درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 13:08   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43941صفحه نخست » خبر یکیکشنبه، 5 مرداد 1399 - 12:14
نشست هیئت رییسه شورای روابط‌عمومی‌های کردستان برگزار شد
نشست هیئت رییسه شورای روابط‌عمومی‌های کردستان برای بررسی جشنوراه روابط عمومی های استان برگزار و مدیر کردستان روابط عمومی را محور اصلی توسعه همه جانبه استان ذکر کرد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست هیئت رییسه شورای روابط‌عمومی‌های کردستان برای بررسی جشنوراه روابط عمومی های استان برگزار و مدیر کردستان روابط عمومی را محور اصلی توسعه همه جانبه استان ذکر کرد.

به گزارش شارا، سومین نشست هیئت رییسه شورای روابط عمومی های استان کردستان با حضور مدیر استان، مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری و هیئت ریسه شورای روابط عمومی های استان کردستان در مدیریت شعب استان کردستان برای بررسی جشنوراه روابط عمومی های استان برگزار شد و در این جلسه مدیر شعب کردستان روابط عمومی را محور اصلی توسعه همه جانبه استان ذکر کرد.

جلال الدین سلیمی مدیر شعب استان کردستان با اشاره به نقش روابط عمومی در ارتقای سطح عملکردی دستگاههای استان گفت: روابط عمومی منشا حرکت و ارتقای سطح عملکردی یک سازمان است و با توجه به برنامه های دولت برای توسعه استان، روابط عمومی می تواتند محور اصلی تمامی اقدامات برای توسعه همه جانبه خصوصا توسعه اقتصادی استان است.

وی به خصوصیات یک روابط عمومی موفق و کارآمد اشاره کرد و افزود: روابط عمومی وقتی موفق و کارآمد است که بتواند با انتقال اطلاعات و داده های درون و برون سازمانی به مدیر، نقش بسرایی اجرای برنامه ها و دستیابی سازمان به اهداف ایفاء کند و درواقع پایش داده ها و اطلاعات و استخراج داده های کاربردی به مدیر از وظایف یک روابط عمومی کارآمد است.


سلیمی با ابراز خرسندی از تشکیل جلسه شورای روابط عمومی های استان در بانک مسکن، بر آمادگی مدیریت برای حمایت از برنامه های شورا تاکید کرد و ابراز داشت: برای پیشبرد سیاست های شورا و برنامه ها باید جدول زمانی برگزاری مستمر جلسات و همچنین سند راهبردی روابط عمومی ها تدوین گردد و در این راستا بانک مسکن آماده هرگونه همکاری با شوراست.

در ادامه این جلسه شهریار یاسینی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کردستان از دیدگاه روابط عمومی مدیر شعب بانک مسکن تقدیر کرد و گفت: همراهی مدیران دستگاههای اجرایی با فعالیتهای روابط عمومی بدون شک موجب اعتلای روابط عمومی در استان خواهد شد که در این راستا به تفکرات مدیرانی همچون مدیر شعب بانک مسکن نیازمندیم.

یاسینی همچنین به برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان اشاره کرد و گفت: جشنواره روابط عمومی های استان در بخش های مختلف عملکردی بزودی پیاده سازی و در هفته دولت برگزار خواهد شد که در این زمینه نیز نیازمند همکاری مدیران دستگاههای اجرایی استان هستیم.

در ادامه این جلسه هیئت رییسه شورای روابط عمومی های استان هرکدام دیدگاههای خود را درخصوص تداوم فعالیتهای شورا و برگزاری جشنواره روابط عمومی های استان بیان کردند.

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد