درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
دوشنبه، 31 اردیبهشت 1403 - 20:23   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

نابینایان و هوش مصنوعی

  نابینایان و هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب دو

مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر

  مروری بر هوش مصنوعی گوگل: جستجوهای بیشتر، رضایت کمتر


ادامه ادامه مطلب سه

چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی

  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  روابط‌عمومی چگونه «هنر هشتم» لقب گرفت؟
  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟
  هرچه من را تأیید کند، درست است!
  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر
  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما
  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم
  اهمیت مشارکت روابط عمومی‌ها در تصمیمات سازمان تأمین‌اجتماعی
  نابینایان و هوش مصنوعی
  چالش‌‌های اتحادیه اروپا در مواجهه با فناوری هوش مصنوعی
  روابط‌عمومی یعنی "مردم‌داری"
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 4422صفحه نخست » آخرین رویدادهای روابط عمومییکشنبه، 13 مرداد 1392 - 20:25
رتبه نخست بانک صادرات در اطلاع‌رسانی مناسب به بورس
  

 شارا- براساس رتبه‌بندی اخیر سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، از منظر کیفیت افشا و اطلاع‌رسانی مناسب، بانک صادرات ایران در سه ماهه اول سال92 توانسته است در شاخص‌های قابلیت اتکا و به موقع بودن اطلاعات، رتبه اول را در بین بانک‌های پذیرفته شده در بورس کسب نماید.
 به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران، در تازه‌ترین رتبه‌بندی سازمان بورس و اوراق بهادار که به منظور نظارت بیشتر و ایجاد انگیزه رقابتی در میان شرکت‌های بورسی انجام گرفته است این بانک براساس میزان اطلاع رسانی موثری که به آن سازمان داشته از منظر قابلیت اتکا و به موقع بودن اطلاعات توانسته است با کسب امتیاز 87 رتبه اول را در بین دیگر بانک‌های پذیرفته شده در بورس برای سه ماهه اول سال92 به خود اختصاص دهد. در ضمن، رتبه این بانک در سال 90 در بین بانک‌های حاضر در بورس در جایگاه هفتم بوده که با تلاش و کوشش‌های صورت گرفته و تاکید بر شفافیت و ارائه اطلاعات صحیح و دقیق وضعیت بانک در شاخص‌های اصلی همچون قابلیت اتکا و به موقع بودن آنها ارتقا یافته است و روند روبه رشد بانک دراصلاح و بهبودی شاخص‌های مهم در بورس موجب شده تا بانک صادرات در پایان سال 91 در بین بانک‌های حاضر در بورس رتبه دوم را به خود اختصاص دهد که این امر بیانگر مسوولیت‌پذیری و پاسخگو بودن بانک به سهامداران، مشتریان و استفاده کنندگان از اطلاعات است.

   
  

اخبار مرتبط:

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  مزایای کلیدی تحول دیجیتال چیست؟


  بررسی دو دیدگاه در خصوص مسئولیت اجتماعی


  چگونه یک رییس ناامن را شناسایی و مدیریت کنیم


  خطا بقا در روابط‌عمومی


  استراتژی موفقیت: قدرت پیروزی‌های شخصی


  آیا روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی در یک صنعت ادغام می‌شوند؟


  بازگشت یا عدم بازگشت به دفتر


  5 استراتژی رفتاری برای جذاب‌تر کردن محتوای شما


  چرا شرکت‌ها باید گزارش سالانه فرسودگی شغلی را شروع کنند؟


  هرچه من را تأیید کند، درست است!


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد