درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
یکشنبه، 27 خرداد 1403 - 02:52   

مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند

  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


ادامه ادامه مطلب یک

روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها

  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها


ادامه ادامه مطلب دو

ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند

  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ادای احترام به دکتر سید وحید عقیلی در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی
  روابط‌عمومی: اسیر توهمات؟ چالش‌ها و راهکارها
  ربات‌های انسان‌نما به دنبال مشاغل تولیدی هستند
  سرمایه‌گذاری استراتژیک در آموزش متخصصان روابط‌عمومی در زمینه هوش مصنوعی
  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند
  محاسبات و ذخیره‌سازی به سمت لبه حرکت می‌کنند و فناوری اطلاعات باید آماده باشد
  ما در حال مشاهده زندگی در آن سوی الگوریتم‌ها هستیم
  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد
  ۳ گام ساده برای حفظ ارتباط در روابط‌عمومی
  انقلابی در روابط شما
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 44260صفحه نخست » ادامه مطلب چهارسه شنبه، 28 مرداد 1399 - 22:50
جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد برای نخستین بار برگزار شد
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به برنامه تدوین شده ابتدای سال، مهم ترین محور این برنامه را محور جامعه و کارکنان دانست و افزود: باید خواسته‌ها و انتظارات جامعه و کارکنان را جهت جلب رضایت و همکاری هرچه بیشتر آن‌ها بدانیم و در زمینه کسب نظرات تلاش کنیم.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| جلسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد برای نخستین بار در سال 99 ، همزمان با شورای معاونین این شرکت برگزار شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نشست که با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران دفاتر مستقل این شرکت و مدیرعامل و اعضای شرکت روابط عمومی روماک برگزار شد؛ زمینه‌های فعالیت و چالش‌های دفتر روابط عمومی شرکت مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد با اشاره به برنامه تدوین شده ابتدای سال، مهم ترین محور این برنامه را محور جامعه و کارکنان دانست و افزود: باید خواسته‌ها و انتظارات جامعه و کارکنان را جهت جلب رضایت و همکاری هرچه بیشتر آن‌ها بدانیم و در زمینه کسب نظرات تلاش کنیم.

ابوالفضل اسدی با تاکید بر جلب مشارکت رابطان خبری روابط عمومی از طرق مختلف افزود: ضمن سرعت بخشیدن به فرایند تولید و انتشار اخبار با انتشار اخبار مناسب، موجب تعامل، جلب مشارکت و افزایش رضایت هرچه بیشتر مردم شویم.

وی همچنین با اشاره به استفاده از تجربیات مهم و موفق سایر دفاتر روابط عمومی‌های استان و صنعت برق جهت بهره‌گیری از نقاط قوت آنها، تصریح کرد: همچنین با هم فکری معاونت‌ها و سایر دفاتر با دفتر روابط عمومی، ضمن سرعت بخشیدن به فرایند تولید خبر، صحت اطلاعات خبری را نیز در نظر داشته باشند.

این مقام مسئول صنعت برق استان همچنین نقض حریم خطوط را از چالش‌های مهم پیش روی شرکت و همچنین مردم دانست و خاطر نشان کرد: می‌بایست از هر فرصتی جهت رفع چالش‌های احتمالی استفاده کرده و با اطلاع رسانی و نظرسنجی مناسب، از ایجاد برخی چالش‌های احتمالی پیشگیری کنیم.


اسدی همچنین برگزاری این جلسه را نقطه عطفی در کار دفتر روابط عمومی شرکت دانست و ابراز امیدواری کرد تا با برنامه‌ریزی مدیر دفتر روابط عمومی، بتوانیم با حمایت معاونین و مدیران، ارتباط دوسویه موثری با کارکنان و جامعه داشته باشیم.

مدیر روابط عمومی شرکت نیز هدف از این جلسه را برنامه‌ریزی و تعیین سیاست‌ها و خط مشی‌های روابط عمومی، افزایش تعامل با واحد های سازمان، بهره مندی از نظرات و پیشنهادات مدیران ارشد شرکت در حوزه روابط عمومی دانست و گزارشی از وضعیت جاری و اقدامات دفتر روابط عمومی شرکت ارائه کرد.

وی تهیه و انتشار اخبار و تصاویر خبری، تبلیغات محیطی، اطلاع‌رسانی از طرق مختلف، تبلیغات رسانه‌ای، رسیدگی به سامانه‌های شکایات، ارتباطات، نظرسنجی از ارباب رجوع، برگزاری مراسمات و تشریفات، ارزیابی‌های مختلف و کتابخانه را از مهم‌ترین حوزه‌های فعالیت این دفتر در شرکت برق منطقه‌ای یزد دانست.

وی برنامه ریزی‌های انجام شده این دفتر را بر مبنای محور‌های تعیین‌شده توسط مدیرعامل، عنوان کرد و اجرای صحیح و به موقع این برنامه‌ها را در گرو مشارکت و همکاری مدیران و معاونین شرکت دانست و افزود: فعالیت رابطان خبری می تواند نقش بسیاری در تسریع فرایند تولید و انتشار خبر داشته باشد و لازم است معاونین و مدیران واحدها شرایط افزایش مشارکت هرچه بیشتر رابطین خبری را فراهم سازند.

الهام خدابنده مدیرعامل شرکت روابط عمومی روماک نیز در ادامه این شرکت را با یازده سال سابقه ارائه خدمات تخصصی در حوزه روابط عمومی، مهندسی ارتباطات و افکار سنجی دانسته و سابقه فعالیت های شرکت خود را شرح داد.

وی همچنین برگزاری جلسات شورا را امری مهم در جهت کمک به دفتر روابط عمومی شرکت دانست و افزود: برگزاری این جلسات تاثیر مهمی در سیاست گذاری، ارائه پیشنهادها و ارتباط و تعامل بیشتر بدنه سازمان با دفتر روابط عمومی دارد و امیدواریم بتوانیم با همکاری و تلاش مطلوب، در ارتقای سطح روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد موثر باشیم.

در ادامه این نشست نیز معاونین و مدیران دفاتر مستقل شرکت به بیان پیشنهاد‌ها و نظرات خود در ارتباط با دفتر روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد پرداختند.

 


 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  گوگل ارسال پیام به جمینی را در پیام‌های اندروید آسان‌تر می‌کند


  ۳اصل برای کارآفرینان از دیدگاه گرگ راکوزی


  بهبود روابط‌عمومی با قدرت هوش مصنوعی


  هوش مصنوعی فریب خورد! عکس برنده مسابقه عکاسی، کار انسان بود نه هوش مصنوعی


  اولین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی نمایشگاه های کشور برگزار شد


  ششمین شماره ماهنامه الکترونیکی راهبرد ارتباطات و روابط‌عمومی منتشر شد


  رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی: روابط‌عمومی در مدیریت و رهبری سازمان‌ها نقش محوری دارد


  مواد مغذی که ممکن است با افزایش سن از مغز شما محافظت کنند


  امبر دو باتون به عنوان مدیر ارشد ارتباطات جدید گروه رسانه‌ای گاردین منصوب شد


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد