درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 12 خرداد 1403 - 01:47   

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب یک

آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟

  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟


ادامه ادامه مطلب دو

نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه

  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


ادامه ادامه مطلب سه

5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند

  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  نشت اسناد داخلی گوگل جزئیات عملکرد الگوریتم رتبه‌بندی را آشکار می‌کند
  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند
  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه
  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود
  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟
  آرشیو اینترنت تحت حملات دیداس قرار گرفته است: چه خبر و چه باید کرد؟
  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم
  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید
  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟
  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43849صفحه نخست » تازه های نشر روابط عمومیدوشنبه، 12 مهر 1400 - 14:41
کتاب دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs به چاپ دوم رسید
این کتاب اصول مقدماتی در مورد چگونگی کمک OKRها به سازمان‌ها برای بهبود عملکرد، به دست آوردن سطح بالاتری از بهره‌وری و وضوح سازمانی، و در نهایت کسب موفقیت با نتایج بهتر را توضیح می دهد. هدف ما در این کتاب این است که شما را به درک درستی از OKRها قبل از شروع کار با آنها برسانیم..
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| کتاب «دستورالعمل قطعی برای اهداف و نتایج کلیدی OKRs » (یک پلتفرم موفقیت برای سازمان های با کارایی بالا)، به چاپ دوم رسید.

به گزارش شارا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات کارگزار روابط عمومی، این کتاب اصول مقدماتی در مورد چگونگی کمک OKRها به سازمان‌ها برای بهبود عملکرد، به دست آوردن سطح بالاتری از بهره‌وری و وضوح سازمانی، و در نهایت کسب موفقیت با نتایج بهتر را توضیح می دهد. هدف ما در این کتاب این است که شما را به درک درستی از OKRها قبل از شروع کار با آنها برسانیم..

سیستم OKR یک مکانیزم توانمندساز برای داشتن عملیات موثر، کارآمد، هماهنگ و با کارایی بالاست که بسیاری، از آنها به عنوان برتری عملیاتی یاد می‌کنند. استفاده از آن به شفافیت و پاسخگویی تک تک افراد یک شرکت ختم می¬شود. می¬توان اینها را عمده دلایلی تلقی کرد که شرکت‌ها باید از OKR استفاده کنند.

OKRs (اهداف و نتایج کلیدی) یک سیستم هدفگذاری قدرتمند است که همترازی، عملکرد و نتایج در شرکت‌های با کارایی بالا را هدایت می‌کند. این نسل بعدی روند و سیستم هدفگذاری است؛ تکاملی از روش هدف S.M.A.R.T. (مشخص، قابل اندازه‌گیری، هماهنگ، مرتبط، مبتنی بر زمان) و MBO (مدیریت مبتنی بر اهداف). این شیوه‌های هدف‌گذاری سنتی از اوایل دهه 1950 به طور موفقیت آمیزی مورد استفاده قرار گرفته است، اما روند OKR از این روش‌ها متفاوت است، زیرا این دو جنبه مهم را به محیط‌های کاری سریع امروز می‌افزاید: 1. هماهنگی آبشاری اهداف و 2. تفکیک یک هدف به گام‌های کوچکتر(3 تا 5 نتیجه کلیدی).

توجه داشته باشید که OKR بیش از حد پیچیده نیست - به سادگی هدفگذاری است. با این وجود، هنگامی که شرکت‌ها بدون تجربه قبلی شروع به استفاده از آن می‌کنند یا زمانی که نیاز به هماهنگی دقیق حس می‌شود، می‌تواند کمی پیچیده شود. با این حال، همه اینها می‌تواند در طول زمان آموخته شود. در نهایت، OKR برای شرکت‌هایی که آن را با انضباط کامل و انسجام انجام می‌دهند، بسیار مفید خواهد بود.

علاقه مندان برای تهیه این کتاب با شماره تلفن های 09121938419 تماس بگیرند.
 

فهرست مطالب
پیش گفتار

 

مقدمه


تاریخچه

OKRها چطور توسعه پیدا کردند


OKRها چه هستند؟

تعاریف
اهداف
نتایج کلیدی
نقش گوگل در ارتقاء OKRS
 

آیا باید از OKRها استفاده کنید؟
 

مزایای استفاده از OKRها
قابلیت اندازه‌گیری (اندازه‌گیری و تعیین کمیت پیشرفت‌تان)
تفکیک هدف به قطعات کوچکتر
مشارکت همه
انضباط
عملکرد
تمرکز
همترازی
زمان
شفافیت


نحوه استفاده از OKRها
تعیین کمیت (استفاده از اعداد)
همکاری
حفظ فراوانی


هماهنگی


آرمانی در برابر عملیاتی
انعطاف را بیشتر کنید
چیز قابل دستیابی را به دست آورید


زمانبندی
هرچند وقت باید OKRها را تنظیم کنید؟
تنظیم OKRها: یک چارچوب زمانی
مواردی که قطعاً باید انجام شود
بازبینی های هفتگی
برخی از نکات اضافی در مورد بازبینی ها


روند برنامه‌ریزی
محدود کردن OKRها به 3 تا 5 هدف و 3 تا 5 نتیجه کلیدی
پایین به بالا باید 70 درصد این روند باشد
اختصاص منابع - کارکنان، پول و زمان
KR‌های پایه
تاکتیک‌های کلیدی

اهمیت زبان


پیوند دادن روند OKR به جبران
OKRهای عملیاتی در مقابل آرمانی مرتبط با جبران
سیستم پرداخت به ازای عملکرد


درجه بندی
از درجه بندی به عنوان یک بازبینی عملکرد استفاده نکنید
به یاد داشته باشید، یادگیری بخشی از روند نمره دهی است!


چه می‌شود اگر یک هدف حاصل نشود؟
از اشتباهات رایج اجتناب کنید
موارد مهمی که باید به خاطر سپرد
شما نمی دانید که چه چیزی را نمی دانید
شما ممکن است به هر نتیجه کلیدی دست یابید، اما نه هر هدف
انجام آزمایش حیاتی است
خوب است که شکست بخورید


نمونه‌ها
اهداف قابل قبول در مقابل اهداف بد و نتایج کلیدی
قابل قبول اما نه عالی: (OKRهای "عالی" عملی، غیر مبهم، و متناسب
با معیار S.M.A.R.T هستند)
بد (خیلی مبهم است)
بینش‌هایی که ما از گوگل یاد گرفتیم


تعاریف
منابع 

 

 

 

مرکز پخش:

 

09121938419 - 66570194(021) - 66943670 (021)

 

 

لینک خرید کتاب: http://kpri.ir/?p=4094

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  آنچه در مورد اطلاعات نادرست به شما می‌گویند را باور نکنید


  چگونه یک برند شخصی قوی بسازیم: نکات کلیدی از کارشناسان


  استراتژی‌های روابط‌عمومی برای رسیدن به نسل Z


  به دنبال مشتریان وفادار هستید؟


  ۵ چیزی که هرگز نباید به رئیس خود بگویید


  چیزی که در سال اول کار در روابط‌عمومی دیجیتال یاد گرفتم


  چرا شرکت در دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی و بیست‌وسومین دوره جوایز طلایی صنعت روابط‌عمومی ایران مهم است؟


  نقشه برداری از آگاهی انسان: مطالعه‌ای پیشگامانه


  جلسه فوق محرمانه ای در مادرید با حضور مدیران اجرایی گوگل دیپ مایند، آنتروپیک و هوش مصنوعی مایکروسافت آغاز می‌شود


  5 اشتباه روابط‌عمومی که استارت‌آپ‌های هوش مصنوعی باید از آن اجتناب کنند


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد