درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
سه شنبه، 29 خرداد 1403 - 23:26   

چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک

  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


ادامه ادامه مطلب یک

هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد

  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


ادامه ادامه مطلب دو

چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند

  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


ادامه ادامه مطلب سه

می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند

  می‌سی‌سی‌پی راهنمای از بین بردن مطبوعات آزاد را منتشر می‌کند


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است
  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند
  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد
  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک
  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟
  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی
  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی
  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است
  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی
  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 43824صفحه نخست » خبر یکشنبه، 28 تیر 1399 - 09:59
مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی: روابط عمومی ها باید زمینه ای را برای بهبود فضای کسب و کار فراهم کنند
وی با بیان اینکه کارکنان باید در دستگاه اداری پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع را انجام دهند، ادامه داد: روابط عمومی ها باید زمینه ای را برای بهبود فضای کسب و کار فراهم کنند.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)-|| مدیرکل کمیته امداد خراسان رضوی گفت: روابط‌عمومیها در واقع حلقه اتصال بین مطالبات مردم و پاسخگویی به آنها هستند.

به گزارش شارا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، حبیب الله آسوده در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های دستگاه های اجرایی استان با اعلام اینکه یکی از آسیب های اداری بخشنامه محوری است، ادامه داد: در دستگاه های اداری به جای اینکه به فکر حل مساله مردم باشیم بیشتر به فکر بخشنامه و کاغذبازی های اداری هستیم.


وی با بیان اینکه کارکنان باید در دستگاه اداری پاسخگویی مناسب و تکریم ارباب رجوع را انجام دهند، ادامه داد: روابط عمومی ها باید زمینه ای را برای بهبود فضای کسب و کار فراهم کنند.


وی با اعلام اینکه اکنون حدود ۲۰۰ هزار خانوار از کمیته امداد خراسان رضوی خدمات دریافت می کنند،اظهار کرد: متاسفانه با توجه به شرایط پیش آمده مراجعات مردم به کمیته امداد بیشتر شده که این امر حاکی از شکاف اقتصادی وفاصله طبقاتی بالا ست.


آسوده ضمن دعوت از عموم مردم و دستگاه های اجرایی استان به منظور کمک به نیازمندان یادآور شد: در کمیته امداد همه می توانند نقش آفرینی کنند و خدمت در این نهاد منحصر به کارکنان این نهاد نمی شود.


شایسته ذکر است: در این مراسم توسط این شورا از خدمات ۳۰ ساله سید غلامرضا موسویان مدیر روابط عمومی کمیته امداد خراسان رضوی تقدیر شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  اشتراک در اطلاعات بیشتر از هوش مصنوعی


  اقتصاددان استنفورد می‌گوید چرا بازگشت پنج روزه به دفتر بعید است


  هفته‌های کاری 6 روزه در حال افزایش است


  هوش مصنوعی در روابط‌عمومی؛ شریک یا رقیب؟


  چهار مهارت اساسی تفکر استراتژیک


  مقابله با سن‌گرایی در صنعت روابط‌عمومی


  اصل مخالفت و تعهد: ابزاری برای رهبران برای ایجاد فرهنگ کار مشارکتی


  هوش مصنوعی در تقلید پیشی می‌گیرد، اما در نوآوری کم می‌آورد


  چگونه بهترین رهبران نوآوری را هدایت می‌کنند


  ایمیل اکنون بهترین شبکه اجتماعی است


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد