درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 17:13   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4428صفحه نخست » خبر یکدوشنبه، 14 مرداد 1392 - 10:36
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی/ صداقت باید مبنای کار رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها قرار گیرد
روابط عمومی‌ها در جلب اعتماد عمومی نسبت به دستگاه و برقراری ارتباط و تعامل و تفاهم بین مدیران و کارکنان نقش مهمی ایفا می‌کنند که کمیت و کیفیت این مهم به میزان قدرت و اداره کنندگی مدیران روابط عمومی‌ها بستگی دارد.
  

شارا- معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: روابط عمومی‌ها نقش کلیدی و اساسی در شناساندن فعالیت و عملکرد دستگاه‌ها و ایجاد ارتباط مناسب بین دستگاهی و برون سازمانی دارند.
 
 به گزارش شارا به نقل از فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در نشست تقدیر از روابط عمومی‌های برتر استان مرکزی، اظهار داشت: روابط عمومی‌ها در جلب اعتماد عمومی نسبت به دستگاه و برقراری ارتباط و تعامل و تفاهم بین مدیران و کارکنان نقش مهمی ایفا می‌کنند که کمیت و کیفیت این مهم به میزان قدرت و اداره کنندگی مدیران روابط عمومی‌ها بستگی دارد.
 وی با تاکید بر اینکه فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و اطلاع رسانی ادارات باید از دریچه واحد روابط عمومی به اطلاع مردم رسانده شود اطلاع رسانی را نوعی فرهنگ سازی عنوان کرد و افزود: مدیران دستگاه‌ها باید با رعایت تخصص مداری و گزینش بهترین افراد برای روابط عمومی‌ها، بستر تقویت جایگاه روابط عمومی را فراهم کنند.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی ابراز داشت: راه تعالی و انسانیت در مسیر تکامل در کنار اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و ایجاد کارگاه‌های آموزشی محقق می‌شود.
 نصراللهی با تاکید بر اینکه صداقت باید مبنای کار رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها قرار گیرد خاطر نشان کرد: نمی‌توان با دروغ، تزویر و ریا نمودهای زشت را به عنوان جلوه‌های ارزشی به جامعه معرفی کرد.
 وی تصریح کرد: در شرایط فعلی جهان، برخی رسانه‌ها با دفاع از دموکراسی دروغین کسانی را که منشاء جنایات، ظلم و بی‌عدالتی در اقصی نقاط جهان هستند به عنوان عناصر اصلی انسانیت جلوه می‌دهند که این خلاف رسالت صادقانه رسانه است.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: کار رسانه از یک وسعت زیبا و انسانی برخوردار است و رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها می‌توانند متناسب با ماموریت خود به ایفای نقش عاطفی بپردازند.
 نصراللهی بر ضرورت ترویج اخلاق حسنه و توسعه اخلاقیات توسط رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها تاکید کرد، و ادامه داد: یکی از مسئولیت‌های خطیر روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها تلطیف قلوب است که ایجاد رضایت مردم بهترین عملکرد برای ادارات محسوب می‌شود.
 وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیک شدن به روز خبر نگار اظهار داشت: خبرنگاران و اهالی رسانه باید تلاش کنند روح وحدت و عاطفه را در میان مردم ایجاد و قلب‌ها را به هم نزدیک کنند.
 معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با بیان اینکه ایجاد روحیه نشاط  و شادابی و روابط عاطفی نشات گرفته از آموزه‌های قرآن و اسلام باید سرلوحه کار تمام نویسندگان و اهالی قلم قرار گیرد، افزود: امروزه رسالت اهالی رسانه در صیانت از اهداف نظام و انقلاب و افزایش آگاهی، بینش و بصیرت مردم سنگین‌تر و خطیر‌تر از گذشته است.
 نصراللهی با اشاره به سخنان رئیس جمهور در مراسم تحلیف ملت ایران را شایسته تکریم عزت و اقتدار دانست و گفت: ایران اسلامی جامعه‌ای جوان با اهداف بلند است که برای رسیدن به مقصد باید گام‌های اساسی بردارد  و تحقق این امر نیازمند شادابی، امید و اعتماد به نفس است که این مساله بدون پرداختن رسانه‌ها به این امر محقق نخواهد شد.
 وی با بیان اینکه دقت فراوانی باید در زمینه نقد انجام شود چرا که بدون نقد پیشرفتی حاصل نمی‌شود خاطر نشان کرد: نقد با توهین، اهانت و تخریب تفاوت دارد و در نقد نباید خلاف مبانی اخلاقی و اعتقادی عمل کرد. 
 در پایان این نشست از 13 روابط عمومی برتر استان مرکزی با اهداء لوح تقدیر تجلیل شد.
 

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد