درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 21:47   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43972صفحه نخست » خبر یکسه شنبه، 7 مرداد 1399 - 22:48
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صمت تاکید کرد: ضرورت اطلاع رسانی مناسب اقدامات وزارت صمت توسط روابط عمومی های استان ها
مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: سیاست های اجرایی وزارتخانه توسط استانها عملیاتی می شود و اقدامات انجام شده باید توسط استانها رسانه ای شود تا توسط مردم لمس شود و نمود پیدا کند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل دفتر وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: سیاست های اجرایی وزارتخانه توسط استانها عملیاتی می شود و اقدامات انجام شده باید توسط استانها رسانه ای شود تا توسط مردم لمس شود و نمود پیدا کند.

به گزارش می متالز، محمدحسن صبوری دیلمی در جلسه ویدئو کنفرانسی مسوولان روابط‌عمومی سازمان های صمت استان ها با رئیس مرکز روابط عمومی وزارت صمت گفت: در شرایط سخت تحریم ها و محدودیت های ناشی از شیوع کرونا، نقش روابط عمومی ها در این حوزه پررنگ است، روابط عمومی ها باید اقدامات مثبت را منعکس نمایند تا امید و انتظارات مثبت به جامعه تزریق کنند.

وی تصریح کرد: فعالیت روابط عمومی در استانها باید پررنگ تر باشد، با تداوم فعالیتها ساز و کارها نیز باید در حوزه بودجه و امکانات مناسب تر شود.

مدیر کل حوزه وزارتی وزارت صمت افزود: نقش روابط عمومی در شرایط فعلی و فشار تحریم ها با اهمیت است و امکانات حداقلی باید در اختیار آنها قرار بگیرد و با روسای سازمانهای استانی در خصوص بودجه روابط عمومی ها رایزنی خواهیم کرد.

صبوری دیلمی ادامه داد: چارت سازمانی روابط عمومی ها در سازمانهای استانی باید تقویت بشود و روابط عمومی در سازمانهای استانی باید تبدیل به اداره بشود.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد