درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
چهارشنبه، 30 خرداد 1403 - 18:17   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به مدیران میانی در آینده کمک کند تا کمتر بدبخت باشند
  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه
  مهارت‌های حیاتی مدیران میانی برای زنده ماندن در دوران "بی رئیس بزرگ"
  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید
  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43838صفحه نخست » خبر یکشنبه، 28 تیر 1399 - 21:43
نشست مجازی هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای سراسر کشور برگزار شد
نشست هم اندیشی مجازی (ویدئو کنفرانسی) مدیران روابط‌عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها با حضور معاون وزیر و رئیس سارمان راهداری و حمل ونقل جاده ای،اعضای هیات عامل،معاونین و مدیر کل حراست این سازمان برگزار و راهبرد ها و انتظارات جدید از روابط عمومی با تاکید بر مطالبات مردم محوری تبین شد.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| نشست هم اندیشی مجازی (ویدئو کنفرانسی) مدیران روابط‌عمومی ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استانها با حضور معاون وزیر و رئیس سارمان راهداری و حمل ونقل جاده ای،اعضای هیات عامل،معاونین و مدیر کل حراست این سازمان برگزار و راهبرد ها و انتظارات جدید از روابط عمومی با تاکید بر مطالبات مردم محوری تبین شد.

به گزارش شارا به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل و جاده ای، معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در نشست مجازی هم اندیشی مدیران روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای سراسر کشور بر ضرورت تغییر رویکرد روابط این سازمان به روابط عمومی ملی و مردمی به جای روابط عمومی مدیر محوری و یاسارمان محوری با هدف پاسخگویی به تمام نیازها ی هموطنان در حوزه راهداری وحمل ونقل جاده ای تاکید کرد.


رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای افزود: امروز کار کرد روابط عمومی ها به تناسب شرایط رسانه ها و نیاز جامعه و مردم باید تغیر کند و روابط عمومی ها باید بپدیرند که روابط عمومی یک سازمان یا مدیر نیستند بلکه روابط عمومی آحاد مردم و نماد یک استان هستند.


وی تصریح کرد: روابط عمومی کارامد می تواند موجب تغییر فرهنگ سازمانی و ارتقای پاسخگویی مجموعه سازمان به مشکلات و کاستی هایی که مردم در صدد انتقال آن به سازمان هستند، نقش مردم محوری و همیار مردم را ایفا کنند وبدون تردید چنین روابط عمومی می تواند پیوند واقعی مردم به سازمان و بالعکس را فراهم نماید.

حسن نیا با اشاره به برخی موارد قابل تامل و تمرکز روابط عمومی ها در انتقال مشکلات حوزه کاری سازمان اظهار داشت : دامنه کاری روابط عمومی ها بسیار گسترده و در عین حال توجه به جزئیات کاری از دید مردم بسیار حائز اهمیت است از این رو چنانچه مشکلاتی مانند خرایی جاده ها ، نقص علایم ایمنی ، مشکلات مربوط به پل ها ومسایل مشابه در حوزه حمل ونقل، نباید از دید روابط عمومی پنهان بماند و قبل از اینکه دیگران این موارد را منتقل کنند، روابط عمومی باید انتقال دهند این مشکلات و به تبع آن مطالبه پاسخگویی از سازمان راداشته باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اتلاف وقت - بحران بهره‌وری واقعی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  چالش بازاریابی: اندازه‌گیری بازگشت سرمایه


  اهداف را تعیین کنید و از سوء استفاده اجتناب کنید


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد