اطلاع" است، اطلاع از مردم و به مردم؛ هر چه هست، کار می کنیم، دغدغه داریم که نکند خشی به رنگ خوب سازمانمان بیفتد؛ یا خاری در پای احدی از عموم فرو رود. در کنار ما اکثر واحدها کارشان به ساعات رسمی اداری محدود می شود، و اتفاقا کار روابط‌عمومی بعد از ساعت اداری تازه اوج می گیرد!
 
 اکثر ما مشکلات صنفی داریم، خیلی از دوستان ما دغدغه تبدیل وضعیت استخدامی دارند، امکانات ندارند، تخصص دارند اما ارتقای شغلی برای خود متصور نیستند؛ لذا برای آینده مان نیاز به توجه، حمایت و درک متقابل مدیران داریم.
 
 یک سوزن هم به خود بزنیم؛ درست است که کرونا به دور شدنمان از هم دامن زده؛ جلسات روابط‌عمومی ها برگزار نشده، از نزدیک همدیگر را نمی بینیم، ارتباطمان مجازی شده و سرد، اما مشوق فضای همدلانه، حمایت گرانه، دوستانه و سرشار از امید و احساس و انگیزه باشیم؛ دست همدیگر را بگیریم، قوی بین خودمان را تقدیر کنیم، از او ایده بگیریم، و او که قدمهایش را آهسته تر بر می دارد را حمایت و تشویق کنیم.
 
 بیاییم کاری کنیم که دیگران به حالمان غبطه بخورند، همکاران بقیه قسمتهای اداری آرزویشان این باشد که روزی در سنگر روابط‌عمومی کار کنند. چرا باید ما را کارمند درجه دو تصور کنند؟
 
 ما متصدیان فعلی روابط‌عمومی، مقید باشیم که انگیزه بگیریم و انگیزه بدهیم، درس بخوانیم و مشوق مطالعه باشیم، دانش خود را به روز کنیم و دیگران را نیز به این کار ترغیب؛ اخمهای‌مان را باز کنیم و بخواهیم که کسی اخم نکند و... لبخند بزنیم، لبخند، داروی فراموش شده عصر کنون ...

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


  چالش بازاریابی: از رقبا پیشی بگیرید


  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی


  کریستوفر بلر، ترول لیبرال، علیرغم سرکوب فیس‌بوک و هوش مصنوعی، به پیشروی خود ادامه می‌دهد


  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


  تأثیر شگفت‌انگیز هوش مصنوعی در آینده شغل روابط‌عمومی


  چرا فرهنگ‌سازی منجر به نتایج می‌شود: توصیه‌هایی از کارآفرینان


  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد